hehe ok thx.quote:Op maandag 14 juni 2004 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
C&C:
[afbeelding]
1. Spiegel slordig uitgeknipt, lelijke grote kartels
2. Voorruit idem
3. Restant spoiler vergeten uit te gummen
4. Inlaat klopt niet, zit scheef en niet in perspectief
5. Overgang van origineel naar donor is wel heel duidelijk, dat moet je een beetje bij clone-brushen
6. Door het verlagen klopt het achterwiel niet meer, dat moet je een stukje naar buiten zetten.
7. Je moet niet de hele bumper desaturaten, alleen de stukjes die je wit wilt maken.
Geen slecht begin, maar er is nog zeker ruimte voor verbetering
Vet niet maar wel een beetje gesjoptquote:Op maandag 14 juni 2004 17:02 schreef Apekoek het volgende:
Is er iemand die me wil helpen??? Ik zou graag 1 van deze 2 foto's hieronder van de citroen bx ge-edit zien in een vette sport wagen!
[afbeelding]
[afbeelding]
iemand die 1 van deze 2 plaatjes wil omtoveren naar een dikke photoshop sport wage?
Ik kan het zelf namelijk niet, maar wil er wel graag 1.
ieder geval al bedanktquote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef Bob_Ross het volgende:
[..]
Vet niet maar wel een beetje gesjopt
[afbeelding]
hee, die Alba's mag je ook onder mijn auto shoppenquote:Op maandag 14 juni 2004 19:26 schreef Bob_Ross het volgende:
[..]
Vet niet maar wel een beetje gesjopt
[afbeelding]
Rofl, de nieuwe opbloeing van het topic gaat niet zonder nieuwe n00b's, dus Henkmanz mag wel terug komen af en toe slashenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:45 schreef Sjoewe het volgende:
That's a Henk-whorty post
Oke dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:44 schreef blingbling het volgende:
Het was niet de bedoeling om een cabrio te maken maar een targa dak te maken dus het klopt wel.
minder duits gebruiken in je soepsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:43 schreef MrTimbo.B het volgende:
hallo ik heb ook nog 2 shops. :
Eerst seat Cordoba
NU:
[afbeelding]
eerst BMW 7
Nu:
[afbeelding]
Reacties graag![]()
Is tie al bij pagina 13 dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:48 schreef Demon-X het volgende:
is dit topic eigenlijk nog niet vol
![]()
misschien is dit we niet het goede moment voor duitse shops (ek enz)quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:29 schreef Mons het volgende:
[..]
minder duits gebruiken in je soeps
die oranje zit niet echt mooi bij et wiel en hij zit echt op et randje tussen nep en echt maar toch wel heel mooiquote:Op zondag 20 juni 2004 14:31 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
en wa vinde jullie van me shops??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |