ik heb verder ook geen spoilers veranderd enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
lol! sorry hoor! voor mij is het voor alsnog een "spot the difference" plaatje
ik moet echt m'n best doen om veschil te zien
tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Tip: beetje meer schaduw smudgen op de velgen maakt de verlaging wat realistischer
En ik zou de wielen iets verder naar voren zetten, want omdat de auto schuin staat gaat verlagen niet precies recht naar beneden maar een beetje schuin.
tegen mij dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:17 schreef Mons het volgende:
ik denk tegen degene die 3 streepjes op een auto heeft veranderd.
Algemeen tegen iedereen, en specefiek tegen ultiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tegen wie heb je het nou?
ik gebruik www.highresautoimages.comquote:Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef Parvus het volgende:
kunnen jullie mij nog even wat goede donor-auto sites geven pleasssssseeeeeeee
ja oke!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:10 schreef Sjoewe het volgende:
tering, koop een fotoshop boek....
Lees dit nou eerst eens allemaal door:
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
Als je dan nog vragen hebt kan je ze stellen.
CTRL + Uquote:Op maandag 14 juni 2004 14:32 schreef Slickrick het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je kleur van een de auto mooi veranderd krijg dit niet voor elkaar ?
zorgen dat je de goeie layer geselteerd hebquote:Op maandag 14 juni 2004 15:02 schreef Guusie het volgende:
[..]
ja oke!
Nu wil ik dus mijn ramen donker maken, als ik dan naar contrast ga, (via image ajustments) zegt hij "balala because the section is clear" maar ik heb hem wel met mijn lasso aangeklikt!!!
wat nu>
Alleen dat het er erg netjes uitziet.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
niemand een mening over mijn gefotoshopte colt?
1e keer dat ikd it doe hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |