Ben je geslaagd?quote:Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Heb ze net (de Trekpleister dus) gebeld, vanmiddag of morgenochtend liggen ze in de winkelFiets ik dus mooi vanmiddag even heen.. neem ook gelijk zo'n broodrooster mee
Nopesquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben je geslaagd?
Ik nog niet. Heb 5 trekpleisters gebeld en er nu 1 gevonden die m nog heeft.
Mijn schoonbroer (die in de buurt woont) gaat vanmiddag ff kijken.
in mijn opinie kun je iets wat je niet hebt gehad ook niet uitverkocht hebbenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
NopesAlle Trekpleisters in de omgeving zijn uitverkocht.. helaas
Hebben ze ze niet aangekregen?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in mijn opinie kun je iets wat je niet hebt gehad ook niet uitverkocht hebben
ik heb 5 zaken gesprokenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:19 schreef glossy het volgende:
heb je ook gevraagt of ze nog binnen krijgen?
dan kan je vragen of ze er dan 1 voor je appart zetten
de block , praxis (had ze laatst ook) , blokkerquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 5 zaken gesproken
1 zei uitverkocht
1 zei niet gehad
1 zei donderdag een ander model te krijgen, een duurdere
1 zei dat ze ipv broodroosters hadden binnen gekregen
1 zei dat ze er nog 3 hadden
reserveren deden ze niet zei men
hij is wel bij meerdere zaken te koop, echter daar zijn ze 50 euroquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee reserveren doen ze inderdaad niet, dat heb ik maandagmorgen ook gevraagt.
Nouja.. ik denk niet dat ik er nog 1 bij de Trekpleiser kan scoren..
En nu?
als het goed is krijg is straks bericht dat 1 van die 3 voor mij isquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:40 schreef glossy het volgende:
[..]
de block , praxis (had ze laatst ook) , blokker
heb je daar al gekeken of ze ze daar nog hebben
Jah daarom, vond 30 euro wel genoeg voor moederdag eigenlijk.. majaquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hij is wel bij meerdere zaken te koop, echter daar zijn ze 50 euro
Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:09 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Makroquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Ja, die hebben we hier niet helaasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Makro.
Ja hoor.. jij welquote:Op woensdag 5 mei 2004 17:39 schreef D.Rose het volgende:
heb er 1
vanvond proberen
Wat is dát voor een vaag brood???quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[afbeelding]
Welke, staan er 4 opquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:47 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wat is dát voor een vaag brood???
www.welkoop.nlquote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:20 schreef glossy het volgende:
moussy
bij welkoop in annapaulowna (is bij een tuincentrum ofzo iets) heb je die broodmix het kost 3.60 en kan je 5 broden van maken,ze hebben allerlei soorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |