quote:Ik vind hem aan de ene kant te licht voor Oranje en aan de andere kant zou het geen kwaad kunnen op dit moment om hem uit te proberen. Zeker als de tegenstander met 2 spitsen speelt.
Op maandag 16 februari 2004 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het gaat dan ook over De Jong. Tong heb een mooi topic over de overigen geopend.
quote:Ik vond hem de afgelopen periode de beste Ajacied. Dat wil best wat zeggen als je met Sneijder en Van de Vaart in een elftal speelt. Op basis daarvan zie ik geen aanwijsbare reden waarom ie te licht zou zijn.
Op maandag 16 februari 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:[..]
Ik vind hem aan de ene kant te licht voor Oranje en aan de andere kant zou het geen kwaad kunnen op dit moment om hem uit te proberen. Zeker als de tegenstander met 2 spitsen speelt.
Het Nederlands elftal debutentenbal.
quote:Vonk gaat zeker niet naar Volendam. Waarom zie je hem niet naar NAC gaan?
Op maandag 16 februari 2004 12:31 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Vonk zie ik niet naar Nac gaan.
Eerder naar Volemdam.
quote:Luxeprobleem is geen probleem.
Op maandag 16 februari 2004 16:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met De Jong in deze vorm heeft Koeman wel een probleem. Trabelsi/Grygera of Pienaar wordt daar op lange termijn de dupe van
quote:Grygera kan het wle schudden. Begrijp nog steeds niet waarom zij hem hebben aangekocht. Dan had je beter een jeugdige daar neer kunnen zetten dan Grygera aankopen. Voor Pienaar komt een plek vrij als VDV vertrekt dus dan heb je daar geen probleem meer.
Met De Jong in deze vorm heeft Koeman wel een probleem. Trabelsi/Grygera of Pienaar wordt daar op lange termijn de dupe van
quote:Simpel op te lossen met 4-4-2.
Maar hoe dan ook, Julien en Zdenek verbazen zich nog dagelijks bij Ajax. Nigel verbaast de mensen, daar heb je meer aan.
erg fijn.
quote:Begrijp niet dat je Trabelsi noemt. Die speelde wel heel erg weinig en het zal mij niet verbazen als hij helemaal niet meer in actie komt voor Ajax. En verder is het natuurlijk helemaal geen probleem....
quote:Omdat Trabelsi vorig jaar door velen tot een van de beste rechtsbacks ter wereld werd uitgeroepen. Wie met andere namen als Salgado of Javier Zanetti aankwam werd uitgelachen. Als je zo iemand kwijt raakt is het toch een groot verlies
Op maandag 16 februari 2004 16:36 schreef Speed1971 het volgende:
Begrijp niet dat je Trabelsi noemt. Die speelde wel heel erg weinig en het zal mij niet verbazen als hij helemaal niet meer in actie komt voor Ajax. En verder is het natuurlijk helemaal geen probleem....
quote:Ik vind het ook zeker een groot verlies, al moet de impact van Trabelsi niet worden overdreven. Hij hoort bij de top qua rechtsbacks, maar het is en blijft een rechtsback.
Op maandag 16 februari 2004 16:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Omdat Trabelsi vorig jaar door velen tot een van de beste rechtsbacks ter wereld werd uitgeroepen. Wie met andere namen als Salgado of Javier Zanetti aankwam werd uitgelachen. Als je zo iemand kwijt raakt is het toch een groot verlies
quote:Opsodetyfen
Op maandag 16 februari 2004 11:25 schreef Cart_man het volgende:
Ophoeren
quote:Hij is een onderschatte schakel omdat ie 'maar' rechtsback is.
Op maandag 16 februari 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik vind het ook zeker een groot verlies, al moet de impact van Trabelsi niet worden overdreven. Hij hoort bij de top qua rechtsbacks, maar het is en blijft een rechtsback.
Maar hij is zeer volwassen en bestrijkt de hele rechterkant.
Type Finidi maar dan andersom
quote:Hier hebben we Digger voor.
Op maandag 16 februari 2004 17:06 schreef DIGGER het volgende:[..]
Opsodetyfen
![]()
Applaus.
quote:Hij is 27, dan mag je wel volwassen zijn.
Op maandag 16 februari 2004 17:08 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij is een onderschatte schakel omdat ie 'maar' rechtsback is.
Maar hij is zeer volwassen en bestrijkt de hele rechterkant.
Type Finidi maar dan andersom
quote:Ja vorig jaar.....wij als Ajacieden hebben het verlies van Trabelsi dit seizoen al kunnen verwerken.
Op maandag 16 februari 2004 16:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Omdat Trabelsi vorig jaar door velen tot een van de beste rechtsbacks ter wereld werd uitgeroepen. Wie met andere namen als Salgado of Javier Zanetti aankwam werd uitgelachen. Als je zo iemand kwijt raakt is het toch een groot verlies
quote:Te licht? Heb jij arsenal - ajax gemist ofzo
Op maandag 16 februari 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:[..]
Ik vind hem aan de ene kant te licht voor Oranje en aan de andere kant zou het geen kwaad kunnen op dit moment om hem uit te proberen. Zeker als de tegenstander met 2 spitsen speelt.
quote:Niet op die fiets en dat Niveau heeft hij trouwens nog steeds niet terug hoor. Komt deels doordat koeman hem heeft opgeofferd voor andere spelers.
Op maandag 16 februari 2004 18:12 schreef brtausi het volgende:[..]
Te licht? Heb jij arsenal - ajax gemist ofzo
Die joekels kwamen daar niet langs hoor
quote:Hij is inderdaad een beetje terug gevallen, maar zo erg ook weer niet.
Op maandag 16 februari 2004 18:16 schreef Chadi het volgende:[..]
Niet op die fiets en dat Niveau heeft hij trouwens nog steeds niet terug hoor. Komt deels doordat koeman hem heeft opgeofferd voor andere spelers.
Interviewtje ging zoiets. Nigel is cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |