Bij mij zal er nu iets van 80 euro opstaan, rijlessen kosten vééél te veel!
quote:Ik denk het ook niet.
Op maandag 16 februari 2004 16:10 schreef Omkron het volgende:
Denk niet dat je veel reacties krijgt..
Dat de belastingdienst het weet vind ik al erg genoeg.
quote:friesland is géén land. sught.
Op maandag 16 februari 2004 16:17 schreef SeLang het volgende:
Mijn geld staat bij 8 verschillende banken in 4 verschillende landen.
Maar op sommige rekeningen staat bijna niks
2e is spaarrekening maar er moet nog geld voor 2 vakanties overgeboekt worden binnenkort dus ik moet ff mn ouders lief aankijken .
En ja ik is (thuiswonend) 'student' dus t meeste geld raak ik kwijt aan uitgaan en leuke dingen doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 16-02-2004 16:28]
Maar leef op dit moment lekker vrijgezel
(ik las ergens dat dit weer een pats topic gaat worden)
Lol
ben er ook bang voor, daarom zeg ik alleen maar
....................heb geen vriendin meer.....................................
kom lekker rond met wat ik nu verdien, sterker nog, ik hou over man!!!
echt ongelooflijk, waar heb ik het aan uitgegeven al die jaren
Dat ga je je dus echt afvragen
Daarnaast stort ik elk jaar m'n pensioen gat vol (heb ik namelijk ivm auto van de zaak)... 'k ben namelijk niet zo gek op belasting betalen. 'k Heb een netto loon van ¤1450 per maand. Wel redelijk dus.
Ik spaar(de) ongeveer 50 euro per maand ( durf het eigenlijk niet meer zo goed te zeggen met al die bedragen hier... ) maar door fucking rijlessen, rekeningen en studieboeken wordt die stomme 50 euro ook vaak meteen weer teruggestort.
Werk ook part time, dus dat scheel enorm.
Later, als ik groot ben , hopelijk uni studie afheb en goed betaald werk heb, wil ik wel veel gaan sparen..
Maar dat duurt nog wel een tijdje ...
Ik spaar tussen de 500 en 1000 euro per maand. In ieder geval altijd 500, da's vaste prik.
quote:* Hagedis droomt weg
Op maandag 16 februari 2004 16:41 schreef Twiggy het volgende:
Van het bedrag op m'n spaarrekening kun je een leuke auto kopen en elke maand komt er 500 euro bij. Ik spaar niet met een bepaald doel, ik krijg m'n salaris gewoon niet op.
200 euro btw, en dat ga ik over een tijdje plunderen.
quote:[patsmodus]klopt deze jongen heeft er 17.834,32 opstaan[/patsmodus]
Op maandag 16 februari 2004 16:29 schreef japiejo het volgende:
dit wordt een patstopic!
quote:idd, je spaarrekening stabiel houden hehe...
Op maandag 16 februari 2004 18:14 schreef Maxster4th het volgende:
Door nog wat overige inkomsten uit werk kan ik daar m'n spaarrekening over het jaar genomen stabiel houden en mijn studie + boeken ervan betalen.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:46 schreef TheDon18 het volgende:[..]
ik verdien 900 P/M
en daar gaat 250 er naar toe
ik spaar sinds september vorig jaar en ik had al een kleine kapitaal
En op de beleggersrekening ook.
Ik verdien bijna 1500 netto /m, woon nog thuis en spaar maandelijks 0,-.
quote:Wauw dat is veel
Op dinsdag 17 februari 2004 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
Genoeg hoorZowel op die van mij, als die van mijn man en die van de kinderen.
En op de beleggersrekening ook.
Op een van m'n rekeningen staat ruim $1.500.000
Het zijn helaas wel Taiwanese dollars
quote:Als er echt 12k euro opstaat zou ik het toch in de gaten houden, dan wordt het toch een leuk bedrag!
Op dinsdag 17 februari 2004 14:28 schreef Kapmes het volgende:
Zo'n 12.000 euro denk ik. Let er niet zo erg op...Regelmatig stort ik er weer eens wat op...
quote:150 euri, streef ernaar om ~1000 te hebbe aan het einde van het jaar
Op dinsdag 17 februari 2004 14:33 schreef Roadster het volgende:[..]
Als er echt 12k euro opstaat zou ik het toch in de gaten houden, dan wordt het toch een leuk bedrag!
quote:Groot deel staat ook weg tegen 3,2% rente en een ander gedeelte op een gewone spaarrekening en weer een ander deel weer ergens anders...
Op dinsdag 17 februari 2004 14:33 schreef Roadster het volgende:[..]
Als er echt 12k euro opstaat zou ik het toch in de gaten houden, dan wordt het toch een leuk bedrag!
quote:Oh, op die fiets.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:38 schreef Kapmes het volgende:[..]
Groot deel staat ook weg tegen 3,2% rente en een ander gedeelte op een gewone spaarrekening en weer een ander deel weer ergens anders...
Heb zelf ook een tijd terug 15.000nlg weggezet, dat zou ongeveer verdubbelen na 5 jaar. Momenteel is het ongeveer de helft van mn startbedrag.... Thank u 4 flying Bin Laden airlines....
quote:Bij mij is het gewoon veilig weggezet met Internet Bankieren van de Postbank. Geen risico's gelukkig. Alleen het rentepersentage wordt langzaam steeds minder, maar da's overal wel lijkt zo. De rest staat op gewone rekeningen waar ik niet naar om kijk.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:42 schreef Roadster het volgende:[..]
Oh, op die fiets.
Heb zelf ook een tijd terug 15.000nlg weggezet, dat zou ongeveer verdubbelen na 5 jaar. Momenteel is het ongeveer de helft van mn startbedrag.... Thank u 4 flying Bin Laden airlines....
quote:Ik doe nu ook geen linke acties meer, gewoon alles naar spaarbeleg op een normale spaarrekening, helaas maar 3% ofzo maar gelukkig geen risico meer.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:48 schreef Kapmes het volgende:[..]
Bij mij is het gewoon veilig weggezet met Internet Bankieren van de Postbank. Geen risico's gelukkig. Alleen het rentepersentage wordt langzaam steeds minder, maar da's overal wel lijkt zo. De rest staat op gewone rekeningen waar ik niet naar om kijk.
quote:Helft staat op een internet plusspaarrekening (ABN-AMRO), andere helft in aandelen (ABN-AMRO, ING, Aegon, KPN, CMG), die allemaal gestaag stijgen..
Op dinsdag 17 februari 2004 14:58 schreef Roadster het volgende:[..]
Ik doe nu ook geen linke acties meer, gewoon alles naar spaarbeleg op een normale spaarrekening, helaas maar 3% ofzo maar gelukkig geen risico meer.
quote:Inmiddels stijgt e.e.a weer ja, maar ik had t weggezet voor 5 jaar. Het trekt voor mij ook wel iets bij, maar ik ga nooit meer mn startbedrag halen, da's best wel sneu eigenlijk.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:03 schreef Libris het volgende:[..]
Helft staat op een internet plusspaarrekening (ABN-AMRO), andere helft in aandelen (ABN-AMRO, ING, Aegon, KPN, CMG), die allemaal gestaag stijgen..
quote:spaarbeleg heeft ook spaarcomfort (minimale inleg maandelijk 50 euro) dan is de rente toch iets meer: 4,3%
Op dinsdag 17 februari 2004 14:58 schreef Roadster het volgende:ik doe nu ook geen linke acties meer, gewoon alles naar spaarbeleg op een normale spaarrekening, helaas maar 3% ofzo maar gelukkig geen risico meer.
quote:Dat is wel al iets meer, maar ik ben nu vrij in wat ik wil storten. Misschien zet ik het ooit nog eens over.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:35 schreef Adelante het volgende:[..]
spaarbeleg heeft ook spaarcomfort (minimale inleg maandelijk 50 euro) dan is de rente toch iets meer: 4,3%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |