Ja, wat ook aangegeven werd in de uitzending van die test. Behalve bij dat princess ding, van de 3 apparaten gingen er al 2 stuk tijdens het testen.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Welke conclusies trek je daar uit?
Dat de ander machines slechtere recepten hadden en daarom minder scoorden?
Weet jij welke als beste uit de test kwam bij de consumentenbond dan?? Ik kan er niet bij op die site omdat ik geen lid ben.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, wat ook aangegeven werd in de uitzending van die test. Behalve bij dat princess ding, van de 3 apparaten gingen er al 2 stuk tijdens het testen.
Je kan beter de test van de concumentenbond aanhouden als je een als-best-getest-apparaat wil hebben.
Ik wil een goede, en als ie niet te duur is is dat mooi meegenomen.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:10 schreef moussy het volgende:
Je kan beter de test van de concumentenbond aanhouden als je een als-best-getest-apparaat wil hebben.
De Panasonic. Die kost wel 190 euro.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:13 schreef Zabb het volgende:
[..]
Weet jij welke als beste uit de test kwam bij de consumentenbond dan?? Ik kan er niet bij op die site omdat ik geen lid ben.
Da's dezelfde als bij trekpleister, alleen geen 30 maar 50 euroquote:Op zondag 2 mei 2004 20:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hey D!
Jah ik ben opzoek voor MoederdagHij moet niet al te duur zijn, maar wel gewoon goed.
Ik heb iemand gehoord over de gene die je bij de Marskramer kan kopen?
zie mijn vorige postquote:Op zondag 2 mei 2004 20:37 schreef Rtificial het volgende:
Schatje: AFK wordt inmiddels niet meer voor meer dan +/- ¤30 verkocht....
Hallo??quote:Op zondag 2 mei 2004 20:37 schreef Rtificial het volgende:
Vind het wel een leuk cadeautjequote:Op zondag 2 mei 2004 20:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's dezelfde als bij trekpleister, alleen geen 30 maar 50 euro
is het zekerquote:Op zondag 2 mei 2004 20:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk cadeautje
Als die nog maar niet uitverkocht is.. morgen gelijk maar even heenfietsen.
Haha, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2004 20:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is het zeker
ik doe mezelf er ook 1 cadeau
bij de trekpleister waar ik heen ga komen ze dinsdag pas binnen, dus zorg dat ik er op tijd benquote:Op zondag 2 mei 2004 21:04 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Haha, dat kan ook natuurlijk
Hoop maar dat ze niet uitverkocht zijn. Kunnen we leuk broodjes bakken in onze nieuwe keuken
Misschien is dat hier ook wel zo? Ik bel ze anders maandag wel evenquote:Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij de trekpleister waar ik heen ga komen ze dinsdag pas binnen, dus zorg dat ik er op tijd ben
bij marskramer is hij in de aanbieding voor "maar" 49,95...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:37 schreef Rtificial het volgende:
zonde van dat stuk fietsen dan hequote:Op zondag 2 mei 2004 21:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Misschien is dat hier ook wel zo? Ik bel ze anders maandag wel even
dat zei ik dusquote:Op zondag 2 mei 2004 21:29 schreef Sjillie het volgende:
[..]
bij marskramer is hij in de aanbieding voor "maar" 49,95...
http://www.marskramer.nl/flash5.html
Jah inderdaad, stel je voorquote:Op zondag 2 mei 2004 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zonde van dat stuk fietsen dan he
toch beter lezen hequote:Op zondag 2 mei 2004 21:32 schreef Sjillie het volgende:
oh oke, thx
ben trouwens dus ook op zoek naar een goede, maar de trekpleister is hier een behoorlijk eindje weg.
Vroeg me af of alleen kassa heeft getest, heeft de consumentengids niks getest? ben geen lid van de CB en kan geen online tests bekijken. Iemand?
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:22 schreef schatje het volgende:
[..]
De Panasonic. Die kost wel 190 euro.
AFK voor 55 euro staat op derde plek, en de Breville voor 250 euro op de tweede.
Dat zijn richtprijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |