dat is die aanbieding van blokker nu?quote:Op maandag 22 maart 2004 21:28 schreef moussy het volgende:
home electronicsde prijs is leuk, het apparaat is leuk, maar zorg dat je er niks mee krijgt, de service is best k*t, ik heb een half jaar lopen leuren met een kapotte broodbakmachine, die ik amper aan maand had. Máár uiteindelijk heb ik wel een nieuwe gekregen en daarna weer één en nu ben ik weer aan het leuren.
Dat is dus die Home Electronics waar ik het over had. Ik ben er best tevreden mee.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:26 schreef koele het volgende:
ik hoorde dat Blokker een broodbakmachine in de aanbieding (40E) heeft, iemand ervaring, type enz weet ik niet...
k heb hem net gekocht... morgen uitproberen, moet nu weg jammer genoeg...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is dus die Home Electronics waar ik het over had. Ik ben er best tevreden mee.
Mijn bananen-honingbrood is redelijk goed gelukt vannacht, het smaakt alleen een beetje apart zoetig. Dat hoort zo natuurlijk, maar ik had er niet zo rekening mee gehouden. Wel erg lekker met pindakaas(en erg machtig).
Welke ingredienten zijn trouwens "verplicht" om in huis te hebben wanneer je verschillende varianten brood wilt bakken, en waar kan je ze kopen? Ik heb bloem, volkorenbloem, gist, havermoutvlokken en rozijnen in huis. Ik zat zelf te denken dat ik ook nog andere soorten bloem of meel wil kopen, heel veel verschillende noten en een aantal verschillende zaadjes en pitjes. Aanraders, iemand?
Toevallig. Ik zit net een warme snee maisbrood met boter en bruine suiker naar binnen te proppen. Vers uit de oven (heb geen broodbakmachine). Mijne was erg goed gelukt vonden zowel mijn man als ik. Ik heb gebruikt 325 gr maismeel van soezie (raar gewicht maar dat was alles wat nog in de zak zat...zak was een krijgertjequote:Op woensdag 24 maart 2004 22:06 schreef melonovy het volgende:
dus gouden tips om een lekker maisbrood te bakken, plaats ze hier!
In Wateringen zit een molen, waar ze goedkoop meel verkopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:49 schreef Christine het volgende:
Volkorenmeel had ik idd via de molen (heeft mijn schoonmoeder daar gekocht). Zou er in de buurt van Den Haag ook een molen zitten? Waar vind je zoiets?
Ik internet te veel geloof ikquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:26 schreef p_iglet het volgende:
... maismail.
Oja inderdaadquote:Op woensdag 24 maart 2004 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
In Wateringen zit een molen, waar ze goedkoop meel verkopen.
Ik woon in Den Helder, maar laat altijd het bruine meel daar vandaan komen. Ik vind dat lekkerder dan de meel die ze "hier" hebben. 40 km verderop, wij hebben geen molensquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja inderdaad
Mijn zus heeft daar vlakbij gewoond, dom dat ik daar niet aan dacht. Binnenkort maar weer eens een fietstochtje die kant op maken.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:26 schreef p_iglet het volgende:
maismail
hahahaha, ik heb er gewoon over heen gelezen, dat valt me niet eens op omdat ik het zelf ook wel eens zo schrijf... hahahahaquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:27 schreef p_iglet het volgende:
Ik internet te veel geloof ik![]()
Ik heb begrepen van wel ja, hij heeft trouwens niet zo héél veel soorten. Zelf ben ik er nog nooit geweest, ik stuur mijn ouders altijd op padquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Maalt de molen in Wateringen zelf dan? Dacht dat ze inkochten en weer verkochten :s
post je het recept ff als je een goeie gevonden hebt..?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:41 schreef melonovy het volgende:
Kaas uienbrood klinkt lekker! Receptje erbij zoeken en deze eens maken...
Ik vries het brood altijd in. Op de dag dat ik 'm bak eet ik tijdens de lunch altijd supervers brood, en daarna snijd ik het brood in plakken en vries ik het in, zo blijft het naar mijn idee het lekkerst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |