Ikben me nu toch best wel het bedenken om Iced Earth toch live te gaan bekijken, eens gaan rondneuzen wat de kaartjes moeten gaankosten
95 % van iced earth is in ebquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:51 schreef Djaser het volgende:
Kan maar ik wil meer dan IE alleen spelen dus constant je gitaar opnieuw stemmen is ook niet prettig.
Nee.quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:20 schreef Djaser het volgende:
Dat had wel slechter gekuntIs er ook een hele video van te downloaden?
Capo erop en je hebt normale stemming... Zo doe ik dat namelijk. Meeste muziek die ik speel is toch halve toon lager (Metallica, Iced Earth enz.)quote:Kan maar ik wil meer dan IE alleen spelen dus constant je gitaar opnieuw stemmen is ook niet prettig.
Sorry ik ben maar een beginneling, wat is een capo?quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Ow, zijn we al aan deel 3 bezig? Kom niet meer zo vaak op Fok!...
[..]
Capo erop en je hebt normale stemming... Zo doe ik dat namelijk. Meeste muziek die ik speel is toch halve toon lager (Metallica, Iced Earth enz.)
Iemand al enig idee wanneer de nieuwe datum van het concert is???
dit is er bevoorbeeld eenquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:54 schreef Djaser het volgende:
[..]
Sorry ik ben maar een beginneling, wat is een capo?
Concert staat nog steeds op ergens in de winter dus dat duurt nog even.
Ik weet nie of je met de cd meespeelt maar MetallicA is toch echt in standaard e alleen load en reload en live spelen ze meestal 1 stap lagerquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:30 schreef Metalfreak het volgende:
Ow, zijn we al aan deel 3 bezig? Kom niet meer zo vaak op Fok!...
[..]
Capo erop en je hebt normale stemming... Zo doe ik dat namelijk. Meeste muziek die ik speel is toch halve toon lager (Metallica, Iced Earth enz.)
Iemand al enig idee wanneer de nieuwe datum van het concert is???
I see.quote:Op donderdag 6 mei 2004 16:27 schreef metallicattim het volgende:
[..]
dit is er bevoorbeeld een
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |