tuurlijk kan het, of het mooi word is een tweedequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:15 schreef Gerako het volgende:
Ik zie dat jullie allemaal heel netjes auto`s soepen, maar kunnen jullie het ook met een van de motorfietsen op de volgende pagina? (Als het hier alleen maar bedoeld is voor auto`s dan moet je dit maar gewoon negeren)
Motorfietsen
Dat vroeg ik me dus ook af, ik wil het wel eens zien.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tuurlijk kan het, of het mooi word is een tweede![]()
![]()
misschien dat ik dit weekend of volgende week een keertje probeer. check volgende week dus nog maar eensquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:19 schreef Gerako het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, ik wil het wel eens zien.
Umm tja....quote:Op maandag 22 maart 2004 16:55 schreef ironmanbas het volgende:
Origineel
[afbeelding]
Tuned
[afbeelding]
Wat vinden jullie??
Greetz
komt in de buurt ja, thnxquote:Op maandag 22 maart 2004 16:32 schreef _BluB_ het volgende:
@masuyo
is dit ongeveer wat je bedoelde??
[afbeelding]
Ja, volgende keer de tags goed gebruikenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:08 schreef ironmanbas het volgende:
hier heb ik ook wat, nu wil ik wel een skodatje, hehe
voor:
En na:
Nog tips???
Greetz
heeel mooi (Y) de kleur is heel netjes.. persoonlijk vind ik die wielen te spaak-achtigquote:
De foto's komen elke maand in het blad te staan.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:20 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hebben die ook een website waar de creaties op staan?
Ja, maar ik heb dus geen zin om elke keer dat blad te kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 04:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
De foto's komen elke maand in het blad te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |