ik ben een van die vele mensen die niet veel geluk had toen de stemmen werden uitgedeeld, maar om dat euvel te beperken is gelukkig de vocoder uitgevonden. en wat is het toch fijn dat er in reason een vocoder zit.. alleen lukt het me dus voor geen meter om hier een geluid uit te krijgen wat je ook nog een beetje kunt verstaan...
ik ben in eerste instantie op zoek naar een beetje een dromerig effect, dus ik had al een soort van carrier van een flinke 16xsaw uit een Malstrom in gedachten met uiteindelijk nog een reverb en een delay eroverheen... maar het werkt allemaal dus niet...
iemand tips of voorbeeldbestanden ofzo?
oja, als extra ondersteuning voor mn carrier gebruik ik meestal ook nog een noise zonder filter, om gewoon van alle frequenties wat te hebben, dit helpt meestal wel teen en tander, maar gewoon niet genoeg...
het nummer in kwestie waar ik voor ga gebruiken is een beetje een AIR achtig droomnummer met veel tempo wisselingen ed en als het een beetje gaat lukken met de vocoder post ik weleens een mp3tje hier ergens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |