hey, black sun empire was nou niet zooo geweldig hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:50 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Jah lekker kleumen op Utrecht Centraal
Hey maar dat was niet voor niks
reem, ga rustig zitten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:51 schreef reem het volgende:
NOG 8 UUR!
wellusquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
hey, black sun empire was nou niet zooo geweldig hoor![]()
![]()
die draaide dan ook wat langerquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:59 schreef E_Motion het volgende:
[..]
wellus
Maar D-Bridge was beter
NOG ZEVEN UURTJES MAARquote:Op zaterdag 28 februari 2004 13:52 schreef E_Motion het volgende:
[..]
reem, ga rustig zitten.
Relax, adem diep in en uit terwijl ik de valium pak
fuck zo lang nog? en dan kan ik pas om twaalf daar zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:52 schreef reem het volgende:
[..]
NOG ZEVEN UURTJES MAAR
dat ben ik samen met een vriend van mij met de eerst volgende ML ook van plan te gaan doenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:15 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Doe zoals WM en ik wel eens doen: gewoon na afloop met zijn allen wachten op de eerste trein richting huis
Heb je al een beetje ervaring met draaien (je kent de basis, 't beatmatchen enzo), of moet je echt helemaal vanaf 't begin af aan beginnen? Ik zou zeggen, neus is ff op www.new-line.nl rond. Er staat daar ook iets van: "welke draaitafels voor welk budget".quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
dat ben ik samen met een vriend van mij met de eerst volgende ML ook van plan te gaan doen![]()
maar wat zijn goede decks en zo om mee te starten? het idee spookt steeds sterker in mijn hoofd rond en ik ben niet zo'n fan van op je computer kloten. geef mij maar analoge zooi
ik moet nog helemaal beginnen, maar ik weet wel een beetje hoe audio in zijn werk gaat enzo, en ik schijn een goed gevoel voor ritme te hebben, which is, als ik het goed begrijp ook niet helemaal onbelangrijkquote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:15 schreef H4ze het volgende:
[..]
Heb je al een beetje ervaring met draaien (je kent de basis, 't beatmatchen enzo), of moet je echt helemaal vanaf 't begin af aan beginnen? Ik zou zeggen, neus is ff op www.new-line.nl rond. Er staat daar ook iets van: "welke draaitafels voor welk budget".
RZ? Als je daarmee Forms bedoelt wel...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 16:12 schreef reem het volgende:
Tu5 jij komt ook naar RZ?
Hmmkay... dan meet ik dus niet vanavond.....alsnog veel plezier ende vreughd gewenscht!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:10 schreef reem het volgende:
Tu5, ik bedoel dus REDZONE
Koop iig geen belt-drive draaitafels, ze zijn goedkoper, maar je bent er snel zat van vanwege veel te weinig power....quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
dat ben ik samen met een vriend van mij met de eerst volgende ML ook van plan te gaan doen![]()
maar wat zijn goede decks en zo om mee te starten? het idee spookt steeds sterker in mijn hoofd rond en ik ben niet zo'n fan van op je computer kloten. geef mij maar analoge zooi
kijk ff op new-line en je zal snel slagenquote:Op zondag 29 februari 2004 00:12 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Koop iig geen belt-drive draaitafels, ze zijn goedkoper, maar je bent er snel zat van vanwege veel te weinig power....
zekerquote:Op zondag 29 februari 2004 00:45 schreef Tranceptor het volgende:
Pendulum- Another planet part 1 .... woei wat een plaat. Overigens een aanrader --> www.vitalvinyl.com veel nieuwe releases in het geheel beluisterbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |