abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17241773
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:24 schreef Lexie het volgende:

[..]

Metroid Prime, bedoel je niet Optimus Prime?
Verder had ik ook crash test dummies, maar ze gingen nogal snel kapot, ze waren niet tegen me bestand .
En die rubberen springdoppen, dat waren floepers .
Spookslot , daar heb ik ook veel mee gespeeld .

Als ik de dingen zie waar kinderen zich mee amuseren, dan vraag ik me af hoe ze het in godsnaam uren kunnen volhouden .

Haha, te veel Metroid gespeeld, maar idd. Optimus Prime, dat was echt zo'n coole action figure.
@luna
pi_17242928
hier een fotootje van wat dufty's

Ik had altijd wat met troelie woelies maar kan hier helaas geen plaatjes van vinden

is dit die pinypon ofzo?

dinsdag 17 februari 2004 @ 01:04:20 #103
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_17244519
Als iemand nog interesse heeft in Transformers,He-Man, Dufti's, Toelie Woelies, My Little Pony, etc., etc.,....... Ik heb er nog zat

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 01:35:41 #104
68536 Eitjes
Dat werkt zo. Ofzo.
pi_17244989
Ah vroeger.. GI JOE, de Nes controller, Lego en natuurlijk mijn Turtles bandana! Paar was ie. God, wat was ik vroeger toch blij met die actieheldenspulletjes.

Nu kan het de kids geen moer meer boeien. Mijn broertje wil tegenwoordig bijv alleen maar Bob spullen. Kids zijn gek tegenwoordig.

Of toch niet?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 01:54:20 #105
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17245217
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:15 schreef 8op het volgende:Die heb ik nog in de garage liggen !!! Cool ding met z'n geluidjes en zo, ook al snapte ik het verhaal er niet achter. 'k Had geen bemanning of zo. Waren ze goed of slecht??
Die van mij is ook van een laag stof voorzien en er zal wel een en ander aan ontbreken.
Ja, die geluiden die er in zitten zijn echt goed gedaan. Dat motorgeluid dat omhoog of omlaag gaat afhankelijk van de stand van het schip. En dat laser geluidje klinkt ook goed.

Verhaal erachter, geen idee Ik weet wel dat er ook een basis van is en een vijandelijk schip, waarbij die schepen kennelijk op elkaar kunnen schieten met infrarood detectie.

Die van mij is dus nog helemaal nieuw en compleet, plastic nog helemaal wit, stickers ongebruikt, nooit inelkaar gezet, alleen even uitgetest met batterij.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 06:02:35 #106
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_17246374
Eind jaren '80 begin jaren '90 had je ook iets gevaarlijks maar wel cool.

Het was een dik, rond, rubberen schijfje (iets kleiner dan een cd).
Met je 2 duimen moest je het midden naar beneden drukken en dan op de grond leggen.

Als je dan even wachtte, dan sprong het ingedrukte gedeelte terug en dan vloog het rubberen schijfje omhoog.

Toendertijd zeer gevaarlijk volgens het NOS Journaal, omdat je die schijf ook op je ogen kon zetten....

Weet iemand nog hoe dit heette ??

dinsdag 17 februari 2004 @ 08:02:30 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17246702
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 06:02 schreef DJMarcel.nl het volgende:

Met je 2 duimen moest je het midden naar beneden drukken en dan op de grond leggen.

Als je dan even wachtte, dan sprong het ingedrukte gedeelte terug en dan vloog het rubberen schijfje omhoog.

Toendertijd zeer gevaarlijk volgens het NOS Journaal, omdat je die schijf ook op je ogen kon zetten....

Dat zijn dus volgens mij die floepers waar eerder in het topic over gesproken werd
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_17246714
Sinclair ZX Spectrum 48K (later 128K)
Met het spel "Jet Pack"
  dinsdag 17 februari 2004 @ 08:04:38 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17246717
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:14 schreef morgaine21 het volgende:
Wie kent er nog:
Miss make up? (met warm water kon je make up op haar gezicht laten verschijnen)
Miss dress up (zelfde principe als hierboven maar dan op de kleding tekenen)
Miss twinkles (als je haar knuffelde gingen er allemaal lampjes twinkelen)
Jaaa little miss make-up!! Wat een rotzooi was dat zeg Maar ik mķest en zou er eentje hebben

en een week later had ik daar het haar al van gekortwiekt een kapperspop was meer wat voor mij geweest

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 09:39:15 #110
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_17247719
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 08:04 schreef salgera het volgende:
Sinclair ZX Spectrum 48K (later 128K)
Met het spel "Jet Pack"
Spectrums hadden we vroeger op school. Met van die toetsen die je ook als gum kon gebruiken

Van Jet Pack had ik ook een goeie versie op m'n VIC-20, erg cool spel inderdaad.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_17247915
Jem!
pi_17249382
O ja, Jem (of was het Jam) daar heb ik die donkere pop nog van gehad. Moest er heel lang voor sparen toen, want ze waren heel duur.
En dufty's natuurlijk, het floepding (of plopflop), de lolo-bal.
Kan iemand zich die vogeltjes nog herinneren?
Ze hadden lang haar en kwamen met borsteltje in een ei.
Daar moesten ze dan in slapen of zo.
It's amazing what we can do with love...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:02:20 #113
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17249525
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 00:03 schreef lieverd23 het volgende:
hier een fotootje van wat dufty's

[afbeelding]

Ik had altijd wat met troelie woelies maar kan hier helaas geen plaatjes van vinden

is dit die pinypon ofzo?
[afbeelding]

Jaaaaaaaaaaa! Dufties! Die had ik! Die had ik!
Ik had een soort openklapbaar huisje met een roze glazen serre en een zoldertje. Dat speelgoed ging allemaal vliegensvlug kapot of raakte zoek, maar toch: het was zo lief

Ook geniaal: Pin & Pon. Had ik een boerderij van met allemaal schaapjes

Van Jem had ik alleen Jem en die hele grote roze slee van d'r, met een radio erin. Alleen was Jem veel groter dan de rest van mijn barbies, dus kreeg ze altijd steevast de rol van Oma of ouwe vrijster toebedeeld

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:07:33 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17249651
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:14 schreef morgaine21 het volgende:
Wie kent er nog:
Miss make up? (met warm water kon je make up op haar gezicht laten verschijnen)
Het haar van die poppen ging altijd gigantisch in de klit
En als je ze een paar jaar niet make-upte deed die pop het ook niet meer zo best
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:08:08 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17249668
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaa! Dufties! Die had ik! Die had ik!
Ik had een soort openklapbaar huisje met een roze glazen serre en een zoldertje. Dat speelgoed ging allemaal vliegensvlug kapot of raakte zoek, maar toch: het was zo lief

Die had ik ook!

Leukste vond ik die ballerina, die kon je op zo'n opwindding zetten en dan draaide ze rond

Ik heb er spijt van dat ik 't niet meer heb bewaard...

dinsdag 17 februari 2004 @ 11:11:04 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17249741
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die had ik ook!

Leukste vond ik die ballerina, die kon je op zo'n opwindding zetten en dan draaide ze rond

Ik heb er spijt van dat ik 't niet meer heb bewaard...

Ik heb mijn ouders als pakhuis gebruikt
Ze hebben ook nog mijn oude Majokit (kent iemand dat nog..stukjes straat en benzinestations waar je met autootjes doorheen kon rijden), My Little Pony, Barbies, My Melody (kleine konijntjes in een volledig roze huisje en elk huisje had een ander thema)

, Playmobil (die hebben ze laatst aan een kindje gedoneerd, met mijn toestemming uiteraard ) en mijn broer had oa: Mask (anyone? ) .

Wat een tijden

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 17-02-2004 11:20]

pi_17249745
quote:

Ik weet wel dat ie nu bij verschillende ontbijt cereals zit met een afbeelding van een looney toon. Er stond een naam bij die ik niet herkende, maar het was hetzelfde dingetje. Blijkbaar was de ouwe naam niet meer up-to-date...Eigenlijk was er ook geen reet aan toch? Je had toen ineens ook een soort armbandje dat je recht kon klappen en he dan om je pols moets slaan in allerlei blitse kleurtjes. Kent iemand die nog?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 11:13:51 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17249796
pi_17250907
M'n ridderlego verkoop ik nooooooit~! heb ik nog heeel veel van. en alles wat ze in NL uitbrachten voor Hero Quest en Star Quest. Kheb honderden van die miniaturen
All good things must come to an end...
  dinsdag 17 februari 2004 @ 12:18:07 #120
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_17251251
quote:

Hmmz ik meende da je " jolly jumper " heette vernoemd naar het paadr van een andere grote jeugdheld ....lucky luke
pi_17251648
ah die majorettebaan (zoals wij dat thuis noemden) had mijn broer ook. daar zijn wij uren dagen weken maanden mee bezig geweest samen. Als het goed is heeft hij hem nog steeds

dit hadden de meeste meisjes ook

mijn broer had deze auto allem was die meer beschadigt

pi_17251722
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:37 schreef lieverd23 het volgende:

dit hadden de meeste meisjes ook

[afbeelding]

Hé, die duim moet in de mond!

[Dit bericht is gewijzigd door Petracev op 17-02-2004 12:41]

dinsdag 17 februari 2004 @ 12:46:24 #123
26788 SilentRimmer
Geniet in stilte ..
pi_17251847
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:40 schreef Petracev het volgende:

[..]

Hé, die duim moet in de mond!

Volgens mij was dat een marketing tool voor de opkomende stroom orthodentisten
pi_17252113
of deze ook uren zoet mee geweest had ik een vrouwtje van
je zal ze nu misschien nog hebben?

dinsdag 17 februari 2004 @ 14:09:21 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_17253890
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 12:56 schreef lieverd23 het volgende:
of deze ook uren zoet mee geweest had ik een vrouwtje van
je zal ze nu misschien nog hebben?

[afbeelding]

van Pluche ja en dan kun je ze met klittenband vastmaken
Zag er een staan bij TopToys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')