geen tijd voor verdere specs. misschien een modje ff tijd?
Met dank aan Slasme
Kawasakie KX 125
Engine: Two-stroke single cylinder with KIPS(r)
Displacement: 124cc
Bore x stroke: 54.0 x 54.5mm
Cooling: Liquid
Carburetion: Mikuni TMX38x
Induction: 6-petal carbon fiber crankcase reed valve
Compression ratio: TBA
Ignition: Digital CDI
Transmission: 6-speed
Rake/trail: 27.5° / 3.9 in.
Suspension adjustments, rear: Spring preload, 16-way compression and rebound
Wheel travel, front: 11.8 in.
Wheel travel, rear: 12.2 in.
Tire, front: 80/100-21 51M
Tire, rear: 100/90-19 57M
Brakes, front / rear: Hydraulic disc
Dry weight: 191.2 lbs.
Fuel capacity: 2.2 gal.
[Dit bericht is gewijzigd door MutZ op 16-02-2004 10:34]
Staat er hé-le-maal NIETS in.....
quote:Zoek maar ff wat info op... mail mij de links, ik plaats het dan wel...
Op maandag 16 februari 2004 10:20 schreef ZX9R het volgende:
Ik denk: "Ah eindelijk een leuk topic"Staat er hé-le-maal NIETS in.....
Engine: Two-stroke single cylinder with KIPS(r)
Displacement: 124cc
Bore x stroke: 54.0 x 54.5mm
Cooling: Liquid
Carburetion: Mikuni TMX38x
Induction: 6-petal carbon fiber crankcase reed valve
Compression ratio: TBA
Ignition: Digital CDI
Transmission: 6-speed
Rake/trail: 27.5° / 3.9 in.
Suspension adjustments, rear: Spring preload, 16-way compression and rebound
Wheel travel, front: 11.8 in.
Wheel travel, rear: 12.2 in.
Tire, front: 80/100-21 51M
Tire, rear: 100/90-19 57M
Brakes, front / rear: Hydraulic disc
Dry weight: 191.2 lbs.
Fuel capacity: 2.2 gal.
quote:alsjeblieft, dankjewel
Op maandag 16 februari 2004 10:25 schreef MutZ het volgende:[..]
Zoek maar ff wat info op... mail mij de links, ik plaats het dan wel...
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:31 schreef slashme het volgende:
Kawasakie KX 125Engine: Two-stroke single cylinder with KIPS(r)
Displacement: 124cc
Bore x stroke: 54.0 x 54.5mm
Cooling: Liquid
Carburetion: Mikuni TMX38x
Induction: 6-petal carbon fiber crankcase reed valve
Compression ratio: TBA
Ignition: Digital CDI
Transmission: 6-speed
Rake/trail: 27.5° / 3.9 in.
Suspension adjustments, rear: Spring preload, 16-way compression and rebound
Wheel travel, front: 11.8 in.
Wheel travel, rear: 12.2 in.
Tire, front: 80/100-21 51M
Tire, rear: 100/90-19 57M
Brakes, front / rear: Hydraulic disc
Dry weight: 191.2 lbs.
Fuel capacity: 2.2 gal.
quote:d8 wel dat jij hier wel wat op wist
Op maandag 16 februari 2004 10:32 schreef slashme het volgende:[..]
alsjeblieft, dankjewel
quote:Wordt nooit opgegeven voor een crosser, ga maar uit van pk-tje of 35 aan het achterwiel voor een wedstijdcrosser.
Op maandag 16 februari 2004 10:34 schreef LowJoe het volgende:
Belangrijkste staat er niet bij,power en koppel!
quote:nah... ik niet
Op maandag 16 februari 2004 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
niemand ff meerellen?
quote:* MutZ Kijkt naar kleurtje...
Op maandag 16 februari 2004 10:50 schreef Tjabbo het volgende:
niemand ff meerellen?
quote:Ik ben nu echt weg...
Op maandag 16 februari 2004 11:07 schreef MutZ het volgende:[..]
* MutZ Kijkt naar kleurtje...
Nee, toch maar ff niet... Ik ga er straks trouwens vandoor...
quote:Is het een fijn/leuk/goed motortje dan, die kawa?
Op maandag 16 februari 2004 10:58 schreef slashme het volgende:[..]
Wordt nooit opgegeven voor een crosser, ga maar uit van pk-tje of 35 aan het achterwiel voor een wedstijdcrosser.
* Tjabbo heeft er de ballen verstand van.
En is je eigen crossgeval alweer werkend?
quote:Beter dan een yamaha waarschijnlijk
Op maandag 16 februari 2004 11:27 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Is het een fijn/leuk/goed motortje dan, die kawa?
* Tjabbo heeft er de ballen verstand van.
En is je eigen crossgeval alweer werkend?
quote:Dus dan koop je een motor en je weet niet eens hoeveel pk hij heeft???
Op maandag 16 februari 2004 10:58 schreef slashme het volgende:[..]
Wordt nooit opgegeven voor een crosser, ga maar uit van pk-tje of 35 aan het achterwiel voor een wedstijdcrosser.
quote:De meeste mensen die dit soort motoren kopen weten dat wel. En zo gigantisch belangrijk is dat niet in de cross, tuurlijk een pk verschil van 10 is te veel maar het mannetje die erop zit is 10x belangrijker.
Op maandag 16 februari 2004 11:47 schreef LowJoe het volgende:[..]
Dus dan koop je een motor en je weet niet eens hoeveel pk hij heeft???
!
Wat is dat voor achterlijk iets?Is toch heel belangrijk?
* PeuRac is terug
hele maal brak, door na een 14 uur durende bus rit, en daarna 2 x een uur in de auto, op school te zitten
quote:helemaal in je sas met een mooi motortopic ?
Op maandag 16 februari 2004 13:36 schreef slashme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:hehe ik heb vandaag niet eens school
Op maandag 16 februari 2004 12:32 schreef PeuRac het volgende:
Hoi* PeuRac is terug
![]()
hele maal brak, door na een 14 uur durende bus rit, en daarna 2 x een uur in de auto, op school te zitten
quote:leraar neergeknald?
Op maandag 16 februari 2004 13:41 schreef Ultimora het volgende:[..]
hehe ik heb vandaag niet eens school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |