quote:Haha, te veel Metroid gespeeld, maar idd. Optimus Prime, dat was echt zo'n coole action figure.
Op maandag 16 februari 2004 22:24 schreef Lexie het volgende:[..]
Metroid Prime, bedoel je niet Optimus Prime?
Verder had ik ook crash test dummies, maar ze gingen nogal snel kapot, ze waren niet tegen me bestand.
En die rubberen springdoppen, dat waren floepers.
Spookslot, daar heb ik ook veel mee gespeeld
.
Als ik de dingen zie waar kinderen zich mee amuseren, dan vraag ik me af hoe ze het in godsnaam uren kunnen volhouden
.
Ik had altijd wat met troelie woelies maar kan hier helaas geen plaatjes van vinden
is dit die pinypon ofzo?
Nu kan het de kids geen moer meer boeien. Mijn broertje wil tegenwoordig bijv alleen maar Bob spullen. Kids zijn gek tegenwoordig.
quote:Ja, die geluiden die er in zitten zijn echt goed gedaan. Dat motorgeluid dat omhoog of omlaag gaat afhankelijk van de stand van het schip. En dat laser geluidje klinkt ook goed.
Op maandag 16 februari 2004 23:15 schreef 8op het volgende:Die heb ik nog in de garage liggen !!! Cool ding met z'n geluidjes en zo, ook al snapte ik het verhaal er niet achter. 'k Had geen bemanning of zo. Waren ze goed of slecht??
Die van mij is ook van een laag stof voorzien en er zal wel een en ander aan ontbreken.
Verhaal erachter, geen idee Ik weet wel dat er ook een basis van is en een vijandelijk schip, waarbij die schepen kennelijk op elkaar kunnen schieten met infrarood detectie.
Die van mij is dus nog helemaal nieuw en compleet, plastic nog helemaal wit, stickers ongebruikt, nooit inelkaar gezet, alleen even uitgetest met batterij.
Het was een dik, rond, rubberen schijfje (iets kleiner dan een cd).
Met je 2 duimen moest je het midden naar beneden drukken en dan op de grond leggen.
Als je dan even wachtte, dan sprong het ingedrukte gedeelte terug en dan vloog het rubberen schijfje omhoog.
Toendertijd zeer gevaarlijk volgens het NOS Journaal, omdat je die schijf ook op je ogen kon zetten....
Weet iemand nog hoe dit heette ??
quote:Dat zijn dus volgens mij die floepers waar eerder in het topic over gesproken werd
Op dinsdag 17 februari 2004 06:02 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Eind jaren '80 begin jaren '90 had je ook iets gevaarlijks maar wel cool.Het was een dik, rond, rubberen schijfje (iets kleiner dan een cd).
Met je 2 duimen moest je het midden naar beneden drukken en dan op de grond leggen.Als je dan even wachtte, dan sprong het ingedrukte gedeelte terug en dan vloog het rubberen schijfje omhoog.
Toendertijd zeer gevaarlijk volgens het NOS Journaal, omdat je die schijf ook op je ogen kon zetten....
quote:Jaaa little miss make-up!! Wat een rotzooi was dat zeg
Op maandag 16 februari 2004 22:14 schreef morgaine21 het volgende:
Wie kent er nog:
Miss make up? (met warm water kon je make up op haar gezicht laten verschijnen)
Miss dress up (zelfde principe als hierboven maar dan op de kleding tekenen)
Miss twinkles (als je haar knuffelde gingen er allemaal lampjes twinkelen)
en een week later had ik daar het haar al van gekortwiekt een kapperspop was meer wat voor mij geweest
quote:Spectrums hadden we vroeger op school. Met van die toetsen die je ook als gum kon gebruiken
Op dinsdag 17 februari 2004 08:04 schreef salgera het volgende:
Sinclair ZX Spectrum 48K (later 128K)
Met het spel "Jet Pack"
Van Jet Pack had ik ook een goeie versie op m'n VIC-20, erg cool spel inderdaad.
quote:Jaaaaaaaaaaa! Dufties! Die had ik! Die had ik!
Op dinsdag 17 februari 2004 00:03 schreef lieverd23 het volgende:
hier een fotootje van wat dufty'sIk had altijd wat met troelie woelies maar kan hier helaas geen plaatjes van vinden
is dit die pinypon ofzo?
[afbeelding]
Ook geniaal: Pin & Pon. Had ik een boerderij van met allemaal schaapjes
Van Jem had ik alleen Jem en die hele grote roze slee van d'r, met een radio erin. Alleen was Jem veel groter dan de rest van mijn barbies, dus kreeg ze altijd steevast de rol van Oma of ouwe vrijster toebedeeld
quote:Het haar van die poppen ging altijd gigantisch in de klit
Op maandag 16 februari 2004 22:14 schreef morgaine21 het volgende:
Wie kent er nog:
Miss make up? (met warm water kon je make up op haar gezicht laten verschijnen)
quote:Die had ik ook!
Op dinsdag 17 februari 2004 11:02 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Jaaaaaaaaaaa! Dufties! Die had ik! Die had ik!
Ik had een soort openklapbaar huisje met een roze glazen serre en een zoldertje. Dat speelgoed ging allemaal vliegensvlug kapot of raakte zoek, maar toch: het was zo lief
Leukste vond ik die ballerina, die kon je op zo'n opwindding zetten en dan draaide ze rond
Ik heb er spijt van dat ik 't niet meer heb bewaard...
quote:Ik heb mijn ouders als pakhuis gebruikt
Op dinsdag 17 februari 2004 11:08 schreef XcUZ_Me het volgende:[..]
Die had ik ook!
Leukste vond ik die ballerina, die kon je op zo'n opwindding zetten en dan draaide ze rond
Ik heb er spijt van dat ik 't niet meer heb bewaard...
Wat een tijden
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 17-02-2004 11:20]
quote:Ik weet wel dat ie nu bij verschillende ontbijt cereals zit met een afbeelding van een looney toon. Er stond een naam bij die ik niet herkende, maar het was hetzelfde dingetje. Blijkbaar was de ouwe naam niet meer up-to-date...Eigenlijk was er ook geen reet aan toch? Je had toen ineens ook een soort armbandje dat je recht kon klappen en he dan om je pols moets slaan in allerlei blitse kleurtjes. Kent iemand die nog?
Eind jaren '80 begin jaren '90 had je ook iets gevaarlijks maar wel cool.Het was een dik, rond, rubberen schijfje (iets kleiner dan een cd).
Met je 2 duimen moest je het midden naar beneden drukken en dan op de grond leggen.Als je dan even wachtte, dan sprong het ingedrukte gedeelte terug en dan vloog het rubberen schijfje omhoog.
quote:Hmmz ik meende da je " jolly jumper " heette vernoemd naar het paadr van een andere grote jeugdheld ....lucky luke
dit hadden de meeste meisjes ook
mijn broer had deze auto allem was die meer beschadigt
quote:Hé, die duim moet in de mond!
Op dinsdag 17 februari 2004 12:37 schreef lieverd23 het volgende:
dit hadden de meeste meisjes ook
[Dit bericht is gewijzigd door Petracev op 17-02-2004 12:41]
quote:Volgens mij was dat een marketing tool voor de opkomende stroom orthodentisten
Op dinsdag 17 februari 2004 12:40 schreef Petracev het volgende:[..]
Hé, die duim moet in de mond!
quote:van Pluche ja en dan kun je ze met klittenband vastmaken
Op dinsdag 17 februari 2004 12:56 schreef lieverd23 het volgende:
of deze ook uren zoet mee geweest had ik een vrouwtje van
je zal ze nu misschien nog hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |