ik verwacht dat Godspeed you black emperor genoemd zal worden, en alhoewel dat best in de richting komt zoek ik niet zulke zware muziek.
heeft iemand enig idee waar ik over praat?
quote:Emperor!!
Op maandag 16 februari 2004 15:06 schreef Astronaut_Jones het volgende:
als ik muziek zou maken zou ik met 'echte' instrumenten, instrumentale muziek maken met veel tempo wisselingen en weinig herhalingen.ik verwacht dat Godspeed you black emperor genoemd zal worden, en alhoewel dat best in de richting komt zoek ik niet zulke zware muziek.
Btw weet niet hoe hard godspeed is, maar dreamtheater - dance of eternity is wel een goede.
quote:Jazz?
Ik vind het trouwens frappant dat je Godspeed YBE noemt, daar is juist herhaling een vrij belangrijk element in hun muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 16-02-2004 19:45]
quote:nee niet echt . The Snow Goose van Camel misschien ?
[..]heeft iemand enig idee waar ik over praat?
Maar deze heeft 'echte' instrumenten, instrumentale muziek met veel tempo wisselingen en weinig herhalingen. En het is ook niet zulke zware muziek. En nog mooi ook
quote:ja die twee komen al wat meer in de richting. alleen beuken zij er nu en dan wel erg hard in met die gitaren. ik zit meer te denken in de richting van de instrumentale nummers van de beastie boys en blur en the meters, mag ruig zijn, maar afgewisselt(incl. tempo) en niet alleen maar raggen.
Op maandag 16 februari 2004 20:52 schreef search64 het volgende:
Secret chiefs 3 en Mr. Bungle bijvoorbeeld, hoewel bij laatstgenoemde wel zang zit.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:24 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik vind het trouwens frappant dat je Godspeed YBE noemt, daar is juist herhaling een vrij belangrijk element in hun muziek.
quote:Die tempowisselingen zitten er niet echt in, maar de muziek van Medeski, Martin & Wood lijkt wel erg op The Meters of die funky nummertjes van de Beastie Boys.
Op maandag 16 februari 2004 23:27 schreef Astronaut_Jones het volgende:
ik zit meer te denken in de richting van de instrumentale nummers van de beastie boys en blur en the meters
quote:holy shit. dat klinkt echt zwaar relaxed. bedankt man!
Op dinsdag 17 februari 2004 19:28 schreef Zander het volgende:[..]
Die tempowisselingen zitten er niet echt in, maar de muziek van Medeski, Martin & Wood lijkt wel erg op The Meters of die funky nummertjes van de Beastie Boys.
quote:Mét Hammonds
Op dinsdag 17 februari 2004 19:28 schreef Zander het volgende:[..]
Die tempowisselingen zitten er niet echt in, maar de muziek van Medeski, Martin & Wood lijkt wel erg op The Meters of die funky nummertjes van de Beastie Boys.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |