Een foute bak hebben is sexy en stoerquote:Op zondag 28 maart 2004 13:58 schreef stefandv het volgende:
This ook mijn bak, alleen de kleur lukte niet
Maar wat is er fout aan?!!?
SiNz , hoe heb je dat gedaan?
Bedankt trouwens
Hmmm zo al gave race-bakken....quote:Op donderdag 1 april 2004 16:01 schreef Nilzz het volgende:
Hallo mensen,
bla bla bla bla bla
is dit een beetje wat je bedoelde?quote:Op donderdag 1 april 2004 16:01 schreef Nilzz het volgende:
Hallo mensen,
ik heb een vraag, ik heb gezien dat sommige van jullie bijzonder goed met photoshop over weg kunnen...
ik wou vragen of jullie deze auto:
[afbeelding]
de looks van deze kunnen geven:
[afbeelding]
het gaat dan voornamelijk om het grijs geel en de namen van de coureurs en sponsoren....
Voor de rest mag/moet de cordoba gewoon blijven zoals hij is (een WRC dus)
Het is trouwens voor een 1 April grap
Degene die het het mooist voor elkaar krijgt van mij een poster van onze Peugeot 106 MAXI zie onze site voor meer informatie over deze auto...
Ik hoop dat jullie er iets moois van kunnen maken...
Met vriendelijke groet
Nils de Graaf
HTS-Autotechniek Rally Team
ps Impry als je dit leest... mondje dicht
Ik weet niet wanneer je het nodig hebt, heb namelijk vanavond geen tijd meer.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:27 schreef Nilzz het volgende:
komt zeker een heel eind in de goede richting!![]()
Alleen zou je misschien nog iets aan de achtergrond kunnen doen?
gewoon helemaal zwart zodat het op een studio lijkt bijvoorbeeld.
owjah en de neus ziet er nog een beetje vaag uit...
verder 100%![]()
Je velgen zijn uit een verkeerde hoek.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:02 schreef jwstoop het volgende:
heb er maar weer 1 gemaakt, de foto's (2) die ik heb gebruikt heb ik zelf gemaakt. 1 van de 206cc en 1 van de nissan 350z velgen. PS het is een WIP dus ben nog bezig.... nu alleen ff geen zin meer
[afbeelding]
grote versie
[afbeelding]
grote versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |