abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1202426
Ik trek best wel es een boxer van m`n vriend aan, maar dat is meer voor de fun...

Nu las ik hier en daar wel es iets over vrouwen "...ja en m`n beha matcht bij m`n boxershort"

Zijn er nu echt vrouwen die dat dagelijks aantrekken? En ook voor zichzelf kopen?

Ik snap wel, dat iemand er misschien in slaapt, maar dat ff terzijde...

pi_1202476
Eeeuh, zijn er niet boxershorts voor dames ook dan? Of bedoel je of ze herenboxers dragen? Mijn vriendin heb ik ieg nog nooit met mijn ondergoed aan gezien (en dat is wederzijds)
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
  vrijdag 13 juli 2001 @ 19:52:40 #3
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1202489
het staat zo lullig onder een kort/strak jurkje he...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1202492
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 19:42 schreef Latindancer het volgende:
Eeeuh, zijn er niet boxershorts voor dames ook dan? Of bedoel je of ze herenboxers dragen? Mijn vriendin heb ik ieg nog nooit met mijn ondergoed aan gezien (en dat is wederzijds)
Zijn er echte boxershorts voor dames?
Zijn dat dan niet gewone 'broekjes' of iets?
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 19:42 schreef Latindancer het volgende:
Mijn vriendin heb ik ieg nog nooit met mijn ondergoed aan gezien (en dat is wederzijds)
Lol...:)

Ik heb toch altijd van meerdere mannen begrepen, dat ze het wel sexy vonden, als ik hun boxershort aandeed...
Hmmzz, ga me nu echt afvragen of ik nu echt gek ben

pi_1202501
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 19:52 schreef sataN het volgende:
het staat zo lullig onder een kort/strak jurkje he...
Ja, daarom snap ik het niet...
Ik las dus echt, dat sommige vrouwen ze een dag aan hadden.

Draagt 'iedereen' eindelijk strings, zijn er weer die onder een spijkerbroek een boxer dragen

vrijdag 13 juli 2001 @ 20:18:01 #6
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1202610
Voor mannen heeft het qua 'koeling' nut

Voor vrouwen zie ik niet in waarom ze dat nodig zouden hebben...

We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  vrijdag 13 juli 2001 @ 20:19:04 #7
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1202618
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 20:18 schreef Brupje het volgende:
Voor mannen heeft het qua 'koeling' nut

Voor vrouwen zie ik niet in waarom ze dat nodig zouden hebben...

Nee, vrouwen houden van warm...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1202633
Ik slaap in de zomer in een boxershort ja.

En 5 jaar terug deed ik ze onder mijn tuinbroek (hahaha, tuinbroek, echt! )

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_1202674
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 20:21 schreef ~Anja~ het volgende:
Ik slaap in de zomer in een boxershort ja.

En 5 jaar terug deed ik ze onder mijn tuinbroek (hahaha, tuinbroek, echt! )

LOL
  vrijdag 13 juli 2001 @ 21:02:22 #10
11616 Flipmo
eerm ja dat denk ik wel !
pi_1202874
Tuinbroek bezt vroeger hehe

maareh als kerel een boxershort met southparkpoppetjes erop, kan dat ??

zo jah, YES heb ik een goede !
zo nee, hmm in de prullebak ermee

vrijdag 13 juli 2001 @ 21:06:13 #11
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_1202898
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 21:02 schreef Flipmo het volgende:
Tuinbroek bezt vroeger hehe

maareh als kerel een boxershort met southparkpoppetjes erop, kan dat ??

zo jah, YES heb ik een goede !
zo nee, hmm in de prullebak ermee

NEE!
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_1203013
je hebt anders hele mooi kanten boxers

En verder af en toe als ik een van me skatebroeken aan heb thuis en s nachts. Van die lekkere ruime mannen CK dingen. Die ze nu niet meer maken
iig nooit buiten ofzo.

pi_1203038
zou niet weten waarom een vrouw geen boxer kan dragen , e ja er zijn boxers voor vrouwen
pi_1203081
quote:
[b]Op vrijdag 13 juli 2001 21:43 schreef e ja er zijn boxers voor vrouwen
Waar kan je die kopen?
pi_1203212
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 21:53 schreef The-What het volgende:

[..]

Waar kan je die kopen?

Lingeriezaak?
Zoals MissX al zei: er zijn hele mooie kanten, bijv.
Bij Hennes heb je ook 'gewoon' stoffen, zitten wel lekker (niet supercharmant, maar ach...)
anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
  vrijdag 13 juli 2001 @ 22:43:11 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_1203313
Ik hjeb een echt boxershort voor vrouwen.Van L.O.G.G sport van H&M.
Dat is er een met echt lange pijpen.Verder heb ik er ook nog 3 met korte pijpjes.Eigenlijk kun je dat niet echt pijpjes noemen.Maar goed,ze bestaan dus echt.
To infinity…and beyond!
pi_1203383
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 22:43 schreef ivetje het volgende:
Ik hjeb een echt boxershort voor vrouwen.Van L.O.G.G sport van H&M.
Dat is er een met echt lange pijpen.Verder heb ik er ook nog 3 met korte pijpjes.Eigenlijk kun je dat niet echt pijpjes noemen.Maar goed,ze bestaan dus echt.
Jezus, voel me net een oud wijf, dat ik dat niet wist

Ik ren elke week wel een lingeriezaak in, koop m`n ondergoed nu niet bepaald bij de hema...
Toch maar es gaan kijken volgende keer

vrijdag 13 juli 2001 @ 23:03:03 #18
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_1203400
Boxershorts voor vrouwen vind ik echt extreem relaxed ondergoed, maar dan moeten de pijpjes wel precies de goede lengte hebben. Niet te kort en niet te lang, bovendien moet ik dan ook wel een normale niet al te strakke broek of rok aanhebben.

Strings vind ik maar vervelend Krijg na een paar uur altijd ontzettende pijn Moet je daar eelt voor kweken ofzo?

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  vrijdag 13 juli 2001 @ 23:14:01 #19
11458 ivetje
pi_1203471
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 23:03 schreef Xortes het volgende:
Boxershorts voor vrouwen vind ik echt extreem relaxed ondergoed, maar dan moeten de pijpjes wel precies de goede lengte hebben. Niet te kort en niet te lang, bovendien moet ik dan ook wel een normale niet al te strakke broek of rok aanhebben.

Strings vind ik maar vervelend Krijg na een paar uur altijd ontzettende pijn Moet je daar eelt voor kweken ofzo?

Nee,dan moet je waarschijnlijk een grotere maat strings kopen.Heb nooit last van pijn tussen mijn bummiespleet als zeg ik het zelf
To infinity…and beyond!
  vrijdag 13 juli 2001 @ 23:15:09 #20
11458 ivetje
pi_1203475
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 23:00 schreef The-What het volgende:

[..]

Jezus, voel me net een oud wijf, dat ik dat niet wist

Ik ren elke week wel een lingeriezaak in, koop m`n ondergoed nu niet bepaald bij de hema...
Toch maar es gaan kijken volgende keer

Ik denk alleen niet dat ze die van LOGG sport nog hebben.Is al best een oude,maar van snoopy hebben ze ook korte boxershorts.Die hebben ze misschien nog wel.
To infinity…and beyond!
pi_1203601
Ik ken wel een meisje das welleens boxers draagt maar dan alleen als ze skate broeken draagt ofzo anders ook echt niet!

De reden dat ze dat doet is dat haar onderbroeken steeds boven haar broek uitkomen en als ze een string aan heeft dan staat dat zo stom! Dus daarom heeft ze boxers aan!

Live is a bitch Then you marry one Then you die
  FOK!fossiel zaterdag 14 juli 2001 @ 00:05:51 #22
1455 Keroppi
kool kikker
pi_1203649
Boxers zou ik de eerder beschreven dingen niet willen noemen, eerder shorts ofzo, geeft gelijk het verschil aan

Maar zoals al door meerdere beschreven:

Met korte pijpjes (beetje het hotpant idee ) en redelijk strak. Je ziet dit model ook wel bij bikini's (dat snap ik dan niet, dan zit je met zo'n bruin/wit scheiding op je been...)

Maar echt overdag dragen doe ik die shorts niet, wel 's nachts of als je zo'n echte "hang op de bank" dag hebt.

Oh en over die strings, mwaah ik moest er in het begin ook aan wennen, misschien moet je niet met kanten strings beginnen maar met van die microfiber dingen (ongeveer een 10-tje bij de H&M )

Chick on a mission
pi_1206050
quote:
Op vrijdag 13 juli 2001 23:54 schreef howler het volgende:
[..]is dat haar onderbroeken steeds boven haar broek uitkomen en als ze een string aan heeft dan staat dat zo stom!
Vind je dat nou echt? Ik heb er geen moeite mee.... afijn, een dirty mind is a 4ever!
To sit back and do nothing is to cooperate with the oppresser - Jane Elliot || "What doesn't kill you makes you stronger"
pi_1206078
Absoluut wel..

Ik vindt stringen in het algemeen erg mooi maar zie een vrouw echt liever in een boxershort... waarom?... dunno maar'k vind het gewoon lekkerder!.

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_1206198
Ik heb dus gewoon iedere dag een boxerschort aan gewoon van die mannelijke dingen vind ik lekker zitten
Ik zie niet in waarom ik nou speciaal van die vrouwelijk scorts moet kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')