let wel, daarmee wordt bedoelt dat deze brood maakt dat het meest op dat lijkt wat de bakkers produceren. Ik vond de test fout omdat er bakkers en bakonderwijzers de jury waren, en geen culi,quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Die van de Marskramer is volgens Kassa! het beste én de goedkoopste
kunnen die jongens en meisjes geen HTML?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:58 schreef melonovy het volgende:
Sukerbolle van Melonovy is super heerlijk, er kan geen friese warme bakker tegenop:
http://www.crealab.nl/Sukerbolle%20van%20Melonovy.doc
Ha ha ha, en dan staat er alleen platte tekst inquote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
kunnen die jongens en meisjes geen HTML?
Een doc file in Internet, nee, DIE vertrouw ik
Ik vond de test in Kassa niet helemaal kloppen. Wat er feitelijk getest werd waren niet de broodbakmachines, maar de bijgeleverde recepten. Een kl#terecept in een goeie machine zou dan een lage beoordeling opleveren. Niet helemaal fair dus, alleen weet ik ook zo snel niet even een manier om die dingen wel eerlijk te testenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:04 schreef gekke_sandra het volgende:
Die van de Marskramer is volgens Kassa! het beste én de goedkoopste
Gebruiksgemak, levensduur. Daarna zou je pas kunnen kijken of er een goed brood uit te krijgen is.quote:Op zondag 29 februari 2004 00:51 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik vond de test in Kassa niet helemaal kloppen. Wat er feitelijk getest werd waren niet de broodbakmachines, maar de bijgeleverde recepten. Een kl#terecept in een goeie machine zou dan een lage beoordeling opleveren. Niet helemaal fair dus, alleen weet ik ook zo snel niet even een manier om die dingen wel eerlijk te testen.
HAHAHA, weet ik veel wat wel en niet kan, of betrouwbaar is. Ik kon ´m gewoon openen en zo, maar hier is nog een keertje:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 23:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
kunnen die jongens en meisjes geen HTML?
Een doc file in Internet, nee, DIE vertrouw ik
Je weet dat er 2 machines van die Princess KAPOT zijn gegaan tijdens de test he. En dat ze hem zo slecht hebben beoordeelt omdat die ene die niet kapot is gegaan loeiheet werd aan de buitenkant.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:12 schreef Randa_v het volgende:
Ik heb ook naar de test gekeken op internet. Nu kwam die Princess 1935 heel slecht uit de test, maar ik vind het brood prima dat eruit komt. Ik denk dat het ook vooral een persoonlijke mening van iedereen moet zijn.
wat meer gist gebruiken en een theelepel suiker.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:03 schreef melonovy het volgende:
Ik heb meel bij de molen gehaald ipv de all in mixen van Soezie.
Ik volg heel nauwkeurig de recepten op, gebruik alleen wel olie ipv boter, maar nu vind ik mijn broden niet echt luchtig, hoe kunnen ze wat luchtiger worden?
Of wat minder gist.quote:Op zondag 29 februari 2004 16:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ow een tip (van mamma, natuurlijk) voor de mix-bakkers die problemen hebben met overrijs; probeer het eens op een kort programma.
Wat voor tomaatjes heb je gebruikt melonovy, die in olie of van die droge in een zakje? En in wat voor meel heb je gebruikt? Gewoon bloem of van dat volkoren spul?quote:Op maandag 16 februari 2004 10:37 schreef melonovy het volgende:
Ik heb laatst een brood gebakken met 40 gram olijven, 40 gram feta en 40 gram zongedroogde tomaatjes erdoor, alle ingredienten klein gesneden en een beetje specerijen erdoor en in de machine gedaan bij het vulling-alarm.
Gaat zo moeilijk he, gist uit een all-in-mix halen..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Of wat minder gist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |