abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17203214
Ik heb al een tijdje erge last van mijn buik, maar ben ook vooral steeds moe! Ik heb ook last van mijn spieren....ik heb ook best veel last dat mijn eten opbreekt...

Ik heb al een algemeen bloedonderzoek gedaan en ook al longfoto's gemaakt, maar dat scheen allemaal wel prima te zijn...
Zelf zat ik nou aan Candida te denken...

Wat kan het zijn???

GirLs Just WannA HaVE FuN!
pi_17203364
Als je zekerheid wilt zal je denk ik een wat uitgebreider onderzoek moeten laten doen...

Niet iets van stress of vermoeidheid? Dat kan ook rare dingen met je lichaam doen...

zondag 15 februari 2004 @ 20:16:38 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_17203824
Waarom staat dit topic in SEX?

Speciaal voor onwetende of onvoldoende wetende:

quote:
Candida is een gistcel die twee gezichten heeft; hij hoort bij ons en leeft bij iedereen in de darm, als gist. Maar als hij het naar naar zijn zin heeft maakt hij een soort draadjes en wordt zo tot een schimmel. Vanuit de darm - die hij penetreert - verhuist hij naar het bloed. In het bloed wordt hij door de witte bloedcellen opgegeten maar als dat niet effectief gebeurt probeert hij overal elders in het lichaam voet aan de grond te krijgen. Dit kan gepaard gaan met allerlei vage en minder vage klachten. Klachten zoals: jeuk aan de genitaliën, regelmatig terugkerende schimmelinfecties met name aan de geslachtsorganen, keelpijn, spierklachten, pijnlijke gewrichten, allergieën en voedselintoleranties, chronische vermoeidheid, problemen met de spijsvertering en hypoglykemie.
TS, misschien heb je last van HPU?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_17205085
Hier een hele uitgebreidde site over candida van de stichting orthomoleculaire educatie , met een score-lijst erop...
http://www.soe.nl/candi5.htm

Als je hoog scoort is het misschien wel verstandig het even bij je huisarts voor te leggen...

En schatje, kan gebeuren hoor

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 15 februari 2004 @ 21:10:21 #5
20955 mgeelh
RMS Lusitania
pi_17205510
Ik dacht ook dat ik het had. Scoorde hoog in de test. Heb een onderzoek laten doen (ontlasting) en er waren wel een paar waardes verlaagd, maar toch geen candida.
pi_17207568
-edit: opgeschoond .

Schatje had het topic verplaatst, niet goed

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 15-02-2004 22:19]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')