quote:Geinig om dit nog eens terug te zien. Hier had ik vroeger een heel stratencircuit van op een stuk spaanplaat wat ik zo onder m'n bed kon schuiven. Weet niet meer precies wat ik allemaal had, maar ik had o.a. de boerderij.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:13 schreef SEMTEX het volgende:Majokit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://homepages.tesco.net/~Christian.Newman/Majokit.htm
http://perso.wanadoo.fr/jean-marc.brunet/majocata.html
quote:ah GI JOE die deden het altijd met mijn barbie's haha had zelf een barbie die zwanger was.
Op dinsdag 17 februari 2004 01:35 schreef Eitjes het volgende:
Ah vroeger.. GI JOE, de Nes controller, Lego en natuurlijk mijn Turtles bandana! Paar was ie. God, wat was ik vroeger toch blij met die actieheldenspulletjes.Nu kan het de kids geen moer meer boeien. Mijn broertje wil tegenwoordig bijv alleen maar Bob spullen. Kids zijn gek tegenwoordig.
quote:[afbeelding] deze heb ik nog in het groot waar mijn dochter nu mee slaapt en het kleintje ligt nog ergens in een doos
Op dinsdag 17 februari 2004 12:37 schreef lieverd23 het volgende:
ah die majorettebaan (zoals wij dat thuis noemden) had mijn broer ook. daar zijn wij uren dagen weken maanden mee bezig geweest samen. Als het goed is heeft hij hem nog steedsdit hadden de meeste meisjes ook
mijn broer had deze auto allem was die meer beschadigt
quote:De Commodore 64 was ook erg cool
Op dinsdag 17 februari 2004 14:30 schreef blablasjit het volgende:
de commandor 64
edit plaatje gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door alki op 17-02-2004 16:11]
quote:M'n broer had vroeger de Commodore Amiga 500. Een geweldige computer voor die tijd
Op dinsdag 17 februari 2004 15:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
De Commodore 64 was ook erg cool
quote:Absoluut, ik heb hier ook nog een Amiga 500 en een Amiga 4000 staan.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:13 schreef Taurus1978 het volgende:
M'n broer had vroeger de Commodore Amiga 500. Een geweldige computer voor die tijd
Ik werk nu nog fulltime met een nieuw OS van Amiga
quote:Jaaaaaaaaaa die ken ik nog, heb ik er drie van gehad, de nederlandse naam was 'kuifstaartjes' ofzoiets.
Op dinsdag 17 februari 2004 10:56 schreef Moonchildje het volgende:
Kan iemand zich die vogeltjes nog herinneren?
Ze hadden lang haar en kwamen met borsteltje in een ei.
Daar moesten ze dan in slapen of zo.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:29 schreef J_U_D_T_H het volgende:
De commendore 64 was mn eerste computer, kent iemand het spel maniac manson of zoiets nog? Daar kon ik uren mee zoet zijn!
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:04 schreef salgera het volgende:
Sinclair ZX Spectrum 48K (later 128K)
Met het spel "Jet Pack"
quote:Zoiets had ik vroeger ook, maar dan met wat langere stukken geloof ik.
Op dinsdag 17 februari 2004 16:05 schreef alki het volgende:
Ik had zon racebaan die je zelf kon bouwen met vanalles saltos erin.
De auto voor op de baan moest je een paar keer naar achteren trekken en dan op de baan zetten en toen ging ie precies 1 keer rond. Geloof Darda baan heette datedit plaatje gevonden
Soort lego achtig iets maar dan met allemaal kleine pinnetjes op de boven- en zijkant.
Je had er rondjes, driehoekjes en rechthoeken van en dat kon je dan op allerlei manieren op elkaar en inelkaar drukken.
Kent iemand dit?
Modewijzer was vroeger ook wel erg cool.
quote:Modewijzer: check
Op dinsdag 17 februari 2004 20:23 schreef Feetje het volgende:
Bij onze dokter hadden ze vroeger in de wachtkamer Nopper (ik geloof dat het zo heet)Soort lego achtig iets maar dan met allemaal kleine pinnetjes op de boven- en zijkant.
Je had er rondjes, driehoekjes en rechthoeken van en dat kon je dan op allerlei manieren op elkaar en inelkaar drukken.
Kent iemand dit?Modewijzer was vroeger ook wel erg cool.
En nopper ken ik ook
Vierkante stukjes met overal lange nopjes erop die je dan in elkaar kon drukken. Vond ze alleen niet zo spannend.
En er zijn vast wel mensen die van die grote gele Tonka-vrachtwagens hadden vroeger, niet dan?
Nog meer jeugdsentiment:
Glowy (rupspop met een lichtje erin)
quote:Jaaaaaaaaa!! Feest van herkenning!!
Op dinsdag 17 februari 2004 20:26 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Modewijzer: check
[afbeelding]
Helemaal afgeragd heb ik die vroeger. Die krijtjes waren in no-time leeg, dus ging ik wasco gebruiken. Kreeg je van die hele donkere vettige popjes. Toen heb ik uit pure wanhoop eens een oudje op een rommelmarkt gekocht, alleen om dat krijtje
Maar je kon er wel toffe dingen mee maken. Ik had er eentje met wat gedateerde begin jaren 80-outfits met veel ruches enzo, maar toch: ik heb nog een tijdje overwogen modeontwerpster te wordenNog meer jeugdsentiment:
Glowy(rupspop met een lichtje erin)
Ik had ook nog zo'n zilverkleurig schrijfbord, met een speciale pen en dan kon je met een soort schuif je tekst/tekeningen weer weghalen!
En ook nog iets met cirkels en als je daar je pen in zette en dan rondjes ging draaien kreeg je allemaal gekke spiralen enzo op je papier. Géén idee meer hoe dat heet.
[Dit bericht is gewijzigd door XcUZ_Me op 17-02-2004 21:01]
Doet me trouwens denken aan iets met een draaiende schijf en dan liet je er ecoline of verf op vallen, dan kreeg je allemaal rare vlekken.
En PlayDo met allemaal klei (nadeel was dat als het hard werd dat je het weg kon flikkeren.
En Slimey oid. een bakje met speciaal ruikend slijm ofzo.
En dan was er nog iets anders met slijm, weet niet meer wat.
Overigens herken ik die lego-achtige dingen van de dokter nog wel goed.
Die hadden ze altijd in een grote doos bij de huisarts en in het ziekenhuis geloof ik.
Je had iig. gele en groene.
De klikdingen waren een soort van pennetjes, het geheel bestond uit plastic. Je moest de pennetjes van het ene stukje langs de pennetjes van de andere schuiven.
Eigenlijk de voorloper van die flippo's die je aan elkaar kan klikken.
Oja je had natuurlijk ook die rups ofzo dat je van de trap kon laten gaan, dan ging dat hele ding tree voor tree naar beneden.
De bekende slang bestaande uit stukjes die je kon laten krullen door ermee te bewegen.
[Dit bericht is gewijzigd door boempa op 17-02-2004 21:12]
En inderdaad dat slangetje wat je dan bij z'n staart vasthield en dan ging bewegen heb ik ook gehad.
Enneh doen de Hoelahoep, skippybal en de ouderwetse step met toeter en rem nog een belletje rinkelen?
2 jaar geleden verkocht voor 25 gulden. Stom stom
modewijzer had ik ook en smeltkralen was ook erg cool om te maken
ook nog een plaatje van die vogels gevonden
deze kwam ik ineens tegen kwam me ook erg bekend voor rainbow brite
en last but not least de Poppels
ik had een grote roze en een kleine roze die een bloem kon worden
maar gelukkig kan ik de hele dag spelen en ontdekken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |