Een digitale weegschaal met grammen is een goeie vervanger omdat het ook in grammen staat aangegeven. Heb er pas een gekocht omdat de gist niet makkelijk te meten was met die schepjes.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:12 schreef butterfly84 het volgende:
Hmmm ik heb dus zo'n AFK bbm... Maaruh alles daar staat in "kopjes en schepjes" aangegeven. Er is zo'n kopje bijgeleverd en een schepje, zwaar irritant als je het mij vraagt!
Zijn er meer mensen die er zo over denken en die er al een oplossing voor hebben bedacht? Want ohjee als ik ooit een keer dat maatbekertje kwijt raak
Wij gebruiken nu ongeveer een half jaar de oudere versie hiervan en deze bevalt perfect. Dus degene die nu in de aanbieding is zal ook wel prima werken.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:52 schreef _wie het volgende:
Bij de Blokker is er nu eentje in de aanbieding voor 40 euro, iemand ervaring ermee>
Lekker Randa_v.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:43 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben nu een brood met appel en kaneel aan het bakken.
Het ruikt heel erg lekker.
yummie, maar dat bananenbrood gaat niet door?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:43 schreef Randa_v het volgende:
Ik ben nu een brood met appel en kaneel aan het bakken.
Het ruikt heel erg lekker.
Oh bananenbrood klinkt ook goed.... iemand een receptje?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:26 schreef Magneet het volgende:
[..]
yummie, maar dat bananenbrood gaat niet door?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:08 schreef Randa_v het volgende:
Mislukt!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |