Zat al een jaar te denken dat zo'n ding best leuk is en las toevallig vanmorgen een stuk erover in de krant waardoor ik de knoop heb doorgehakt (figuurlijkquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Voor die prijs kan je het niet laten.
Mag ik weten waarom? Ik probeer er namelijk iemand een aan te smeren maar ik kan wel wat meer argumenten gebruiken)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:16 schreef D.Rose het volgende:
las toevallig vanmorgen een stuk erover in de krant waardoor ik de knoop heb doorgehakt
De tipquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:24 schreef Jazzmin het volgende:
[..]
Mag ik weten waarom? Ik probeer er namelijk iemand een aan te smeren maar ik kan wel wat meer argumenten gebruiken)
Ik kom niet veel verder dan lekkerder gezonder en t ruikt zo lekker enzo, dat gezonder sloeg wel erg aan die had ik tot t laatst bewaard toen ie al helemaal in de stemming was
Oh en bedankt voor de tip! Ik ben er blij mee.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De tip
graag gedaan
Waarom ik er 1 wil?
is goedkoper
Is dat zo?quote:Op zondag 2 mei 2004 07:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen zo als je voorheen brood bij de warme bakker kocht en nu brood bakt van gewone bloem.
ligt er aan wat voor brood je hebt,als je noten brood hebt dan zit je na 2 sneetjes wel erg vol (tenminste ik wel)quote:Op zondag 2 mei 2004 10:58 schreef Riann het volgende:
Het nadeel is als het zo lekker is eet je meer.
1.5 jaar geleden had ik een stage adres die er ook eentje had en ja hoor ik at wel iets meer...
Toen was ik nog niet aan de lijn![]()
Het ligt er natuurlijk ook aan of je kant en klare mixen gaat gebruiken en wat voor meel je waar haalt. en wat je er allemaal extra in gooit.quote:Op zondag 2 mei 2004 10:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat zo?
Nouja, zoals je ziet noemde ik dat bij de bijkomstigheden, niet als reden.
Zal de proef op de som nemen en het laten weten
er schijnt in anna paulowna een bakker dacht ik dat het was ofzo te zitten die verkoopt broodmix kant en klaar hoef je alleen water bij te voegen,dacht dat het 5 kilo was voor 3 euro,van de week krijg ik van me collega te horen waar die precies zit en dan race ik er ff heen,omdat te halen,want dat is goedkoper dan die koopmans mix wat ik nu hebquote:Op zondag 2 mei 2004 11:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan of je kant en klare mixen gaat gebruiken en wat voor meel je waar haalt. en wat je er allemaal extra in gooit.
Ik eet er trouwens veel minder van. Vooral van een vers bruin brood. Als ik een brood bij de bakker haal, dat écht vers is, werk ik zo een half brood weg, omdat het gewoon niet vult.
Probeer het eens bij een molen, Delft bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:17 schreef moussy het volgende:
Ik heb hier verder in DH alle bakkers en winkels gehad voor losse meeldoen ze niet aan.
DH was in dit geval Den Helderquote:Op zondag 2 mei 2004 13:06 schreef MillFreak het volgende:
[..]
Probeer het eens bij een molen, Delft bijvoorbeeld.
Heb een site gevonden waar je meel online kan bestellen.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:17 schreef moussy het volgende:
Laat je het even horen, lijkt me ook wel eens handig om een kant en klare mix te gebruiken.
-edit- Er zit maar 1 bakker in AP, zal morgen eens ff bellen
Ik heb hier verder in DH alle bakkers en winkels gehad voor losse meeldoen ze niet aan.
Hmm ik bedoelde dus de tip dat er dinsdag een bbm bij de Trekpleister te koop isquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De tip
De tip van trekpleister kwam van schatjequote:Op zondag 2 mei 2004 14:41 schreef Jazzmin het volgende:
[..]
Hmm ik bedoelde dus de tip dat er dinsdag een bbm bij de Trekpleister te koop isMaja geeft niet hoor
En bedankt voor de argumenten, jammer dat ik die zelf al had bedacht.
Commentaar gebruikquote:Op zondag 2 mei 2004 16:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een broodbakmachine kopen voor mijn moeder.. welke kan ik het beste kopen? Ik had iets gehoord over die gene die ze bij Kassa getest hebben.. maar welke is dat?
eejjjjjjjjjj Loesjequote:Op zondag 2 mei 2004 16:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een broodbakmachine kopen voor mijn moeder.. welke kan ik het beste kopen? Ik had iets gehoord over die gene die ze bij Kassa getest hebben.. maar welke is dat?
euhm, je vergeet wat. Hij kwam als beste uit de kassa test, waar ze voornamelijk de recepten die in het boekje dat bij de broodbakmachine zat hebben getest.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjjjj Loesje
Zoals je in de post hierboven kunt zien is de AFK BM-2 degene die als beste uit de test komt.
Deze is ook nog eens de goedkoopste, én deze week in de aanbieding bij Trekpleister voor 30 euro.
Ik ga m zelf ook halen komende week. succes
Welke conclusies trek je daar uit?quote:Op zondag 2 mei 2004 19:43 schreef moussy het volgende:
[..]
euhm, je vergeet wat. Hij kwam als beste uit de kassa test, waar ze voornamelijk de recepten die in het boekje dat bij de broodbakmachine zat hebben getest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |