de deeg die kant en klaar is waar je alleen water bij moet doen is SOEZIE deegquote:
Die drie tieten-broden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke, staan er 4 op
Eerst af laten koelen en dan in een speciale broodzak.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:39 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje:
Wanneer een brood klaar is, waar bewaren jullie het dan in?
Eerst afkoelen?
Ik heb er idd niet 1 maar ook een stapeltje maar wist niet dat je ze ook gewoon bij de supermarktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:07 schreef moussy het volgende:
Ik haal af en toe een stapel papieren broodzakken bij de supermarkt om de hoek
Ik koop ze niet, krijg ze gewoon. Ik vroeg of ze ze los verkochten en kreeg gewoon een stapeltje en mag nu gewoon af en toe wat zakken ophalen. dat was bij een Deenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:14 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb er idd niet 1 maar ook een stapeltje maar wist niet dat je ze ook gewoon bij de supermarkt
kan kopen. Welke super?
Dat is gewoon een roggenmischbrot volgens mij, maar ik begrijp dat je de bolling raar vind? Dat krijg je als je een BBM met twee kneedhaken hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Die drie tieten-broden.![]()
\quote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is gewoon een roggenmischbrot volgens mij, maar ik begrijp dat je de bolling raar vind? Dat krijg je als je een BBM met twee kneedhaken hebt
Wou dat dat waar wasquote:Op zaterdag 8 mei 2004 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een BBM met twee kneedhaken hebt
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:03 schreef Ingeborg het volgende:
ik weet het toch niet hoor uit de bakoven is het toch anders hoor. Ja toch?
Ik ben geweestquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef glossy het volgende:
moussy
bij welkoop in annapaulowna (is bij een tuincentrum ofzo iets) heb je die broodmix het kost 3.60 en kan je 5 broden van maken,ze hebben allerlei soorten.
2,5 Kilo meel voor 3 broden van 500 gram??quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben geweest![]()
2,5 kg waldkornmix, is dus voor 3 broden van 500 gram, voor €9,50ik mag hopen dat het verkeerd geprijst was, maar ik heb dat dus niet meegenomen. Voor de rest stond er wat mix voor luxe witte broden, maar wij zijn geen witbrood eters.
Ik bestel wel weer een pakketje bij schlecker
Dan nog vergeet je het waterquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:13 schreef moussy het volgende:
euhm nee, tikkelfoutje, doe maar 5 broden. Het was van die all in mix.
Nee dat zeg ik hoor, ja toch? Maar mijn andere nicht niet die hier op de chat hoor maar nicht Renske die het wel zo'n ding ja en die is er heel blij meer hoor dat wel dan maar ik heb het er toch niet zo op hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Je weet het niet
dan was dat vast geen soezie deeg mix want die is 3.60 (haal je 5 broden uit)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben geweest![]()
2,5 kg waldkornmix, is dus voor 3 broden van 500 gram, voor €9,50ik mag hopen dat het verkeerd geprijst was, maar ik heb dat dus niet meegenomen. Voor de rest stond er wat mix voor luxe witte broden, maar wij zijn geen witbrood eters.
Ik bestel wel weer een pakketje bij schlecker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |