quote:Ik bedoel dus dat de nieuwe generatie in clubverband nog niet veel succes hebben en dus gretiger zijn.
Op maandag 16 februari 2004 12:06 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Is dat nu niet andrs dan???
Of teren ze nu nog steeds op die ene europacup 1 winst?
quote:Ik hoop het ten zeerste. Ik was in 88 te jong om een goed feestje te kunnen bouwen.
Op maandag 16 februari 2004 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik bedoel dus dat de nieuwe generatie in clubverband nog niet veel succes hebben en dus gretiger zijn.
Nu 4 jonkies in het Ned 11tal.
En er zullen het alleen maar meer worden:
- De Ridder over 1 a 2 jaar als een vaste basisplek krijgt
- Stekelenburg , opvolger vd sar
Ajax, bron van inspiratie voor het Ned 11tal!
quote:Voorlopig heeft Ajax gewoon net zoveel spelers als PSV in de selectie zitten.
Op maandag 16 februari 2004 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Fantastisch nieuws voor Nigel maar ook voor Ajax!
Dat mag ook weleens gezegd worden.Nu 4 jonkies in het Ned 11tal.
- Stekelenburg , opvolger vd sarAjax, bron van inspiratie voor het Ned 11tal!
quote:Tuurlijk...
Op maandag 16 februari 2004 12:10 schreef SoA-Holic het volgende:
Fantastisch nieuws voor Nigel maar ook voor Ajax!
Dat mag ook weleens gezegd worden.Nu 4 jonkies in het Ned 11tal.
- Stekelenburg , opvolger vd sarAjax, bron van inspiratie voor het Ned 11tal!
quote:Als Robben en van Bommel verkocht zijn voor het EK natuurlijk niet.......
Op maandag 16 februari 2004 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Voorlopig heeft Ajax gewoon net zoveel spelers als PSV in de selectie zitten.
quote:Van der Vaart gaat weg en ik zie Sneijder ook nog wel vertrekken.
Op maandag 16 februari 2004 12:13 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als Robben en van Bommel verkocht zijn voor het EK natuurlijk niet.......
quote:precies en dan is Barca weer de hofleverancier
Op maandag 16 februari 2004 12:16 schreef SCH het volgende:[..]
Van der Vaart gaat weg en ik zie Sneijder ook nog wel vertrekken.
quote:De Ridder is voorbarig, maar Stekelenburg in Oranje is een kwestie van tijd. Het is de fout van Ajax zelf als dat niet binnen nu en 2 jaar gebeurt. Al dan niet achter Westerveld.
Op maandag 16 februari 2004 12:11 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Tuurlijk...
Wanneer worden Sikora en Bob de Bouwer opgeroepen?
quote:Nou, dat vind ik weer wat kort door de bocht. Die heeft zich echt nog niet bewezen en is voorlopig nog zeker niet 1 van de betere keepers van ons land. Maar dat kan nog komen.
Op maandag 16 februari 2004 12:17 schreef twi het volgende:[..]
De Ridder is voorbarig, maar Stekelenburg in Oranje is een kwestie van tijd. Het is de fout van Ajax zelf als dat niet binnen nu en 2 jaar gebeurt. Al dan niet achter Westerveld.
quote:Vind je? Hij moet nog veeel stabieler worden. Hoewel hij natuurlijk wel de gedoodverfde opvolger is van V.d. Sar zie ik dat binnen 2 jaar nog niet gebeuren. Misschien moet Westerveld een tussenpaus worden...
Op maandag 16 februari 2004 12:17 schreef twi het volgende:[..]
De Ridder is voorbarig, maar Stekelenburg in Oranje is een kwestie van tijd. Het is de fout van Ajax zelf als dat niet binnen nu en 2 jaar gebeurt. Al dan niet achter Westerveld.
quote:Sneijder zie ik niet vertrekken eigenlijk. Van der Vaart vorige maand ook niet, maar nadat Derksen 'm zo zat te pushen in Voetbal Insite zie ik die inderdaad wel vertrekken ja.
quote:VDV okay
Sneijder zeker niet.
quote:Stekelenburg wordt gezien als een enorm talent. Ik moet het nog zien. Volgens Adriaanse wordt ie beter dan vd Sar.
Op maandag 16 februari 2004 12:17 schreef SCH het volgende:[..]
Nou, dat vind ik weer wat kort door de bocht. Die heeft zich echt nog niet bewezen en is voorlopig nog zeker niet 1 van de betere keepers van ons land. Maar dat kan nog komen.
Potentie garandeert echter geen succes.
quote:Ik vind Lobont een aardige gozer, en vind 'm te goed om op de bank te zitten. Maar dat vind ik van Stekelenburg ook. De enige manier om constanter te worden is te spelen. De enige manier om beter te worden als keeper is speeltijd. Van op de bank zitten groei je niet. Ik hoop dan ook dat Lobont in de zomer vertrekt naar een mooie club, dat gun ik 'm wel. Anders gaat 'ie gewoon de ontwikkeling van Stekelenburg dwarsbomen. Dat Stekelenburg nog niet klaar is, is duidelijk, maar 2 jaar verder betekent voor een keeper die fit blijft gewoon 80 wedstrijden, waarvan 15-20 op een aardig niveau.
Op maandag 16 februari 2004 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Vind je? Hij moet nog veeel stabieler worden. Hoewel hij natuurlijk wel de gedoodverfde opvolger is van V.d. Sar zie ik dat binnen 2 jaar nog niet gebeuren. Misschien moet Westerveld een tussenpaus worden...
Met het oog op de toekomst zie ik geen andere kandidaat, of men moet weer aan komen zetten met Gentenaar. Maar volgens mij is die ook al 27.
quote:Tong, mail me even op souzafaria@hotmail.com
Op maandag 16 februari 2004 12:17 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat z'n interlandcarrière langer duurt dan die van z'n vader.
quote:Zou een goede zet zijn voor beide partijen.
Op maandag 16 februari 2004 12:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De geruchten doen al een tijdje de ronde dat NAC volgend jaar Stekelenburg huurt om Babos te vervangen. Zo kan hij ritme opdoen en hoeft ajax niet af te schrijven op Lobont.
quote:Vonk zie ik niet naar Nac gaan.
Op maandag 16 februari 2004 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zou een goede zet zijn voor beide partijen.
Of NAC moet gecharmeerd zijn van Hans Vonk
quote:Het gaat dan ook over De Jong. Tong heb een mooi topic over de overigen geopend.
Op maandag 16 februari 2004 12:31 schreef Chadi het volgende:
Nou de ridder in Oranje? die gast heeft nog niks laten zien . Ik zou gewoon van Persie erbij nemen die jongen verdient wel een plekje al is het alleen omhem uit dat dal te halen. Sory ben voor ajax maar je moet wel je hart hebben voor het algehele Nederlands voetbal en dan lijkt van Persie voor mij een betere keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |