Nope, de muur zit in de weg dan...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:58 schreef Ska-te het volgende:
Je draait je stand gewoon wat toch? Eventueel wat sleutelen aan je floortom(waar die mee vast zit aan de stand) en alles kan je goedzetten.
Oh, ik vind (en volgens mij bijna iedereen?) kogelgewrichten juist een geweldige uitvinding voor plaatsing van alle toms. Vooral handig als je veel live optreedt.quote:Het enige mindere eraan is dat het ontzettend lastig is om de toms goed op te stellen met die kogelgewrichten.
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:29 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Oh, ik vind (en volgens mij bijna iedereen?) kogelgewrichten juist een geweldige uitvinding voor plaatsing van alle toms. Vooral handig als je veel live optreedt.
Ach mijn vellen zitten vol krassen... alleen mijn snaarvel is nog heel maar dat zal ook wel niet zo lang meer duren...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef WurM het volgende:
Who cares over lelijk... D'r is toch bijna niemand die naar die dingen kijkt... Als de kleur en de vellen maar mooi zijn toch?
wat er af-fabriek op zit, zijn 'Sonor Power Skin Drum Heads' en die zijn 'Made by REMO USA'quote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:56 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Ach mijn vellen zitten vol krassen... alleen mijn snaarvel is nog heel maar dat zal ook wel niet zo lang meer duren...
Wat voor vellen zitten er eigenlijk op Sonor Force drumstellen? Remo's maar meer weet ik ook niet...
Ik vind het maar irritant...draai je hem net niet goed vast, dan knalt hij ineens naar beneden ofzoquote:Op maandag 22 maart 2004 17:29 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Oh, ik vind (en volgens mij bijna iedereen?) kogelgewrichten juist een geweldige uitvinding voor plaatsing van alle toms. Vooral handig als je veel live optreedt.
Ah oke, bedanktquote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:41 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat er af-fabriek op zit, zijn 'Sonor Power Skin Drum Heads' en die zijn 'Made by REMO USA'
idd... gewoon goed vast draaien... Is niet meer dan logisch toch?quote:Op zondag 28 maart 2004 03:26 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
dan moet je em goed vast draaien
en voor een live optreden triple check 'k sowieso altijd alles dus.. incl. kogelgewrichten indien aanwezig...
ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:27 schreef MaZz_ het volgende:
Yoooooooooo
Weet iemand hier misschien hoe het intro van Chimaira - Pure Hatred wordt gespeeld?
Ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:04 schreef WurM het volgende:
Who cares over lelijk...
Sowieso gelul.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:30 schreef WurM het volgende:
Maar Remo is beter
Bekender: Jaquote:Op zondag 28 maart 2004 22:15 schreef WurM het volgende:
Lekkere korte antwoorden! Ook leuk dat je de helft kwoot... er staat Remo is beter/bekender...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |