quote:Nu beschuldig je me van holocaust-ontkenning?
Op donderdag 19 februari 2004 09:02 schreef Megumi het volgende:[..]
http://www.nizkor.org/features/techniques-of-denial/appendix-8-01.html
quote:Nee, dat is gewoon de pagina link titel, Nizkor neemt de meest voorkomende manieren van Holocaust ontkenning en bestrijdt die door met bronnen aan te komen; Veel ontkenners pakken selectief stukjes uit bronnen en sleuren die uit de context (zoals "wiesenthal heeft zelf gezegd dat er op duitse bodem geen kampen waren", tja, maar kijk eens in Polen en wat verder).
Op donderdag 19 februari 2004 14:39 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Nu beschuldig je me van holocaust-ontkenning?
Ik heb het gevoel dat je weet wat Nizkor doet, beschouw dit dan maar als aanvullende informatie voor de lurkers
quote:Uit onderzoek blijkt dat een groot deel van dit soort mensen een defect hebben aan hun temporaal kwab. Dit zorgt ervoor dat zij niet verantwoordelijk zijn voor hun handelen en wie niet verantwoordelijk is voor zijn handelen kan niet gestrafd worden vanwege de strafwet. De strafwet bepaalt nl. dat straf slechts mogelijk is indien sprake van verantwoording dragen voor zijn of haar daden. Het is zeer goed mogelijk dat types als Koch in principe dezelfde afwijkingen hebben als serial killers. Echter omdat deze afwijking percentueel vrij weinig voorkomt, geeft dit niet de verklaring voor het relatief grote aantal beulen tijden het Nazi-bewind. Ook zijn er indicatoren die voordat deze mensen tot die daden kwamen al aanwezig waren. Bij de Nazi-beulen wordt nu juist gezegd dat dergelijke indicatoren voordat ze beul werden, voor de oorlog dus, ontbraken. Het waren voor het grootste deel oppassende burgers.
Op donderdag 19 februari 2004 14:22 schreef Kaensterle het volgende:[..]
Zeker wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |