bij mij zit ie ook wel is vast en ik heb maar 1 kneedhaak,en het snijden valt idd niet mee bij mij is de ene kant dikker dan de andere kant van het sneetje brood ,maar het snijden gaat beter als je brood geheel is afgekoeld,warm brood snijd helemaal rottigquote:Op zondag 25 april 2004 21:05 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey Bedankt!!!Die ga ik zeker een keer proberen!
Heb net mijn eerste brood afgerond! Het zag er erg goed uit! Ik kon hem alleen niet zo goed uit het bakblik krijgen! Dat komt denk ik door die kneedhaken.
Ook het snijden van het brood is best lastig.... misschien een kwestie van oefenen!
Ik heb nu idd plakken die niet helemaal even dik zijn, maar dat maakt het eigenlijk ook juist wel weer leukquote:Op zondag 25 april 2004 21:23 schreef glossy het volgende:
[..]
bij mij zit ie ook wel is vast en ik heb maar 1 kneedhaak,en het snijden valt idd niet mee bij mij is de ene kant dikker dan de andere kant van het sneetje brood ,maar het snijden gaat beter als je brood geheel is afgekoeld,warm brood snijd helemaal rottig
Zabb, jij hebt die princess 1935 he? Die hebben wij ook. Ik kreeg in het begin het brood er ook niet goed uit. Maar ik bakte toen steeds die broden van 600 gram. Die van 800 gram gaan er een stuk makkelijker uit. Omdat ze zwaarder zijn, neem ik aan.quote:Op zondag 25 april 2004 21:05 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey Bedankt!!!Die ga ik zeker een keer proberen!
Heb net mijn eerste brood afgerond! Het zag er erg goed uit! Ik kon hem alleen niet zo goed uit het bakblik krijgen! Dat komt denk ik door die kneedhaken.
Ook het snijden van het brood is best lastig.... misschien een kwestie van oefenen!
Ik bak ook broden van 800 gram, maar kan ze er nog steeds moeilijk uit krijgen! Haal jij die kneedhaken eruit na de eerste pieptoon of laat je ze er gewoon inzitten?quote:Op donderdag 29 april 2004 11:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zabb, jij hebt die princess 1935 he? Die hebben wij ook. Ik kreeg in het begin het brood er ook niet goed uit. Maar ik bakte toen steeds die broden van 600 gram. Die van 800 gram gaan er een stuk makkelijker uit. Omdat ze zwaarder zijn, neem ik aan.
Wat voor een mes gebruik je voor het snijden van je brood? Ik snijd het met een gewoon broodmes, maar dat gaat prima, zelfs als het nog een beetje warm is... (wel een klein beetje af laten koelen).
Ohja, dat is een goed idee! Dat ga ik ook een keer proberen!quote:Op donderdag 29 april 2004 11:34 schreef glossy het volgende:
nou kreeg ik gister een tip van een collega die zei van ,in die pakken van koopmans brood mix moet je een beetje boter doen,toen zei zij van je kan er ook een klein beetje olijfolie in doen dan blijft je brood langer vers en het smaakt ook lekkerder ,dus dat ga ik van het weekend maar is uitproberen,morgen word het toch niks moet eerst werken
Die kneedhaken laat ik gewoon zitten en dan als het brood klaar is laat ik het even staan (paar minuten, niet te lang want dan komt er condens ofzo in het blik en wordt je brood nat). Dan houd ik het blik op zn kop en schudden maar. De ene keer gaat het wat makkelijker dan de anderen keer. Soms laat ik het blik een paar keer op het aanrecht vallen en dan komt t er vaak wel uit.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:44 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik bak ook broden van 800 gram, maar kan ze er nog steeds moeilijk uit krijgen! Haal jij die kneedhaken eruit na de eerste pieptoon of laat je ze er gewoon inzitten?
Ik doe het juist in plastic bakken, anders wandelt mn meel steeds wegquote:Op donderdag 29 april 2004 22:08 schreef Christine het volgende:
De Home Electronics weer in de aanbieding bij de Blokker
Overigens heb ik een vraag over het bewaren van meel: mijn schoonmoeder zegt dat je meel alleen in papieren zakken mag bewaren, dus niet luchtdicht afgesloten en/of in kunststof bakken. Is dat zo? Ik was van plan om morgen bij de Xenos een paar kunststof bakken te scoren om de meel in op te bergen.
Dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 25 april 2004 17:29 schreef Mighty het volgende:
[..]
Iemand ervaringen met deze????
Dat was de slechtste uit de kassatestquote:Op donderdag 29 april 2004 11:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Zabb, jij hebt die princess 1935 he? Die hebben wij ook.
Bij de Blokker is ie nu 29.95quote:Op zondag 25 april 2004 12:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Volautomatische deeg- en broodbereiden (kneden, rijzen, bakken)
Capiciteit 3 Liter (Tot 1,3 kg. broodgewicht)
2 kneedhaken voor gelijkmatig kneden.
Heruitneembare antiaanbak bakvorm
10 bakprogramma´s
Marmelade programma
Cool Touche omhulsel
Elektronische bedieningsveld met LCD Scherm
Korsten bruining instelbaar (licht, middel, donker)
Snelbakfunctie (wit brood)
Warmhoudfunctie
Programeerbare timer (13 uur)
Afneembare deksel met doorkijkvenster
800 Watt
Toebehorende: maatbeker en maatlepel
in plaats van 79.99
nu 39.99
http://nl.schlecker.com/
stond ie in het krantje?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Bij de Blokker is ie nu 29.95
Sorry, ik bedoel Trekpleister.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stond ie in het krantje?
*opnieuw gaat kijken
stond er niet inquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stond ie in het krantje?
*opnieuw gaat kijken
ow, ok, maar die zitten hier niet in de buurtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel Trekpleister.
[afbeelding]
http://www.trekpleister.nl/magazine/
Nou ja, als de BM2 is goed getest door KASSA zal de BM3 dat ook wel zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow, ok, maar die zitten hier niet in de buurt
Dit is trouwens de BM2, niet de BM3 van Schlecker
Ja kind, dat zeg ik uiteindelijk toch ook. Al die folders lijken ook zo op elkaarquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stond er niet in
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja kind, dat zeg ik uiteindelijk toch ook. Al die folders lijken ook zo op elkaar.
.
Ja, gewoonte van mijquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]kind
kan wel tegen een stoot(je) hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, gewoonte van mij.
.
Sorry als ik je beledigd hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |