abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17254488
de commandor 64
pi_17254566
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Majokit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

http://homepages.tesco.net/~Christian.Newman/Majokit.htm
http://perso.wanadoo.fr/jean-marc.brunet/majocata.html
Geinig om dit nog eens terug te zien. Hier had ik vroeger een heel stratencircuit van op een stuk spaanplaat wat ik zo onder m'n bed kon schuiven. Weet niet meer precies wat ik allemaal had, maar ik had o.a. de boerderij.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:00:48 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17255288
Een boerderij had me gaaf gelekn
Ik had twee wasstraten en een benzinestation
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_17256818
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 01:35 schreef Eitjes het volgende:
Ah vroeger.. GI JOE, de Nes controller, Lego en natuurlijk mijn Turtles bandana! Paar was ie. God, wat was ik vroeger toch blij met die actieheldenspulletjes.

Nu kan het de kids geen moer meer boeien. Mijn broertje wil tegenwoordig bijv alleen maar Bob spullen. Kids zijn gek tegenwoordig.

ah GI JOE die deden het altijd met mijn barbie's haha had zelf een barbie die zwanger was.
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
pi_17257014
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:37 schreef lieverd23 het volgende:
ah die majorettebaan (zoals wij dat thuis noemden) had mijn broer ook. daar zijn wij uren dagen weken maanden mee bezig geweest samen. Als het goed is heeft hij hem nog steeds

dit hadden de meeste meisjes ook

[afbeelding]

mijn broer had deze auto allem was die meer beschadigt

[afbeelding]

[afbeelding] deze heb ik nog in het groot waar mijn dochter nu mee slaapt en het kleintje ligt nog ergens in een doos
Samantha: Men, they may have you on your knees, but you've got them by the balls
  dinsdag 17 februari 2004 @ 15:57:26 #131
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17257111
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:30 schreef blablasjit het volgende:
de commandor 64
De Commodore 64 was ook erg cool
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_17257374
Ik had zon racebaan die je zelf kon bouwen met vanalles saltos erin.
De auto voor op de baan moest je een paar keer naar achteren trekken en dan op de baan zetten en toen ging ie precies 1 keer rond. Geloof Darda baan heette dat

edit plaatje gevonden

[Dit bericht is gewijzigd door alki op 17-02-2004 16:11]

Cuore Sportivo
pi_17257644
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:57 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

De Commodore 64 was ook erg cool

M'n broer had vroeger de Commodore Amiga 500. Een geweldige computer voor die tijd
  dinsdag 17 februari 2004 @ 17:18:56 #134
85136 Bertus_Bolknak
Music Is The Answer
pi_17259700
de Nes en natuurlijk LEGO
en heb ook nog wat Mecano gehad...
Voel je niks van...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 18:20:36 #135
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17261695
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:13 schreef Taurus1978 het volgende:
M'n broer had vroeger de Commodore Amiga 500. Een geweldige computer voor die tijd
Absoluut, ik heb hier ook nog een Amiga 500 en een Amiga 4000 staan.

Ik werk nu nog fulltime met een nieuw OS van Amiga

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_17261784
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 10:56 schreef Moonchildje het volgende:
Kan iemand zich die vogeltjes nog herinneren?
Ze hadden lang haar en kwamen met borsteltje in een ei.
Daar moesten ze dan in slapen of zo.
Jaaaaaaaaaa die ken ik nog, heb ik er drie van gehad, de nederlandse naam was 'kuifstaartjes' ofzoiets.
pi_17262577
ja die had ik ook, je kon ze ook op een soort stokje zetten. Ik had ook nog een soort 5-ling die kon je ook verkleden enz enz, kweet niet meer hoe ze heette maar oke.
pi_17264512
jaaaaaaaa leuk spel net zo als america ninja
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:29 schreef J_U_D_T_H het volgende:
De commendore 64 was mn eerste computer, kent iemand het spel maniac manson of zoiets nog? Daar kon ik uren mee zoet zijn!
pi_17264692
ik heb dat zwarte kreng nog ergens legguhh
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:04 schreef salgera het volgende:
Sinclair ZX Spectrum 48K (later 128K)
Met het spel "Jet Pack"
pi_17265948
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:05 schreef alki het volgende:
Ik had zon racebaan die je zelf kon bouwen met vanalles saltos erin.
De auto voor op de baan moest je een paar keer naar achteren trekken en dan op de baan zetten en toen ging ie precies 1 keer rond. Geloof Darda baan heette dat

[afbeelding]
[afbeelding]

edit plaatje gevonden

Zoiets had ik vroeger ook, maar dan met wat langere stukken geloof ik.
Die autootjes wilde ik nog wel eens te ver naar achteren draaien waardoor de veer kapot ging.
@luna
pi_17266116
Bij onze dokter hadden ze vroeger in de wachtkamer Nopper (ik geloof dat het zo heet)

Soort lego achtig iets maar dan met allemaal kleine pinnetjes op de boven- en zijkant.
Je had er rondjes, driehoekjes en rechthoeken van en dat kon je dan op allerlei manieren op elkaar en inelkaar drukken.
Kent iemand dit?

Modewijzer was vroeger ook wel erg cool.

dinsdag 17 februari 2004 @ 20:26:46 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17266246
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:23 schreef Feetje het volgende:
Bij onze dokter hadden ze vroeger in de wachtkamer Nopper (ik geloof dat het zo heet)

Soort lego achtig iets maar dan met allemaal kleine pinnetjes op de boven- en zijkant.
Je had er rondjes, driehoekjes en rechthoeken van en dat kon je dan op allerlei manieren op elkaar en inelkaar drukken.
Kent iemand dit?

Modewijzer was vroeger ook wel erg cool.

Modewijzer: check

Helemaal afgeragd heb ik die vroeger. Die krijtjes waren in no-time leeg, dus ging ik wasco gebruiken. Kreeg je van die hele donkere vettige popjes . Toen heb ik uit pure wanhoop eens een oudje op een rommelmarkt gekocht, alleen om dat krijtje
Maar je kon er wel toffe dingen mee maken. Ik had er eentje met wat gedateerde begin jaren 80-outfits met veel ruches enzo, maar toch: ik heb nog een tijdje overwogen modeontwerpster te worden

En nopper ken ik ook
Vierkante stukjes met overal lange nopjes erop die je dan in elkaar kon drukken. Vond ze alleen niet zo spannend.

En er zijn vast wel mensen die van die grote gele Tonka-vrachtwagens hadden vroeger, niet dan?

Nog meer jeugdsentiment:
Glowy (rupspop met een lichtje erin)

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 17 februari 2004 @ 20:59:45 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17267457
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 20:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Modewijzer: check
[afbeelding]
Helemaal afgeragd heb ik die vroeger. Die krijtjes waren in no-time leeg, dus ging ik wasco gebruiken. Kreeg je van die hele donkere vettige popjes . Toen heb ik uit pure wanhoop eens een oudje op een rommelmarkt gekocht, alleen om dat krijtje
Maar je kon er wel toffe dingen mee maken. Ik had er eentje met wat gedateerde begin jaren 80-outfits met veel ruches enzo, maar toch: ik heb nog een tijdje overwogen modeontwerpster te worden

Nog meer jeugdsentiment:
Glowy (rupspop met een lichtje erin)

Jaaaaaaaaa!! Feest van herkenning!!

Ik had ook nog zo'n zilverkleurig schrijfbord, met een speciale pen en dan kon je met een soort schuif je tekst/tekeningen weer weghalen!

En ook nog iets met cirkels en als je daar je pen in zette en dan rondjes ging draaien kreeg je allemaal gekke spiralen enzo op je papier. Géén idee meer hoe dat heet.

[Dit bericht is gewijzigd door XcUZ_Me op 17-02-2004 21:01]

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_17267700
Spirograph, heb ik ook mee zitten klooien vroeger.
En dat andere heette geloof ik Magic Doodle.
Wilde ik nog weleens te hard drukken, zodat je allemaal gekleurde krassen zag die er niet meer uit wilde.

Doet me trouwens denken aan iets met een draaiende schijf en dan liet je er ecoline of verf op vallen, dan kreeg je allemaal rare vlekken.
En PlayDo met allemaal klei (nadeel was dat als het hard werd dat je het weg kon flikkeren.
En Slimey oid. een bakje met speciaal ruikend slijm ofzo.
En dan was er nog iets anders met slijm, weet niet meer wat.

Overigens herken ik die lego-achtige dingen van de dokter nog wel goed.
Die hadden ze altijd in een grote doos bij de huisarts en in het ziekenhuis geloof ik.
Je had iig. gele en groene.
De klikdingen waren een soort van pennetjes, het geheel bestond uit plastic. Je moest de pennetjes van het ene stukje langs de pennetjes van de andere schuiven.
Eigenlijk de voorloper van die flippo's die je aan elkaar kan klikken.

Oja je had natuurlijk ook die rups ofzo dat je van de trap kon laten gaan, dan ging dat hele ding tree voor tree naar beneden.
De bekende slang bestaande uit stukjes die je kon laten krullen door ermee te bewegen.

[Dit bericht is gewijzigd door boempa op 17-02-2004 21:12]

@luna
pi_17268953
Modewijzer heerste echt ja!
pi_17282320
Na lang zoeken toch gevonden, die vogeltjes die heten Fairytails.
Ze zijn van dezelfde makers/bedenkers als My little pony.
Modewijzer ken ik ook nog wel, had ook het probleem dat het krijtje op was.
It's amazing what we can do with love...
pi_17293074
Heerlijk dat het zo'n feest van herkening is

En inderdaad dat slangetje wat je dan bij z'n staart vasthield en dan ging bewegen heb ik ook gehad.

Enneh doen de Hoelahoep, skippybal en de ouderwetse step met toeter en rem nog een belletje rinkelen?

pi_17293766
Philips Homecomputer P2000T met 8 kBytes RAM geheugen.
Heel vet! Het werkt nog steeds na meer dan 20 jaar dienst.

2 jaar geleden verkocht voor 25 gulden. Stom stom

pi_17296951
of dit ook uren mee zoet geweest

modewijzer had ik ook en smeltkralen was ook erg cool om te maken

ook nog een plaatje van die vogels gevonden

deze kwam ik ineens tegen kwam me ook erg bekend voor rainbow brite

en last but not least de Poppels

ik had een grote roze en een kleine roze die een bloem kon worden

Milf woensdag 18 februari 2004 @ 21:49:58 #150
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17297064
ik heb als kind een hoop gemist zie ik

maar gelukkig kan ik de hele dag spelen en ontdekken

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')