Nu las ik hier en daar wel es iets over vrouwen "...ja en m`n beha matcht bij m`n boxershort"
Zijn er nu echt vrouwen die dat dagelijks aantrekken? En ook voor zichzelf kopen?
Ik snap wel, dat iemand er misschien in slaapt, maar dat ff terzijde...
quote:Zijn er echte boxershorts voor dames?
Op vrijdag 13 juli 2001 19:42 schreef Latindancer het volgende:
Eeeuh, zijn er niet boxershorts voor dames ook dan? Of bedoel je of ze herenboxers dragen? Mijn vriendin heb ik ieg nog nooit met mijn ondergoed aan gezien (en dat is wederzijds)
quote:Lol...:)
Op vrijdag 13 juli 2001 19:42 schreef Latindancer het volgende:
Mijn vriendin heb ik ieg nog nooit met mijn ondergoed aan gezien (en dat is wederzijds)
Ik heb toch altijd van meerdere mannen begrepen, dat ze het wel sexy vonden, als ik hun boxershort aandeed...
Hmmzz, ga me nu echt afvragen of ik nu echt gek ben
quote:Ja, daarom snap ik het niet...
Op vrijdag 13 juli 2001 19:52 schreef sataN het volgende:
het staat zo lullig onder een kort/strak jurkje he...
Draagt 'iedereen' eindelijk strings, zijn er weer die onder een spijkerbroek een boxer dragen
Voor vrouwen zie ik niet in waarom ze dat nodig zouden hebben...
quote:Nee, vrouwen houden van warm...
Op vrijdag 13 juli 2001 20:18 schreef Brupje het volgende:
Voor mannen heeft het qua 'koeling' nutVoor vrouwen zie ik niet in waarom ze dat nodig zouden hebben...
En 5 jaar terug deed ik ze onder mijn tuinbroek (hahaha, tuinbroek, echt! )
quote:LOL
Op vrijdag 13 juli 2001 20:21 schreef ~Anja~ het volgende:
Ik slaap in de zomer in een boxershort ja.En 5 jaar terug deed ik ze onder mijn tuinbroek (hahaha, tuinbroek, echt!
)
maareh als kerel een boxershort met southparkpoppetjes erop, kan dat ??
zo jah, YES heb ik een goede !
zo nee, hmm in de prullebak ermee
quote:NEE!
Op vrijdag 13 juli 2001 21:02 schreef Flipmo het volgende:
Tuinbroek beztvroeger hehe
maareh als kerel een boxershort met southparkpoppetjes erop, kan dat ??
zo jah, YES heb ik een goede !
zo nee, hmm in de prullebak ermee
En verder af en toe als ik een van me skatebroeken aan heb thuis en s nachts. Van die lekkere ruime mannen CK dingen. Die ze nu niet meer maken
iig nooit buiten ofzo.
quote:Waar kan je die kopen?
[b]Op vrijdag 13 juli 2001 21:43 schreef e ja er zijn boxers voor vrouwen
quote:Lingeriezaak?
Op vrijdag 13 juli 2001 21:53 schreef The-What het volgende:[..]
Waar kan je die kopen?
quote:Jezus, voel me net een oud wijf, dat ik dat niet wist
Op vrijdag 13 juli 2001 22:43 schreef ivetje het volgende:
Ik hjeb een echt boxershort voor vrouwen.Van L.O.G.G sport van H&M.
Dat is er een met echt lange pijpen.Verder heb ik er ook nog 3 met korte pijpjes.Eigenlijk kun je dat niet echt pijpjes noemen.Maar goed,ze bestaan dus echt.
Ik ren elke week wel een lingeriezaak in, koop m`n ondergoed nu niet bepaald bij de hema...
Toch maar es gaan kijken volgende keer
Strings vind ik maar vervelend Krijg na een paar uur altijd ontzettende pijn
Moet je daar eelt voor kweken ofzo?
quote:Nee,dan moet je waarschijnlijk een grotere maat strings kopen.Heb nooit last van pijn tussen mijn bummiespleet als zeg ik het zelf
Op vrijdag 13 juli 2001 23:03 schreef Xortes het volgende:
Boxershorts voor vrouwen vind ik echt extreem relaxed ondergoed, maar dan moeten de pijpjes wel precies de goede lengte hebben. Niet te kort en niet te lang, bovendien moet ik dan ook wel een normale niet al te strakke broek of rok aanhebben.Strings vind ik maar vervelend
Krijg na een paar uur altijd ontzettende pijn
Moet je daar eelt voor kweken ofzo?
quote:Ik denk alleen niet dat ze die van LOGG sport nog hebben.Is al best een oude,maar van snoopy hebben ze ook korte boxershorts.Die hebben ze misschien nog wel.
Op vrijdag 13 juli 2001 23:00 schreef The-What het volgende:[..]
Jezus, voel me net een oud wijf, dat ik dat niet wist
Ik ren elke week wel een lingeriezaak in, koop m`n ondergoed nu niet bepaald bij de hema...
Toch maar es gaan kijken volgende keer
De reden dat ze dat doet is dat haar onderbroeken steeds boven haar broek uitkomen en als ze een string aan heeft dan staat dat zo stom! Dus daarom heeft ze boxers aan!
Maar zoals al door meerdere beschreven:
Met korte pijpjes (beetje het hotpant idee ) en redelijk strak. Je ziet dit model ook wel bij bikini's (dat snap ik dan niet, dan zit je met zo'n bruin/wit scheiding op je been...)
Maar echt overdag dragen doe ik die shorts niet, wel 's nachts of als je zo'n echte "hang op de bank" dag hebt.
Oh en over die strings, mwaah ik moest er in het begin ook aan wennen, misschien moet je niet met kanten strings beginnen maar met van die microfiber dingen (ongeveer een 10-tje bij de H&M )
quote:Vind je dat nou echt? Ik heb er geen moeite mee.... afijn, een dirty mind is a
Op vrijdag 13 juli 2001 23:54 schreef howler het volgende:
[..]is dat haar onderbroeken steeds boven haar broek uitkomen en als ze een string aan heeft dan staat dat zo stom!
Ik vindt stringen in het algemeen erg mooi maar zie een vrouw echt liever in een boxershort... waarom?... dunno maar'k vind het gewoon lekkerder!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |