Studentenhaverquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:09 schreef glossy het volgende:
heeft er hier iemand wel is noten brood gemaakt?
wat voor noten heb je er in gedaan?
heb al op google gekeken maar daar word je ook niet echt wijzer van
recept?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:43 schreef Christine het volgende:
Ik heb net een suikerbroodje gebakken. Heerlijk
Zo heb ik het gedaan:quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:38 schreef pos het volgende:
[..]
recept?![]()
Iemand ervaringen met deze????quote:Op zondag 25 april 2004 12:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
AFK Broodbakautomaat BM3
in plaats van 79.99
nu 39.99
http://nl.schlecker.com/
ik heb sinds 2 a 3 weken een broodbakmachine en het bevalt me prima heb al 2x tutti frutti brood gemaakt en vrijdag heb ik noten brood gemaakt en verders wit en bruin broodquote:Op zondag 25 april 2004 17:20 schreef Zabb het volgende:
Ik ben sinds kort ook de trotse bezitster van een bbm, een Princess Silver Breadmaker 1935. Ik ben nu voor het eerst een brood aan het bakken, gewoon even een simpel witbrood om even te testen. Ik ben benieuwd wat het wordt!
Hierna ga ik natuurlijk nog allerlei andere soorten broden proberen te maken!
Ik wil ook graag Italiaanse broden maken, bijvoorbeeld met veel kruiden. Ik zag net al iemand in een reactie praten over kant-en-klare mixen van 'Wright's'?? Dit heb ik tot nu toe nog niet gezien, maar ik zal er eens naar zoeken!quote:Op zondag 25 april 2004 18:05 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb sinds 2 a 3 weken een broodbakmachine en het bevalt me prima heb al 2x tutti frutti brood gemaakt en vrijdag heb ik noten brood gemaakt en verders wit en bruin brood
Ohja, daar zal ik eens naar op zoek gaan!!quote:Op zondag 25 april 2004 19:05 schreef glossy het volgende:
volgens mij heb je ook mix voor italiaanse brood van koopmans
Hey Bedankt!!!quote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef glossy het volgende:
ff wat gezocht op inter net en heb wel deze italiaanse brood recept gevonden weet niet of je er wat aan hebt
Recept voor Italiaans Olijfbrood
---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |