abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17219650
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het gaat dan ook over De Jong. Tong heb een mooi topic over de overigen geopend.

Ik vind hem aan de ene kant te licht voor Oranje en aan de andere kant zou het geen kwaad kunnen op dit moment om hem uit te proberen. Zeker als de tegenstander met 2 spitsen speelt.
pi_17219705
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind hem aan de ene kant te licht voor Oranje en aan de andere kant zou het geen kwaad kunnen op dit moment om hem uit te proberen. Zeker als de tegenstander met 2 spitsen speelt.

Ik vond hem de afgelopen periode de beste Ajacied. Dat wil best wat zeggen als je met Sneijder en Van de Vaart in een elftal speelt. Op basis daarvan zie ik geen aanwijsbare reden waarom ie te licht zou zijn.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_17220181
Alleen jammer dat Reiziger eerst geblesserd moet raken voordat ie geselecteerd wordt.
  Trouwste user 2022 maandag 16 februari 2004 @ 12:59:55 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_17220234
Ik dacht dat dit topic over de Jong ging ?

Het Nederlands elftal debutentenbal.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 16 februari 2004 @ 13:01:34 #80
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_17220262
Dit is wel fijn nieuws. De Jong kan denk ik iets extra's brengen dat iemand als Reiziger al een tijdje niet meer laat zien.
Misschien woesndag toch maar even kijken.
Life is what you make it.
pi_17221091
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:31 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Vonk zie ik niet naar Nac gaan.
Eerder naar Volemdam.

Vonk gaat zeker niet naar Volendam. Waarom zie je hem niet naar NAC gaan?
pi_17225629
Goeie zaak. Dat Dick hem passeerde was al niet te verdedigen, eigenlijk. De Jong is zeer multifunctioneel, kan op elke positie in de defensie en defensief op het middenveld uit de voeten en alles gaat hem gemakkelijk af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17225752
Met De Jong in deze vorm heeft Koeman wel een probleem. Trabelsi/Grygera of Pienaar wordt daar op lange termijn de dupe van
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17225816
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met De Jong in deze vorm heeft Koeman wel een probleem. Trabelsi/Grygera of Pienaar wordt daar op lange termijn de dupe van
Luxeprobleem is geen probleem.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17226272
quote:
Grygera kan het wle schudden. Begrijp nog steeds niet waarom zij hem hebben aangekocht. Dan had je beter een jeugdige daar neer kunnen zetten dan Grygera aankopen. Voor Pienaar komt een plek vrij als VDV vertrekt dus dan heb je daar geen probleem meer.
pi_17226660
quote:
Simpel op te lossen met 4-4-2.

Maar hoe dan ook, Julien en Zdenek verbazen zich nog dagelijks bij Ajax. Nigel verbaast de mensen, daar heb je meer aan.

www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 februari 2004 @ 16:34:07 #87
30919 mitt
Michael Corleone
pi_17226709

erg fijn.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_17226777
quote:
Begrijp niet dat je Trabelsi noemt. Die speelde wel heel erg weinig en het zal mij niet verbazen als hij helemaal niet meer in actie komt voor Ajax. En verder is het natuurlijk helemaal geen probleem....
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17227464
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:

Begrijp niet dat je Trabelsi noemt. Die speelde wel heel erg weinig en het zal mij niet verbazen als hij helemaal niet meer in actie komt voor Ajax. En verder is het natuurlijk helemaal geen probleem....

Omdat Trabelsi vorig jaar door velen tot een van de beste rechtsbacks ter wereld werd uitgeroepen. Wie met andere namen als Salgado of Javier Zanetti aankwam werd uitgelachen. Als je zo iemand kwijt raakt is het toch een groot verlies
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17227634
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Omdat Trabelsi vorig jaar door velen tot een van de beste rechtsbacks ter wereld werd uitgeroepen. Wie met andere namen als Salgado of Javier Zanetti aankwam werd uitgelachen. Als je zo iemand kwijt raakt is het toch een groot verlies

Ik vind het ook zeker een groot verlies, al moet de impact van Trabelsi niet worden overdreven. Hij hoort bij de top qua rechtsbacks, maar het is en blijft een rechtsback.
www.thuisuiteten.nl
pi_17227665
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:25 schreef Cart_man het volgende:
Ophoeren
Opsodetyfen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 maandag 16 februari 2004 @ 17:08:09 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_17227703
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik vind het ook zeker een groot verlies, al moet de impact van Trabelsi niet worden overdreven. Hij hoort bij de top qua rechtsbacks, maar het is en blijft een rechtsback.

Hij is een onderschatte schakel omdat ie 'maar' rechtsback is.

Maar hij is zeer volwassen en bestrijkt de hele rechterkant.

Type Finidi maar dan andersom

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 16 februari 2004 @ 17:08:54 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_17227727
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:06 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Opsodetyfen

Hier hebben we Digger voor.

Applaus.

pi_17227899
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:

[..]

Hij is een onderschatte schakel omdat ie 'maar' rechtsback is.

Maar hij is zeer volwassen en bestrijkt de hele rechterkant.

Type Finidi maar dan andersom

Hij is 27, dan mag je wel volwassen zijn.
www.thuisuiteten.nl
pi_17228015
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ja vorig jaar.....wij als Ajacieden hebben het verlies van Trabelsi dit seizoen al kunnen verwerken.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_17229796
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

Te licht? Heb jij arsenal - ajax gemist ofzo
Die joekels kwamen daar niet langs hoor
pi_17229928
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:12 schreef brtausi het volgende:

[..]

Te licht? Heb jij arsenal - ajax gemist ofzo
Die joekels kwamen daar niet langs hoor

Niet op die fiets en dat Niveau heeft hij trouwens nog steeds niet terug hoor. Komt deels doordat koeman hem heeft opgeofferd voor andere spelers.
pi_17230077
quote:
Op maandag 16 februari 2004 18:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Niet op die fiets en dat Niveau heeft hij trouwens nog steeds niet terug hoor. Komt deels doordat koeman hem heeft opgeofferd voor andere spelers.

Hij is inderdaad een beetje terug gevallen, maar zo erg ook weer niet.
Hij heeft al genoeg ervaring met belangrijke wedstrijden(meer dan sneijder, om maar een voorbeeld te noemen).
Toen was die(nigel) ook wat meer gemotiveerd denk ik, om zich te bewijzen
  maandag 16 februari 2004 @ 22:42:56 #99
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_17240148
Nigel:"Ja, ik hoorde het achterin de ochtend. Ik had al gepakt voor Jong Oranje en toen kwam m'n moeder de kamer in rennen."
StudioSport:"En toen ging je eh..meespingen" (o.i.d.)
Nigel:"Nou nee, ik lag nog te snurken, en toen ik het hoorde toen eh...ging ik gewoon weer verder daarmee."
StudioSport:"Nou, da's wel koel."
Nigel:"Nouja, koel, ik was gewoon bekaf, had het zeker nodig" *schiet in de lach*.

Interviewtje ging zoiets. Nigel is cool

pi_17240316
Ongelooflijk droog. AJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')