quote:Nigel
Op maandag 16 februari 2004 22:42 schreef twi het volgende:
Nigel:"Ja, ik hoorde het achterin de ochtend. Ik had al gepakt voor Jong Oranje en toen kwam m'n moeder de kamer in rennen."
StudioSport:"En toen ging je eh..meespingen" (o.i.d.)
Nigel:"Nou nee, ik lag nog te snurken, en toen ik het hoorde toen eh...ging ik gewoon weer verder daarmee."
StudioSport:"Nou, da's wel koel."
Nigel:"Nouja, koel, ik was gewoon bekaf, had het zeker nodig" *schiet in de lach*.Interviewtje ging zoiets. Nigel is cool
![]()
![]()
quote:Net gemist
Op maandag 16 februari 2004 22:42 schreef twi het volgende:
Nigel:"Ja, ik hoorde het achterin de ochtend. Ik had al gepakt voor Jong Oranje en toen kwam m'n moeder de kamer in rennen."
StudioSport:"En toen ging je eh..meespingen" (o.i.d.)
Nigel:"Nou nee, ik lag nog te snurken, en toen ik het hoorde toen eh...ging ik gewoon weer verder daarmee."
StudioSport:"Nou, da's wel koel."
Nigel:"Nouja, koel, ik was gewoon bekaf, had het zeker nodig" *schiet in de lach*.Interviewtje ging zoiets. Nigel is cool
![]()
![]()
quote:Misschien vannacht......
Op maandag 16 februari 2004 23:01 schreef brtausi het volgende:[..]
Net gemist
word het herhaald?
quote:
Op maandag 16 februari 2004 23:05 schreef keeper het volgende:
Maar even een nieuw icoontje voor de gelegenheid.
quote:Nope
Op dinsdag 17 februari 2004 09:08 schreef snellejelle het volgende:[..]
Dat fragment bij Studio sport was zeker grappig! Heb je 't gemist check dan studio sport volgens mij kun je daar oude uitzendingen bekijken
De Jong - Ook goede keus, kan het niveau denk ik makkelijk aan
Van Persie - Ik vind em zeer matig spelen, dat hij de beste Feyenoorder is op het moment zegt niks. Als hij zo goed is moet ie toch meer punten kunnen halen voor Feyenoord, hij verprutst alleen kansen en komt zijn man (van niveau) niet tot nauwelijks voorbij. En dan die arrogantie, dat is wel het laatste wat we nodig hebben in Oranje.
Boschaard - tja....iedereen is heel positief over hem, maar mij valt niet op hoor. Ik ben op em gaan letten door alle media aandacht die hij krijgt, het is een aardige speler, maar ook hij zet zijn stempel niet op een wedstrijd, denk dat hij eerst een overstap moet maken!
quote:Aan een speler als de Jong is aanzienlijk meer behoefte dan aan v Persie qua positie in het elftal.
Op maandag 16 februari 2004 11:33 schreef pekel het volgende:
Nu van Persie nog en het EK-team is enigszins compleet.
quote:Dat vind ik ook. We zitten niet al te ruim in de verdedigers dus de Jong is een prima aanvulling.
Op dinsdag 17 februari 2004 12:10 schreef kamagurka het volgende:[..]
Aan een speler als de Jong is aanzienlijk meer behoefte dan aan v Persie qua positie in het elftal.
quote:Die voetbalt al een tijd bij Panningen in de hoofdklasse.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:45 schreef kasper het volgende:
Is z'n vader eigenlijk alweer op vrije voeten?
Het zou leuk zijn wanneer hij het debuut van z'n zoon 'live' kan meemaken.
quote:Oh, nou ik hoop dat ze daar kluisjes in de kleedkamer hebben.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:46 schreef zjroentje het volgende:
Die voetbalt al een tijd bij Panningen in de hoofdklasse.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 14:49 schreef kasper het volgende:[..]
Oh, nou ik hoop dat ze daar kluisjes in de kleedkamer hebben.
code:vd Sar Stam Heitinga
De Jong Bouma
Van Bommel Davids
Sneijder
vd Meyde vd Vaart
Van The Man
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 15:19 schreef Speed1971 het volgende:
De Jong gaat zn debuut wel maken denk ik en wel met deze elf.code:vd Sar Stam Heitinga
De Jong Bouma
Van Bommel Davids
Sneijder
vd Meyde vd Vaart
Van The Man
quote:Z'n vader is betrapt bij het bestelen van z'n ploeggenoot Emerson bij MVV
Op dinsdag 17 februari 2004 15:02 schreef Chadi het volgende:
quote:Niet slecht maar op sommige posities ben ik niet tevreden. Stam kun je beter ruilen met Heitinga. Van Bommel en Davids eruit en Sneijder en v/d Vaart op het middenveld. En dan voorin v/d Meyde, Makaay, van Nistelrooij en Robben.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:19 schreef Speed1971 het volgende:
De Jong gaat zn debuut wel maken denk ik en wel met deze elf.code:vd Sar Stam Heitinga
De Jong Bouma
Van Bommel Davids
Sneijder
vd Meyde vd Vaart
Van The Man
Wat vinden jullie hier van?
quote:Dat denk ik ook. Daarom hoop ik echt dat Advocaat dit gaat proberen. En Davids en van Bommel moeten gewoon dikke vriendjes worden.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:[..]
Heldenopstelling, dit is em, HET ELFTAL WAARMEE WE KAMPIOEN WORDEN
quote:Je moet ook nog verdedigers hebben .
Op dinsdag 17 februari 2004 15:30 schreef RednaZ het volgende:[..]
Niet slecht maar op sommige posities ben ik niet tevreden. Stam kun je beter ruilen met Heitinga. Van Bommel en Davids eruit en Sneijder en v/d Vaart op het middenveld. En dan voorin v/d Meyde, Makaay, van Nistelrooij en Robben.
quote:Leuk voor tegen Liechtenstein, ik denk dat ervaren Tsjechen of Duitsers je compleet overklassen...
Niet slecht maar op sommige posities ben ik niet tevreden. Stam kun je beter ruilen met Heitinga. Van Bommel en Davids eruit en Sneijder en v/d Vaart op het middenveld. En dan voorin v/d Meyde, Makaay, van Nistelrooij en Robben.
quote:Je gooit mn hele elftal dus om
Maar ik gooi mijn opstelling wel even in een Nederlands elftal topic
quote:VdV en Sneijder kunnen op de manier van Speed vrij uit voetballen. Van Bommel en Davids bikkelen en 2 creatieve spelers met vrijheid. VD Meyde speelt zelden bij Inter de laatste tijd, maar op dit moment lijkt het de meest logische opstelling. Misschien dat Robben als rechtsbuiten opgesteld kan worden, maar dat is eerder een noodoplossing.
Op dinsdag 17 februari 2004 15:30 schreef RednaZ het volgende:Niet slecht maar op sommige posities ben ik niet tevreden. Stam kun je beter ruilen met Heitinga. Van Bommel en Davids eruit en Sneijder en v/d Vaart op het middenveld. En dan voorin v/d Meyde, Makaay, van Nistelrooij en Robben.
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het compleet met Speed eens
quote:De Jong, Heitinga, Stam en Bouma?
Op dinsdag 17 februari 2004 15:33 schreef Chadi het volgende:[..]
Je moet ook nog verdedigers hebben .
quote:Vindt het jammer dat ik Robben nergens kwijt kan maar misschien is rechtsbuiten iets. Robben zou ik graag zien spelen......liever dan Mandy iig
Op dinsdag 17 februari 2004 15:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
VdV en Sneijder kunnen op de manier van Speed vrij uit voetballen. Van Bommel en Davids bikkelen en 2 creatieve spelers met vrijheid. VD Meyde speelt zelden bij Inter de laatste tijd, maar op dit moment lijkt het de meest logische opstelling. Misschien dat Robben als rechtsbuiten opgesteld kan worden, maar dat is eerder een noodoplossing.
Ik zeg het niet vaak, maar ik ben het compleet met Speed eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |