Gheghe! He WM, was jij vrijdag op Structure ? Ik geloof dat ik in mijn beschonken toestand iemand met een vreemde Mickey op zijn T-shirt heb zien staan...?quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:06 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
wij zijn cool![]()
hehe, was ik er maar geweestquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:51 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Gheghe! He WM, was jij vrijdag op Structure ? Ik geloof dat ik in mijn beschonken toestand iemand met een vreemde Mickey op zijn T-shirt heb zien staan...?![]()
Was wel een vette party!
yep, en vrijdag jungle galaxy, Nijmegenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
iemand zaterdag nog naar de goudvishal in Arnhem?
Heb je n t-shirt met n vreemde Mickey erop? Dan herken ik jequote:Op woensdag 25 februari 2004 17:07 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
hehe, was ik er maar geweest
ik voel me gevleid dat je aan me moest denken![]()
iemand zaterdag nog naar de goudvishal in Arnhem?
Hmmm... begint op n meet te lijken....quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:39 schreef Goofup het volgende:
[..]
yep, en vrijdag jungle galaxy, Nijmegen
maar ik zal voornamelijk langs de kant en aan de bar hangen... voorlopig nog geen gedans voor mij
net alsof ik kan dansen![]()
Verkoop wat platen. Vooral als je toevallig nog Renegade Snares ofzo hebt liggen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:43 schreef DJ_Robbie het volgende:
Altijd weer dat probleem met geld, wil ook nog platen kopen.
Voorlopig kan ik nergens heen
Platen vekopen? Neverquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:46 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Verkoop wat platen. Vooral als je toevallig nog Renegade Snares ofzo hebt liggen.
T zou in jouw geval iig meer opleveren dan je lichaam verkopen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:54 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Platen vekopen? Never
:Dquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:57 schreef E_Motion het volgende:
[..]
T zou in jouw geval iig meer opleveren dan je lichaam verkopen.
Jezus, wat is die-PI opeens gay en retarded geworden
![]()
ik was niet op MLquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:39 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Heb je n t-shirt met n vreemde Mickey erop? Dan herken ik je... Ik ben waarschijnlijk wel aanwezig, al lang niet meer bij Forms geweest... MC Dapper is een van mijn weinige favoriete MC's!
![]()
christusquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:42 schreef E_Motion het volgende:
WAAH!
04-04-04
Renegade Hardware album tour
Raiden, Pendulum, Concord Dawn, Adi-J, Mute, Tyson, Shapeshifter & mc's Dapper, P.A.T.
Paard van Troje, Den Haag
Deze is nog veel beter*flauwvalt van opwinding*
Niks "Pitten". In een keer door. Net zoals na die ene Blackoutquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
christus![]()
daar gaan we sowieso heen EMjammer dat het in den haag is, maar desnoods blijf ik daar in een hotel pitten
dat kan ik nml niet missen
E-M, je maakt m'n dag weer goedquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:42 schreef E_Motion het volgende:
10-04-04
Factory of Breakz
Pendulum, Concord Dawn, The Wouzer, Jape Du Marie, Deckz, D'ro & mc Harmony
Perron55, Venlo
Ok, iemand die voor 10 april even Venlo naar het midden van het land ofzo kan verslepen? Want die lineup! Maar die afstand
WAAH!
04-04-04
Raiden, Pendulum, Concord Dawn, Adi-J, Mute, Tyson, Shapeshifter & mc's Dapper, P.A.T.
04-04-04, 09-04-04, whatever, dit kon nog wel eensch een leuk partijtje worden, me dunkt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:42 schreef E_Motion het volgende:
10-04-04
04-04-04
Vet fotootjequote:Op donderdag 26 februari 2004 12:51 schreef teknomist het volgende:
Oh ja, Major League was weer errug vet! Moest ik ff kwijt
Fotootje van Fierce:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |