quote:Dat zeg ik toch, als Utrecht goed presteerde, dan had ie dat gedaan. Ik vind het juist van klasse getuigen om in de breedte te kijken en niet alleen naar het buitenland en die zogenaamde top 3.
Op maandag 16 februari 2004 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Het gaat nu toch om de vorobereiding naar een Europees Kampioenschap? Dan moet hij toch wel ergens hebben laten zien dat ie het niveau aankan?
quote:Net als Bogarde
Op maandag 16 februari 2004 11:44 schreef pekel het volgende:
Het Nederlands elftal MarioMelchiot wel nodig jah.. Hij wordt teveel in de achterban gegooid, vind ik.
quote:Voetbalt die oude nog steeds?
Op maandag 16 februari 2004 11:45 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Net als Bogarde
quote:En hij is nog een lekker ding ook
Op maandag 16 februari 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Nigel de Jong zich gaat ontwikkelen tot Rijkaard-niveau, hij heeft er het karakter en de uitstraling voor. Ik zie in hem een veel belangrijker Oranje speler dan bijvoorbeeld Van der Vaart.
quote:Beide zijn veel belovend.........de tijd zal het uitwijzen
Op maandag 16 februari 2004 11:45 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat Nigel de Jong zich gaat ontwikkelen tot Rijkaard-niveau, hij heeft er het karakter en de uitstraling voor. Ik zie in hem een veel belangrijker Oranje speler dan bijvoorbeeld Van der Vaart.
quote:Yep, in 2004/2005 schijnt 'ie bij Feyenoord te gaan ballen
Op maandag 16 februari 2004 11:46 schreef pekel het volgende:[..]
Voetbalt die oude nog steeds?
.
quote:Ja, Bogarde is natuurlijk ook een optie.
Op maandag 16 februari 2004 11:45 schreef Spooky4u het volgende:
Net als Bogarde
quote:yep
Op maandag 16 februari 2004 11:47 schreef kasper het volgende:[..]
Ja, Bogarde is natuurlijk ook een optie.
Die voetbalt traint toch nog?
quote:Ik denk dat 'ie wel gelijk heeft. De Jong, Sneijder en Heitinga moeten de constante factor in Oranje gaan worden, waar van der Vaart voor de creativiteit zal moeten gaan zorgen. De waterdragers zijn altijd al belangrijker geweest dan de creatievelingen (waaronder van der Vaart en Robben).
Op maandag 16 februari 2004 11:46 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Beide zijn veel belovend.........de tijd zal het uitwijzen
quote:Op een leuk en vriendelijk Gouden Gids-stekkie.
Op maandag 16 februari 2004 11:47 schreef twi het volgende:[..]
Yep, in 2004/2005 schijnt 'ie bij Feyenoord te gaan ballen
quote:Dan mag iedereen ondanks zijn/haar clubvoorkeur het toch wel met mij eens zijn dat er een goude generatie aanbreekt voor het Nederlands Elftal? Eentje die nog niet zo veel op het palmares heeft staan als de vorige, waardoor ze misschien nog gretiger zijn...
Op maandag 16 februari 2004 11:48 schreef twi het volgende:[..]
Ik denk dat 'ie wel gelijk heeft. De Jong, Sneijder en Heitinga moeten de constante factor in Oranje gaan worden, waar van der Vaart voor de creativiteit zal moeten gaan zorgen. De waterdragers zijn altijd al belangrijker geweest dan de creatievelingen (waaronder van der Vaart en Robben).
quote:Ook dat, maar het heeft ook iets met uitstraling, karakter en mentaliteit te maken. De Jong kan goed relativeren, is al redelijk volwassen voor zijn leeftijd en kan volgens mij belangrijk zijn voor een team.
Op maandag 16 februari 2004 11:48 schreef twi het volgende:[..]
Ik denk dat 'ie wel gelijk heeft. De Jong, Sneijder en Heitinga moeten de constante factor in Oranje gaan worden, waar van der Vaart voor de creativiteit zal moeten gaan zorgen. De waterdragers zijn altijd al belangrijker geweest dan de creatievelingen (waaronder van der Vaart en Robben).
[Oefenduel] Nederland - Verenigde Staten
Wel apart: dan hebben zowel vader als zoon in Oranje gespeeld. Niet vaak voorgekomen:
- Johan en Jordi Cruijf
- Jan en Joeri Mulder
- Vader en zonen Koeman
quote:ik hoop het.
Op maandag 16 februari 2004 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dan mag iedereen ondanks zijn/haar clubvoorkeur het toch wel met mij eens zijn dat er een goude generatie aanbreekt voor het Nederlands Elftal? Eentje die nog niet zo veel op het palmares heeft staan als de vorige, waardoor ze misschien nog gretiger zijn...
Van Persie daarentegen niet, naar mijn idee. Linksbuiten (de positie voor hem) doet Robben het op dit moment gewoon beter, en ik heb het idee dat je met van Persie sowieso een hoop onrust binnenhaalt...
quote:Ik hoop het. Je moet niet vergeten dat veel van deze jongens alweer snel voor grote clubs in het buitenland gaan spelen wat meestal niet bevorderlijk is voor de gretigheid.
Dan mag iedereen ondanks zijn/haar clubvoorkeur het toch wel met mij eens zijn dat er een goude generatie aanbreekt voor het Nederlands Elftal? Eentje die nog niet zo veel op het palmares heeft staan als de vorige, waardoor ze misschien nog gretiger zijn...
quote:Uiteraard. Maar we hebben gezien dat het winnen als Nederlandse club van de CL daar ook niet aan bijdraagt. Laat ze maar allemaal naar clubs als Fulham ofzo gaan
Op maandag 16 februari 2004 11:56 schreef SCH het volgende:[..]
Ik hoop het. Je moet niet vergeten dat veel van deze jongens alweer snel voor grote clubs in het buitenland gaan spelen wat meestal niet bevorderlijk is voor de gretigheid.
quote:De Jong is veruit de normaalste en [foute woordkeuze]koelste[/foute woordkeuze] Ajacied. Daar kunnen van der Vaart (en in mindere mate Sneijder) nog wat van leren.
Op maandag 16 februari 2004 11:51 schreef SCH het volgende:[..]
Ook dat, maar het heeft ook iets met uitstraling, karakter en mentaliteit te maken. De Jong kan goed relativeren, is al redelijk volwassen voor zijn leeftijd en kan volgens mij belangrijk zijn voor een team.
quote:Of het is ze nog meer naar hun kop gestegen.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 12:02 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Of het is ze nog meer naar hun kop gestegen.
quote:Is dat nu niet andrs dan???
Op maandag 16 februari 2004 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
succes wat ze nog niet hebben gehad bedoel je nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |