quote:Mag, verplaats jij hem?
Op zondag 15 februari 2004 23:12 schreef shmoopy het volgende:
En hij moet sticky in R&P, serieus.
quote:Open nog maar een keer in R&P, mooi stukje, in R&P zit weer een ander publiek dan hier
Op maandag 16 februari 2004 08:01 schreef SunChaser het volgende:
Maar hier mag ook
quote:Nope. Zoals je zei, hier komt een ander publiek. Dus deze kan ook wel openblijven.
Op maandag 16 februari 2004 08:11 schreef yvonne het volgende:
Zal ik deze hier sluiten?
Ik heb hem liever in GC dan R&P, R&P is deze keer alleen een bonus zeg maar.
quote:waarvoor dat nu weer... dat jij toevallig gelukkiger bent als je leeft, betekent toch niet dat dat voor iedereen zo moet zijn...
Maar ik vindt dat zelfmoord toch een laffe manier is om uit het leven te stappen. Met name voor de mensen die achterblijven.
dat impuslief zelfmoord plegen verkeerd is ben ik het mee eens, daar zou je later toch alleen maar spijt van krijgen (als dat mogelijk was dan ) (impuslief as in: in één keer komen er allerlei problemen op je af, en een week later doe je het)... maar mensen die het doordacht doen zullen daar zeker hun redenen voor hebben en ik vind niet dat het voor andere is om daar over te oordelen als "laf"... dan kan je wel zeggen dat het vervelend is voor de nabestaanden, maar blijkbaar waren deze er niet of niet voldoende voor de persoon in kwestie.. daarnaast, oftie nu dood gaat terwijl die het wilde, of over 30 jaar na een zwaar kut leven gehad te hebben vol depressie/pijn/etc, als nabestaande kies je dan toch ook voor het 1e?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |