"Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 minuten te trekken"
quote:Waarom, ik vind het een leuk garpje...
Op zondag 15 februari 2004 17:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
Waar blijft dat slotje?
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:11 schreef Chahid het volgende:[..]
Waarom, ik vind het een leuk garpje...
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:08 schreef beterebeek het volgende:
"Verdorie" scheldt de koffie, "ik sta hier al 5 minuten heet en niemand die mij pakt."Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 minuten te trekken"
Alleen kan ik niets bedenken
quote:In Nederland?
Op zondag 15 februari 2004 17:13 schreef JaZekerZ het volgende:
Komt een man bij de dokter : "Dokter, ik ben gebeten door een krokodil"
Waarop de dokter zegt: "Jaha... dat doen ze"
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:13 schreef JaZekerZ het volgende:
Komt een man bij de dokter : "Dokter, ik ben gebeten door een krokodil"
Waarop de dokter zegt: "Jaha... dat doen ze"
quote:Slotje weer een kinderen voor kinderen kwalitieit zeg
Op zondag 15 februari 2004 17:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ben ik weer de enige die niet kan lachen om naieve matige (slechte) grappen?
kies je icoontje
Eenmaal thuis aangekomen, zegt zijn vrouw: "Gatver, wat zie jij eruit...?!" De rechter: "Eh tja, eh... d'r was een dronken vent, die heeft me helemaal ondergekotst. Maar morgen laat ik hem voorkomen en dan betaalt hij 75 euro boete!" Z'n vrouw verschoont inmiddels zijn kleren en schreeuwt naar beneden: "Maak er maar 100 euro van, want hij heeft ook in je broek gescheten!"
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:08 schreef beterebeek het volgende:
"Verdorie" scheldt de koffie, "ik sta hier al 5 minuten heet en niemand die mij pakt."Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 minuten te trekken"
quote:hm volgens mij staat jouw naam gelijk aan slotje vragen,
Op zondag 15 februari 2004 17:15 schreef edje34 het volgende:[..]
Slotje weer een kinderen voor kinderen kwalitieit zeg
quote:Ga ff je eigen forum modereren wil je?
Op zondag 15 februari 2004 17:15 schreef edje34 het volgende:[..]
Slotje weer een kinderen voor kinderen kwalitieit zeg
Een Belg en een Nederlander zitten in een café. Ze doen een wedstrijd wie het meeste kan zuipen. Na drie kratten bier moeten ze allebei naar de w.c. De Nederlander gaat als eerste. Dan hoort de Belg ineens "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7."
Wanneer de Nederlander van de W.C. afkomt, vraagt de Belg: "Waar slaat dat getel op?"
Dan legt de Nederlander uit:
"1 is knoop los en gulp open.
2 is broek omlaag.
3 is velletje naar achter.
4 is plassen.
5 is velletje naar voren.
6 is broek omhoog.
7 is gulp dicht en knoop vast."
Dan gaat de Belg naar het toilet. Hoort de Nederlander opeens: "1, 2, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5."
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:17 schreef vdo28 het volgende:
Zijn een Belg, Nederlander en Duitser bij de beul.
Alle 3 krijgen ze 50 stokslagen op de rug maar ze mogen nog wel ieder 1 wens doen.
De Belg moet eerst. De Belg wenst dat hij een matras op zijn rug mag..
Zo geschiedt het, zonder pijn kan de Belg weg.
Dan de Duitser, de Duitser wil een pak stro op de rug.
Zo geschiedt het, de Duitser heeft ze ook gehad.
Komt de Nederland met zijn wens: Ik wil de Duitser op mijn rug....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kies je icoontje
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:31 schreef Repelsteeltjuh het volgende:[..]
quote:En wat is de clou van het verhaal
Op zondag 15 februari 2004 17:30 schreef edje34 het volgende:
ik zal me maar aanpassen aan de kwaliteit van deze topic.
Een Belg en een Nederlander zitten in een café. Ze doen een wedstrijd wie het meeste kan zuipen. Na drie kratten bier moeten ze allebei naar de w.c. De Nederlander gaat als eerste. Dan hoort de Belg ineens "1, 2, 3, 4, 5, 6, 7."
Wanneer de Nederlander van de W.C. afkomt, vraagt de Belg: "Waar slaat dat getel op?"
Dan legt de Nederlander uit:
"1 is knoop los en gulp open.
2 is broek omlaag.
3 is velletje naar achter.
4 is plassen.
5 is velletje naar voren.
6 is broek omhoog.
7 is gulp dicht en knoop vast."
Dan gaat de Belg naar het toilet. Hoort de Nederlander opeens: "1, 2, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5, 3, 5."
quote:hij zit te rukken. hahaha
Op zondag 15 februari 2004 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:[..]
En wat is de clou van het verhaal
quote:de beste eruit whaha
Op zondag 15 februari 2004 17:17 schreef vdo28 het volgende:
Alle 3 krijgen ze 50 stokslagen op de rug maar ze mogen nog wel ieder 1 wens doen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kies je icoontje
Een kwartiertje later zien de agenten diezelfde belg weer in de rij staan
Na een paar mensen gecontroleerd te hebben is de belg weer aan de beurt.
Belg tegen agent:" Ok, ik heb erover nagedacht, maar ik doe het"
(oh en btw, krokodillen zijn in NL te vinden bij de betere dierenparken )
quote:lol.
Op zondag 15 februari 2004 23:27 schreef beterebeek het volgende:
Loopt een pastoor over de straat en hij komt een jongentje tegen en vraagt hem waar het station is. Zegt het jongentje: "Dat zeg ik lekker niet!" Pastoor roept woest: "Zo kom je nooit in de hemel." Zegt het jongetje: "En jij niet bij de station!!"
quote:Als je dat nog niet snapt ben je echt dom
Op zondag 15 februari 2004 17:39 schreef Dromenvanger het volgende:[..]
En wat is de clou van het verhaal
Een man stapt op het vliegtuig naar Timboekistan en zijn mond valt open van verbazing als achter hem de Paus instapt. De Paus is één van de idolen van de man en hij hoopt vurig dat hij naast hem komt te zitten. Na ongeveer vier minuten (en zevenentwintig zegeningen) neemt de Paus plaats in (jawel) de stoel naast de man. Hij pakt zijn puzzelboek met kruiswoordraadsels en zijn potlood uit zijn heilige tas en begint aan een puzzel. De man is nog verrukter dan eerst: "Het oplossen van kruiswoordraadsels is één van mijn favoriete bezigheden. Als hij zometeen een woord niet weet kan ik hem helpen en raken we in gesprek!"
Na ongeveer 3 minuten kijkt de Paus op en vraagt aan de man: "Excuseert u mij, weet u soms een ander woord voor vrouw 4 letters eindigend op o e r?"
De man kijkt verschrikt en denkt: "Mijn god, ik weet wel een woord, maar dat kan ik toch niet tegen hem gaan zeggen?" Hij denkt nog enkele minuten langer en zegt vervolgens: "m o e r want dat is een ander woord voor moeder de vrouw."
De zeven dwergen
De zeven dwergen gaan naar het Vaticaan en aangezien ze een audiëntie hebben gevraagd en omdat ze DE zeven dwergen zijn, worden ze naar de paus gebracht. Dopey staat vooraan.
"Dopey, mijn zoon," zegt de paus, "wat kan ik voor je doen?"
Dopey zegt: "Sorry, Uwe Excellentie, maar zijn er dwergnonnen in Rome?"
De paus haalt zijn wenkbrauw op vanwege deze vreemde vraag, denkt een ogenblik na en antwoordt: "Nee Dopey, er zijn geen dwergnonnen in Rome."
Op de achtergrond beginnen een aantal dwergen te giechelen. Dopey draait zich om en werpt hen een strenge blik toe. Dopey draait zich weer om naar de paus en vervolgt: "Uwe Edelachtbare, zijn er dwergnonnen ergens in Europa?"
De paus, nu zeer verbaasd, denkt nog een ogenblik hard na en antwoordt dan: "Nee, Dopey, er zijn geen dwergnonnen in Europa."
Op dit moment schieten alle zes de dwergen in de lach. Dopey draait zich weer om en geeft ze een strenge blik, waarna de andere dwergen na enig gegiechel weer stil zijn. Dopey keert zich weer naar de paus en zegt: "Meneer de Paus! Bestaan er uberhaupt dwergnonnen ergens in de wereld?"
De paus zegt: "Nee, mijn zoon, er zijn helemaal geen dwergnonnen waar ook ter wereld."
De andere dwergen schieten in een enorme lachbui, rollend over de vloer, de buikjes schuddend van de lach, tranen biggelen hen over de wangen en ze roepen....: "Dopey heeft een pinguin geneukt! Dopey heeft een pinguin geneukt!"
quote:
Op maandag 16 februari 2004 10:11 schreef edje34 het volgende:
DE MOOISTE TOT NU TOE
de lach, tranen biggelen hen over de wangen en ze roepen....: "Dopey heeft een pinguin geneukt! Dopey heeft een pinguin geneukt!"
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:31 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
het is geel en je kan er op staan...?
Er rijdt een man over de a2. Opeens ziet hij daar een Belg staan te liften, aangezien hij een hekel heeft aan Belgen rijdt hij die maar plat. Een paar kilometer verder ziet hij weer een belg staan te liften dus die rijdt hij ook plat. Opeens ziet hij de paus staan te liften, het is echter een zwaar katholieke man die een goede beurt wil maken bij de paus dus hij neemt de paus mee. Een paar honderd meter verder ziet hij weer een Belg staan. Hij denkt: "Die kan ik toch niet aan rijden, wat moet de paus er wel niet van denken?" Daarom laat hij hem goed schrikken en rijdt hij er vlak langs, maar hij heeft hem toch nog aangereden dus hij zegt: "Hoe kan dat nu?"
Waarop de Paus zegt: "Ik heb de deur maar even opengegooid anders had je hem gemist!"
Andre Rieu komt er op een gegeven moment achter dat elke keer als hij de viool bespeelt, hij een stijve krijgt. Zijn orkest is er inmiddels aan gewend, alleen als hij zich omdraait naar de zaal dan schrikken de mensen in de zaal zich wel en schaamt hij zich dood. Zo kan het niet langer en Andre stapt naar de dokter.
"Tja, we zullen dit toch eens nader moeten onderzoeken. Kleedt u zich maar helemaal uit. De viool kan wel even op mijn bureau." En Andre legt zijn kleding op een stoel en staat spiernaakt voor de dokter.
"Hmm, niks aan de hand zo. Doet u nu eens de ogen dicht en denk aan de viool." Niks, helemaal geen beweging waar te nemen. "Hmm, kijk nu eens naar de viool." Weer niks. "Volgende stap. Pak de viool nu eens beet." Nog steeds niks. De dokter snapt er niks van. "Speelt u nu eens een stukje."
En prompt, als donderslag bij heldere hemel, produceert de violist een stijve van heb ik jou daar. "Ah, ik snap het al. U maakt ook kutmuziek
Op een dag gaat er een jongen werken bij een seks shop. Komt na een halfuurtje de baas naar hem toe en vraagt of hij even op de winkel wil passen terwijl hij even weg gaat. "Nou," zegt de jongen, "dit is mijn eerste dag enne... ik vind dat nog een beetje eng."
"Nou," zegt de baas, "weet je wat, ik ga maar voor twee uurtjes weg en als ik je nou dubbel uitbetaal voor deze dag, doe je het dan wel?" De jongen vind dit wel goed en de baas gaat weg.
Komt er even later een roodharige vrouw de zaak in lopen en die vraagt: "Verkopen jullie ook dildo's?"
"Ja hoor" zegt de jongen, "we hebben zwarte voor 35 gulden en witte voor 35 gulden."
"Nou," zegt de vrouw "doe mij maar een zwarte, ik heb nog nooit een zwarte in me gehad." Dus de vrouw geeft 35 gulden en gaat weer weg. Komt er even later een zwarte vrouw de winkel in gelopen, en die vrouw vraagt: "Hebben jullie ook dildo's?"
"Ja hoor," zegt de jongen "we hebben zwarte voor 35 gulden en witte voor 35 gulden."
"Doe mij maar een witte," antwoordt de vrouw. "Ik heb nog nooit een witte in me gehad."
Dus de vrouw geeft 35 gulden en gaat weer weg. komt er even later een blondje de winkel in gelopen, en dat blondje vraagt: "Hebben jullie ook dildo's?"
"Ja hoor," zegt de jongen, "we hebben zwarte voor 35 gulden en witte voor 35 gulden."
Het blondje kijkt even bedenkelijk rond en wijst dan naar een schap achter hem en vraagt: "En die daar, hoe veel is die?"
"Nou," zegt de jongen, "dat is een hele speciale en die kost 125 gulden."
"Dan wil ik die," zegt de vrouw en geeft de jongen 125 gulden en gaat weer weg.
Weer even later komt de baas weer terug en vraagt aan de jongen hoe het gegaan is. "Best wel goed," antwoordt de jongen, "ik heb een zwarte dildo voor 35 gulden verkocht, een witte dildo voor 35 gulden en jouw thermosfles voor 125 gulden."
Is wel lache zo
Een belg staat bij de Blokker voor een vak te kijken waar thermoskannen staan. Hij pakt een fel groen gekleurd exemplaar van de plank en bekijkt die van alle kanten. Een verkoopster loopt op de man af en vraagt of ze hem kan helpen.
"Ja juffrouw, kunt u mij vertellen wat dit voor een wonderbaarlijk iets is," vraagt de Belg.
"Ja hoor, dat is een thermoskan," antwoordt de verkoopster.
"Oh, is dat nou een thermoskan, en wat kun je dan met zo'n ding doen," vraagt de Belg.
"Nou," zegt de verkoopster, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Maar dat is verrekte handig zegt de Belg, doet u er maar een dat vinden ze vast leuk, thuis in België."
Zo gezegd, zo gedaan. Terug in België laat de Belg heel trots zijn nieuwe aanwinst zien. "En wat mag dat dan wezen," vraagt zijn broer aan hem.
"Nou," zegt hij, "je kunt er iets warm en iets koud in houden."
"Nou dat is handig," antwoordt de broer. "Maar wat heb je er nu eigenlijk inzitten?"
Antwoordt de Belg: "Twee Magnums en een koffie."
quote:tuurlijk, leuk op maandag ochtend
Op maandag 16 februari 2004 10:40 schreef edje34 het volgende:
Gaan we nog ff door of niet???
Is wel lache zo
Barmman: Alles goed?
Stotteraar: NnNnnnnnou Eieieieigenlijk nnniet
Barman: hoezo?
Stotteraar: Nnou iiiiik heheheheb vanavvvvvvond e eeeen blind date eeeen iiik weet niet niet niet zo gggggoed wawat iiiik moet zeggen tegen haar.
Barman: nou dan vertel je tooch gewoon de dingen die om je heen gebeuren.
Stotteraar vind dit een puik plan en komt de volgende dag terug.
barman: en hoe is het gegaan?
Stotteraar: nou eieieigenlijk nnnnniet zozozo gggooed.
barman: hoezo?
Stotteraar: nnnnnou wwwwe waren aan het dididididineren en er zzzzat een hohond in zijn nnnnnek te te te krabben en ttttoen zei iiiiik : dadadat doe iiik ooook weleens.
Barman: maar daar is toch niks mis mee?
Stotteraar: nee mmmmaar voordddat iiiiiik uitgeppppraaat wwwwas, zat ie alweer aan zijn klotuh te likken.
quote:
Op maandag 16 februari 2004 11:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Een beroemde piraten kapitein staat aan het rad van zijn schip als de uitkijk roept: "Twee vijandelijke schepen in zicht!" De kapitein zegt: "Stuurman, geef mij mijn rode shirt" en de kapitein en de piraten vechten als leeuwen en winnen. Een week later roept de uitkijk: "vijf vijandelijke schepen in zicht!" De kapitein zegt: "Stuurman geef mij mijn rode shirt" en de piraten vechten als leeuwen en winnen. Dan vraagt de stuurman: "Kapitein, waarom trek je altijd een rood shirt aan als we vechten?" Waarop de kapitein antwoordt: "Als ik gewond raak tijdens het vechten ziet niemand het bloed en blijft iedereen dapper doorvechten." "Aha" zegt de stuurman, "nu snap ik het". Weer een week later roept de uitkijk: "vijfentwintig vijandelijke schepen in zicht!" Waarop de kapitein roept: "Stuurman, geef mij mijn bruine broek!"
quote:White beans ?
Op maandag 16 februari 2004 11:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat is Engels voor witte bonen?
(mee doet)
quote:Nee, da's Fries voor neuken!!
Op maandag 16 februari 2004 11:04 schreef Rolex het volgende:[..]
White beans ?
(mee doet)
quote:Dohohoh.. :p
Op maandag 16 februari 2004 11:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Nee, da's Fries voor neuken!!
na de meeting zaten ze allemaal nog wat gezellig na te kletsen, en zegt jean-luc tegen bill:
jean-luc: so bill, do you fock horses?
bill: pardon?
jean-luc: yes, parden
quote:Ja hoor....
Op zondag 15 februari 2004 17:37 schreef Repelsteeltjuh het volgende:[..]
goeie keuze?
quote:is dat zo?
Op maandag 16 februari 2004 11:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Nee, da's Fries voor neuken!!
quote:Je snapt 'm niet
Op maandag 16 februari 2004 12:14 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
is dat zo?
Een vrouw komt binnen bij Van Lanschot Bankiers en zegt tegen de man achter het loket dat ze een spaarrekening wil openen. "Dat treft!" zegt de bediende, "op dit moment hebben we een actie: als u f 7,50 stort ontvangt u een leuk digitaal dameshorloge. Geinig klokje, zeker doen!"
De vrouw antwoordt: "f 7,50?! Ik wil gelijk cash een ton inleggen!"
De bediende denkt even na en vraagt de vrouw of ze even geduld wil hebben. Hij rent de trap op naar boven, naar Van Lanschot zelf. "Meneer Van Lanschot, er is hier een mevrouw aan het loket die gelijk cash een ton wil storten op een spaarrekening!"
Van Lanschot staat de kort geleden door de FIOD opengebroken zwart geld kluisjes nog vers in het geheugen en besluit zelf poolshoogte te gaan nemen. Beneden begroet hij de vrouw: "Goedemorgen, mevrouw! Mijn naam is Van Lanschot, welkom bij onze bank. Onze employé vertelde mij dat u direct cash een ton wilt storten bij onze bank... Zonder direct indiscreet te willen worden: hoe komt u aan dat geld?"
De vrouw antwoordt: "Oh, dat wil ik u best vertellen. Ik leg nog wel eens een weddenschapje. Wil ik met u ook wel doen!"
Van Lanschot, beleefd: "Dat ligt eraan, om hoeveel en waarom?!"
De vrouw: "Ik wil om een ton wedden dat aanstaande maandagochtend uw ballen vierkant zijn. Om een ton!"
Van Lanschot denkt razendsnel na: het is al vrijdagochtend, dus dat is makkelijk verdiend! "Top," roept hij, "maar wel met een contractje en getuigen er bij. Ik wel het wel een beetje officieel houden!"
"Geen probleem," zegt de vrouw. Zo gezegd, zo gedaan.
Het weekend: Van Lanschot gaat lekker zeilen. Maandagochtend: Van Lanschot betast in de Saab Turbo nog even zijn ballen en glimlacht vergenoegd, 'die ton is binnen!' Zittend in zijn kantoor wacht hij de vrouw af, die klokslag negen uur binnenkomt, vergezeld door een onbekende man. "Wie is die man?" wil Van Lanschot weten.
"Oh, gewoon niet op letten," zegt de vrouw, "jij wilde het officieel hebben, dus nu heb ik ook maar een getuige meegenomen. En? Hoe is het gegaan?"
"Perfect!" roept Van Lanschot, "kogelrond! Die ton ben je kwijt!"
"Laat je broek dan maar eens zakken..." Van Lanschot laat blozend broek en slip zakken. "Ziet er gunstig voor je uit..." zegt de vrouw, "maar voordat we werkelijk zekerheid hebben, wil ik het harde bewijs eerst in handen hebben!" Van Lanschot ziet hier de redelijkheid wel van in en laat de vrouw de eitjes omvatten... Op dat moment valt de 'getuige' van zijn stoel, bewusteloos...
"Wat krijgen we nou?" vraagt Van Lanschot.
"Gewoon niet op letten," zegt de vrouw, "dat is de President van de Nederlandse Bank. Had ik om twee ton mee gewed dat ik maandagochtend vóór 9.30 uur met de ballen van Van Lanschot in mijn handen zou zitten..."
quote:nee, misschien omdat ik een Fries ben en het iets te letterlijk opvat
Op maandag 16 februari 2004 12:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
Je snapt 'm niet
quote:
Op zondag 15 februari 2004 17:31 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
het is geel en je kan er op staan...?
quote:White beans., spreek uit als waid biens--->wijd beens
Op maandag 16 februari 2004 12:20 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
nee, misschien omdat ik een Fries ben en het iets te letterlijk opvat
Hasj en Wietje
Er leefde eens een arme hennepteler. Zijn naam was Rihuana. Hij had een heel bazige vrouw, Ma Rihuana. Ze hadden twee kinderen gekregen en die waren Hasj en Wietje gedoped. Wietje speelde met haar barbituraatjes en Hasj speelde met Stuff, zijn hondje en Morfientje, zijn kat. Pa Rihuana en Ma Rihuana hadden problemen, want zij hadden niets meer te eten.
"We moeten iets doen", zei Ma Rihuana. Pa Rihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ma Rihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z'n vieren een tripje gaan maken in het bos en dan zouden Pa Rihuana en Ma Rihuana Hasj en Wietje achterlaten. Maar slimme Hasj had alles gehoord en stak snel een mesje in zijn zak.
De volgende dag gingen ze met z'n allen een tripje maken in het bos waar de wind door de bomen blowde. 's Middags deden Hasj en Wietje een dutje en hun ouders gingen er met speed vandoor. Maar Hasj had met zijn mesje lijntjes getrokken in de sneeuw dus konden ze makkelijk de weg terugvinden. Ze durfden echter niet goed naar hun huis te gaan, dus besloten ze naar Opium en Omium te gaan. Deze zaten vredig op de canapé naar de LSD-speler te luisteren waaruit zojuist de hit klonk:
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar zondags niet.
Zondags neemt zij heroïne
met een snuifje cocaïne
Altijd rookt Kortjakje wiet
Midden in de week maar zondags niet.
Toen Opium en Omium hun kleinkinderen zagen, begroeten ze hen uitbundig. "High", riepen Opium en Omium.
"High", riepen Hasj en Wietje terug terwijl ze een cracker aangeboden kregen. "Hoe gaat het", vroegen Hasj en Wietje beleefd.
"Ach je weet hoe dat gaat hè, drug, drug, drug", antwoorde Omium.
"Hebben julie honger?", vroeg Opium.
"Jaaaa," riepen Hasj en Wietje.
"Laten we gaan chinezen."
"Goed" zei Omium. "ik coke wel."
De volgende dag werden Hasj en Wietje weer thuis gebracht. Pa Rihuana was blij maar Ma Rihuana niet. Toen ze later weer een tripje gingen maken in het bos, lette Ma Rihuana extra goed op Hasj zodat hij geen lijntjes kon trekken met zijn mesje. Toen ze weer achterbleven waren ze verdwaald. Plotseling hoorden ze een vogeltje dat floot: "Wiedewiedewied".
Ze volgden het vogeltje en kwamen bij een huisje dat helemaal was gemaakt van coke. Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien en begonnen dan ook meteen te snuiven. Maar terwijl ze bezig waren, werden ze bespeed door een boze h-xtc die in het huisje woonde. "Sniffel, snuffel, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?" De h-xtc kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: "Kom maar binnen, daar heb ik lekkere space-cake voor jullie". Maar intussen kickte de h-xtc maar al te erg op Hasj. Na een tijdje zaten Hasj en Wietje helemaal stoned bij de h-xtc aan tafel. De h-xtc wilde Hasj en Wietje nu coken. Ze konden niet meer ontsnappen.
"Hennep, Hennep", riep Hasj.
"Stick", riep Wietje. Wietje moest in het coke-hok gaan kijken of de temperatuur al high genoeg was, maar ze zei tegen de h-xtc dat ze het niet goed kon zien. De h-xtc ging nu zelf kijken.
Wietje duwde de h-xtc snel in het coke-hok en deed de deur dicht. "Hennep, Hennep", schreewde nu de h-xtc, maar Hasj en wietje gingen er met speed vandoor. Ze staken het huisje achter zich in brand. "Crack", zei het huisje.
Het wiedewiedewied-vogeltje wees hen nu de weg naar hun eigen huis. Onderweg kwamen ze rookkapje en sneeuwwietje tegen die juist een tripje maakten. Toen ze thuisze rookkapje en sneeuwwietje tegen die juist een tripje maakten. Toen ze thuis kwamen was Pa Rihuana heel bl-high en Ma Rihuana was aan een overdosis bezweken.
[Dit bericht is gewijzigd door edje34 op 16-02-2004 12:27]
-
--
---
----
-----
------
--------
-------
------
-----
----
---
--
-
...een trein
quote:dat is geen Fries
Op maandag 16 februari 2004 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
White beans., spreek uit als waid biens--->wijd beens
paul mckaartnie
Na een succesvolle dag is de nederlander het zat en is blij als hij naar huis mag.
Na geen 5 minuten komt er een belg in een dikke BMW van rechts die de nederlander over het hoofd ziet en klapt frontaal op de auto van de nederlander.
Gevolg : De belg komt rood van woede op de nederlander af met het nodige gescheld en gevloek :
"Ahwelzulle, nu hebde gij mijne voiture geraakt terwijl ik van rechts arriveer en nu zijt hij zo proper niet meer!!!"
De nederlander denkt snel na en zegt tegen de belg :
"Nou sjefke, luister eens. Wij nederlanders staan bekend dat we wat zuinig zijn en op de centjes letten, dus wij weten een trucje hiervoor om de garage te omzeilen, zonder dat het geld gaat kosten. Als je nu gewoon voor je uitlaat gaat zitten en hierin blaast, gaat samen met het nodige geduld de deuk vanzelf uit je auto en is het probleem opgelost".
"Ahwel, gelijk ne ballon die ge opblaast?"
"Ja, zelfde principe".
"Nah, allez, voor deze ene keer zal ik het accident door de vingers zien, maar als het nogmaals gebeurd kunt ge op uwen vingers natellen dat ik u voor het politiekantoor sleep".
De nederlander is opgelucht dat het met een sisser is afgelopen en koerst snel terug naar nederland.
Nadat de belg een kwartier op de uitlaat van zijn auto heb staan blazen, komt er toevallig een agent langs die wel nieuwsgierig wat de belg aan het doen is.
"Ahwel, sjefke, waar zijt gij mee bezig"?
"Aaah, nonkel agent. Ik had me daarstraks een accident met nen hollander, en die zei tegen mij dat als ik op mijnen uitlaatpijp gaat blazen, dat dan die deuk uit mijnen auto verdwijnt:.
"Aaaah, sjefke! Stomkop! Daar gaat ge zo nooit in slagen zeker!"
"Allez, maar waarom nie?"
"GE HEBT UWEN RAMEN NOG OPENSTAAN!!!"
quote:Dit topic is bedoeld om grappig te zijn, niet om te mierenneuken...
Op maandag 16 februari 2004 12:29 schreef Fulcrum_X het volgende:[..]
dat is geen Fries
quote:Ik in eerste instantie,maar valt mee joh niet dan??
Op maandag 16 februari 2004 12:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg Edje, wie riep er hier nu om een slotje!?!
Agh, boeiend, hier zijn dr een paar:
* ga in je pauze in een geparkeerde auto zitten en richt een föhn op voorbijrijdende auto's om te kijken of ze vaart minderen
* zing mee met de opera
Voor in winkels:
* deponeer pakjes condooms in de karretjes van andere winkelklanten zodra ze niet kijken
* creeër een spoor van appelsap naar de WC
* sluip op een verdachte manier tussen de rekken door terwijl je het thema van mission impossible neuriet, ga naar degeen die verantwoordelijk is voor die afdeling en fluister : "we hebben een code 3 op deze afdeling..."
* Wanneer er wat wordt omgeroepen, ga op de grond in foetushouding liggen en krijs: "daar zijn die stemmen weer! daar zijn die stemmen weer!
* ga in een pashokje zitten en roep dat het WC papier op is.
quote:kom op zeg!!!
Op maandag 16 februari 2004 15:48 schreef m0nica het volgende:
mogen irritante dingen ook in dit topic?!Agh, boeiend, hier zijn dr een paar:
* ga in je pauze in een geparkeerde auto zitten en richt een föhn op voorbijrijdende auto's om te kijken of ze vaart minderen
* zing mee met de operaVoor in winkels:
* deponeer pakjes condooms in de karretjes van andere winkelklanten zodra ze niet kijken
* creeër een spoor van appelsap naar de WC
* sluip op een verdachte manier tussen de rekken door terwijl je het thema van mission impossible neuriet, ga naar degeen die verantwoordelijk is voor die afdeling en fluister : "we hebben een code 3 op deze afdeling..."
* Wanneer er wat wordt omgeroepen, ga op de grond in foetushouding liggen en krijs: "daar zijn die stemmen weer! daar zijn die stemmen weer!
* ga in een pashokje zitten en roep dat het WC papier op is.
[Dit bericht is gewijzigd door edje34 op 16-02-2004 16:08]
quote:Bij de Albert Heijn XL in Alkmaar neit. Daar liggen ze gewoon in het schap.
Op maandag 16 februari 2004 15:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]
kom op zeg!!!
Iedereen weet toch dat condooms achter de balie liggen!!!
Iedereen die een hond heeft noemt hem "Rakker" of "Pluto". Die van mij noem ik "Seks". Nu bracht Seks mij nogal vrij regelmatig in verlegenheid. Toen ik naar het gemeentehuis ging om een vergunning op te halen voor mijn hond, zei ik tegen de bediende: "Ik wil graag een vergunning voor Seks."
Hij zei: "Ik zou er ook wel een willen hebben."
Toen zei ik: "Maar het is een hond!" Hij zei dat het niet uitmaakte hoe ze er uitzag. Toen zei ik: "Maar je begrijpt het niet. Ik heb Seks sinds mijn negende jaar." Hij zei dat ik toen toch al wel een vrij grote jongen moest zijn geweest.
Toen ik trouwde en op huwelijksreis ging, nam ik mijn hond met me mee. Ik vertelde de klerk dat ik een kamer wilde voor mijn vrouw en een aparte kamer voor Seks. Hij zei dat elke kamer in het hotel voor seks was. Ik zei: "U begrijpt het niet. Seks houdt me 's nachts wakker!"
De klerk zei, "Mij ook!"
Op een dag nam ik Seks mee naar een wedstrijd, maar voordat de wedstrijd begon liep de hond weg. Een andere deelnemer vroeg waarom ik liep te zoeken. Ik vertelde hem dat ik Seks wilde laten meedoen aan de wedstrijd. Hij vertelde me dat ik mijn kansen verspeeld had. "Maar je begrijpt het niet", zei ik, "Ik hoopte Seks op TV te krijgen." Hij noemde me een opschepper.
Toen mijn vrouw en ik gingen scheiden, gingen we naar de rechtbank om de verzorging voor de hond uit te vechten. Ik zei: "Uwe edelachtbare, ik had Seks voordat ik getrouwd was."
De rechter zei: "Ik ook." Toen vertelde ik hem, dat nadat ik getrouwd was Seks me verlaten had. Hij zei: "Mij ook."
Gisteravond liep Seks weer weg. Ik heb uren in de stad naar hem lopen zoeken. Een politie-agent kwam naar me toe en vroeg: "Wat doet u om 4.00 's morgens op straat?"
Ik zei: "Ik zoek Seks."
Mijn zaak komt vrijdag voor.
De vraag des levens is : Gaan we door of slaan we af ?
Maar voor de meesten is het : Slaan we door of gaan we af ?
Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen.
In al onze ijver om sportief te blijven parkeren we onze auto
toch zo dicht mogelijk bij de sporthal.
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen
die je maar één keer kunt eten.
Op een dag vind je de vrouw/man van je leven en dan ben je al getrouwd, natuurlijk.
Als je een keus moet maken en je doet het niet, is dat op zich
een keus.
De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog
niemand dat de mensen een bril zouden dragen en toch staan onze oren
op de goede plaats.
Een atoomoorlog heeft ook zijn voordelen. Volgens deskundigen
zou die maar acht uur duren. 's Avonds zijn we dus terug thuis.
Elk huisje heeft z'n kruisje, elk meisje heeft haar muisje,
elke jongen heeft iets hangen om dat meisje mee te vangen !
Mooie meisjes zijn net eekhoorntjes ...... ze vallen voor alle eikels!!!
"Geef mij maar een joint," zei de goudvis. "Dan word ik haai."
Als je neus 180 graden gedraaid zat, zou je bij regenval verdrinken.
Drinken doe ik uitsluitend om mijn vrouw aantrekkelijker te maken.
Elke getrouwde man weet waarom ze aan orkanen vrouwennamen geven.
Vreemd gaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen.
Vriend : iemand die tijdens je leven tegen je zegt wat anderen na je dood vertellen.
Ik was een mooie baby. Maar in het ziekenhuis hebben ze mij verwisseld.
Het enige plezierige aan je eigen fouten is dat je er soms anderen gelukkig mee maakt.
Wees vriendelijk tegen uw kinderen, zij kiezen later uw tehuis!
quote:Al ben ik zelf een vrouw:
Op maandag 16 februari 2004 21:41 schreef beterebeek het volgende:
Leven in een vrouwenwereld
Yepquote:Op woensdag 7 april 2004 21:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hey Edje!! Ben je er weer?
quote:Op zondag 15 februari 2004 17:17 schreef vdo28 het volgende:
Komt de Nederland met zijn wens: Ik wil de Duitser op mijn rug....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
}:O
![]()
![]()
![]()
kies je icoontje
Ha ha ha boeie zeg wat een mopquote:Op maandag 26 april 2004 21:56 schreef Killer_Mom het volgende:
Kranten
bewaar 3 maanden al je kranten en folders vraag ook aan een aantal van je vrienden of ze dit ook willen doen, gooi daarna bij iemand (die altijd loopt te klagen dat hij nooit post krijgt / of die altijd loopt te klagen dat hij gek wordt van al die folders) als hij niet thuis is al deze folders en kranten door z'n brievenbus, met een b-tje geluk kan z'n deur niet meer open
.
![]()
Doe jij er dan nog eens een, Edje!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:06 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ha ha ha boeie zeg wat een mop
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:06 schreef edje34 het volgende:
[..]
Ha ha ha boeie zeg wat een mop
Staan er een Grolsch en een Heineken in de koelkast.. Zegt de een tegen de ander "Pijpje?" Zegt die Grolsch... "Nee, ik heb een beugel"quote:Op zondag 15 februari 2004 17:08 schreef beterebeek het volgende:
"Verdorie" scheldt de koffie, "ik sta hier al 5 minuten heet en niemand die mij pakt.
"Had dat dan gezegd" zegt de thee, "ik sta hier al 5 minuten te trekken"
Gekquote:Op zondag 15 februari 2004 17:17 schreef vdo28 het volgende:
#
quote:Op zondag 2 mei 2004 19:41 schreef Killer_Mom het volgende:
Monica, je kunt gaan!!"
Gebid?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 12:58 schreef funmaster het volgende:
Wat heeft het Belgisch gebid zeker dat het Hollands gebid niet heeft
Antw: Een wijsheidskies
Ja ik heb hem van een moppensite afgehaald.quote:Op zondag 2 mei 2004 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gebid?
wel ff controlerenquote:Op zondag 2 mei 2004 19:57 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ja ik heb hem van een moppensite afgehaald.
Ok, hier komt 'ie ...quote:Op zondag 2 mei 2004 20:31 schreef Killer_Mom het volgende:
ok, de volgende?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 02:09 schreef melissaatje007 het volgende:
Er staat een vrouw met een varken bij de bushalte
De bus komt er aan en de buschauffeur vraagt aan de vrouw: `zo, naar de markt geweest ?`
`Neuh,` zegt het varken, `gewonnen met de bingo.`
Super!!!quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:39 schreef Tha_Flash het volgende:
Het is niet grappig :
nog een paar dan :quote:Op donderdag 6 mei 2004 10:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Super!!!![]()
dus die leraar helemaal flippen natuurlijk (mijn botten wat doe je)quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:59 schreef kanessa het volgende:
Er was eens een leraar. Hij had veel plezier in zijn vak, maar na een jaar of vijftien kon hij de druk van het onderwijs en vooral van zijn leerlingen niet meer aan. Hij raakte steeds meer in de put en kon nauwelijks meer orde houden. Hij ging maar eens naar de dokter om om raad te vragen. Deze zei hem dat hij er hoognodig eens tussenuit moest. Een verandering van omgeving zou hem goed doen. Dus na overleg met zijn baas nam deze leraar een jaar vrij om een uitgebreide jungletrektocht te maken.
Hij was nog niet lang in de jungle toen hij een vreemd geluid hoorde. Meteen sprong hij achteruit, maar na een tijdje kon hij het zielige gebrul niet meer negeren. Voorzichtig liep hij er op af. Wat bleek? Daar zat een olifant te brullen van pijn! Het arme beest had een splinter in zijn poot. Onze leraar verwijderde de splinter en de olifant was hem ontzettend dankbaar. De rest van het jaar trokken ze samen op. De olifant beschermde de leraar tegen wilde dieren, maakte wegen voor hem vrij en ze deelden lief en leed. Toen het tijd werd om weer terug naar huis te gaan nam de leraar met tranen in zijn ogen afscheid van zijn olifant.
Terug in het land ging het weer helemaal goed met de man. Hij had weer lol in zijn werk en dacht vaak met plezier terug aan zijn olifant. Na een paar jaar was er een circus in de stad. Hij ging naar de optoch kijken en wat zag hij? Zijn olifant! "Ollie!" riep de man blij uit. "Wat leuk je weer te zien! Hoe kom je hier?" Hij rende op de olifant toe, knuffelde het beest en aaide hem over z'n poot. Vol enthousiasme sloeg de olifant zijn slurf om de leraar heen. Hij gooide hem in de lucht, liet hem op de grond vallen en stampte met zijn vier zware poten de man zo plat als een dubbeltje.
Wat denk je? Was het een andere olifant.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er staat een mannetje op het Muntplein in Amsterdam. Als er een tram
aankomt, geeft hij een kus op de voorruit en gooit een bos bloemen naar
binnen. Lijn 26 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar
binnen. Lijn 25 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar
binnen. Lijn 16 komt voorbij: kus op de voorruit en een bos bloemen naar
binnen. Een man aan de overkant staat dat zo eens aan te kijken. Op een
gegeven moment loopt hij naar het mannetje en vraagt: "Wat doet u nou toch
steeds?" Zegt het mannetje: "Gisteren is mijn schoonmoeder hier aangereden
door een tram, maar ik weet niet welke bestuurder 't geweest is."
verder gaat het wel goed met jequote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:24 schreef Chillah het volgende:
what kind of bullshit is this,![]()
speek english you bloody assholes
greetings chillah![]()
is het niet dat de nederlands een pak stro op zen rug krijgt, en de belg de duitser op zen rug wilt ?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef vdo28 het volgende:
Er staan 3 mensen voor de beul en ze krijgen ieder 50 stokslagen.
Een Duitser, een Belg en een Nederlander.
Ze hebben allemaal nog een wens...
De laatste wens van de Duitser is dat hij een matras op zijn rug krijgt, dus dat krijgt hij en hij krijgt 50 stokslagen.
De laatste wens van de Belg is dat hij een pak stro op zijn rug krijgt, dus dat krijgt hij en hij krijgt 50 stokslagen....
En dan is de Nederlander aan de beurt, de beul vraagt naar zijn laatste wens. De Nederlander zegt: "Ik wil de Duitser op mijn rug".
Sorry maar ik heb het ff druk nu dus k kon hem niet echt goed vertellen... Maar hij is wel goed
Die Duitser en Ik hebben nu al een jaar of 10 wat mooisquote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:19 schreef vdo28 het volgende:
Er staan 3 mensen voor de beul en ze krijgen ieder 50 stokslagen.
Een Duitser, een Belg en een Nederlander.
Ze hebben allemaal nog een wens...
De laatste wens van de Duitser is dat hij een matras op zijn rug krijgt, dus dat krijgt hij en hij krijgt 50 stokslagen.
De laatste wens van de Belg is dat hij een pak stro op zijn rug krijgt, dus dat krijgt hij en hij krijgt 50 stokslagen....
En dan is de Nederlander aan de beurt, de beul vraagt naar zijn laatste wens. De Nederlander zegt: "Ik wil de Duitser op mijn rug".
Sorry maar ik heb het ff druk nu dus k kon hem niet echt goed vertellen... Maar hij is wel goed
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Edje
Ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:32 schreef Thrilled het volgende:
Weet je nog, die ene keer in de trein, ik stak mijn kont door het raam, en jij je gezicht, en toen dachten mensen dat we tweeling waren
Aangezien er niemand een mop weet hier maar weer een moppie.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:39 schreef kadoter het volgende:
Edje34, je hebt een moppentap aandeel van 50% ofzo in 'Moppentrommel' Topic.
jij bedenkt een recept ,...bakken, braden, grillen?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die Duitser en Ik hebben nu al een jaar of 10 wat moois
nueken doen we in een ander topic,quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Edje
quote:Op woensdag 12 mei 2004 01:15 schreef BMWM3 het volgende:
Komt een Japanner aan bij een hoer en hij gaat naar binnen. Dus die Japanner zegt van: ,,Ik waarschuw je, ik kom 24x klaar". Waarop die hoer antwoordt: ,,Dat is veel, Dat Is Veel, DAT IS VEEEEEL". ,,Maar" zegt die Japanner: ,,als ik ben klaargekomen moet ik even naar buiten om frisse lucht te halen."... ,,Nou" zegt die hoer. ,,Dat is goed". Dus die Japanner springt op die hoer en gaat tekeer als een Toyota Carina. En naar binnen, en naar buiten, en naar binnen. Maar naar 23x komt die Japanner niet meer terug! Dus die hoer springt uit d'r nest en rent naar buiten. En vraagt aan een voorbijganner. ,,Heeft u misschien niet een Japanner gezien?" Waarop die Voorbijganger zegt: ,,Nee, maar wel een bus vol Japanners zien wegrijden."
:'(
![]()
![]()
Jawelquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:41 schreef edje34 het volgende:
Niet goed dan??
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:24 schreef Badharing het volgende:
Een Turks echtpaartje hun kachel is kapot, want er moet een nieuwe pijp aan. De man zegt dus tegen zijn vrouw dat ze in de winkel een nieuwe kachelpijp moet gaan kopen, Vol goede moed gaat ze richting de winkel en daar aangekomen zegt ze in haar gebrekkig Nederlands tegen de verkoper: "goedemiddag, ik wil pijp voor kachel". Daarop zegt de verkoper: "sorry mevrouw, maar het is deze week neuken voor een koelkast"
quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Moos loop door de stad, komt er een zwerver op hem af
zegt die zwerver: "heej hebbie een Euro voor mijn"
Moos zegt: "Néé"
Zegt die zwerder: "ga dan werken"
Je bent een fotograaf en komt in een dorp waar een overstroming is. En ziet tot je verbazing G. Bush in het water liggen zich vasthoudend aan een omgevallen boom. Je begint te twijfelen.quote:Op donderdag 13 mei 2004 15:30 schreef Xalted_One het volgende:
Een fotograaf komt in een dorp waar een overstroming is. En ziet tot zijn verbazing G. Bush in het water liggen zich vasthoudend aan een omgevallen boom. De fotograaf begint te twijfelen.
A: De belangrijkste man van de wereld redden of B: De meest spectaculaire foto van het jaar maken.
Na 5 minuten denken heeft hij zijn keuze gemaakt:
Mat of glans
![]()
Bedankt, maar ik von hem niet zo BIJzonder... whahahahahaquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:09 schreef AiRulez het volgende:
Voor Johnson, de bijenliefhebber:
Het is rood en vliegt door de afhaalchinees!
De sambalbij!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hier nog maar eentje dan voordat ik ga eten (moet straks gaan werken)
2 hoertjes tegen elkaar:
Wat vraag je aan de sint ?
50 euro, net als ieder ander.
Een aardbei groeit niet onder de grondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Wat is een bij onder de grond??
een aardbij
* Jump komt niet bij van het lachenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:34 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Hier nog maar eentje dan voordat ik ga eten (moet straks gaan werken)
2 hoertjes tegen elkaar:
Wat vraag je aan de sint ?
50 euro, net als ieder ander.
jij hebt meer betaald ?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 21:05 schreef Jump het volgende:
[..]
* Killer_Mom komt niet bij van het lachen![]()
![]()
Een Schot en een Marokkaan ontmoeten elkaar...quote:Op zaterdag 15 mei 2004 00:56 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
jij hebt meer betaald ?![]()
wel ff een joke platsen, on topic blijven...............
een trein van de NS ? of de zonquote:Op maandag 17 mei 2004 20:31 schreef JoranVW het volgende:
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood....
treinquote:Op maandag 17 mei 2004 20:38 schreef Jump het volgende:
[..]
een trein van de NS ? of de zon
quote:Minder prettig is:
Een zwembad in Bagdad een golfslagbad noemen
Een manke die te hard van stapel loopt
De paus in een rolstoel een geestelijk gehandicapte noemen
Honing met een bijsmaak
Een bijgelovige imker
Een groep voetbalsupporters in een trein rijtuig noemen
In Oss vragen waar die tovenaar woont
Inwoners van Litouwen Lee Towers noemen
Een bamihap uit de Chinese muur proberen te halen
Een schizofreen vragen wie hij wel niet denkt dat 'ie is
Bij een afrekening in het criminele circuit vragen om een bonnetje
Een ober die een steakje laat vallen
Een gospelkoor dat voor het zingen de kerk uitgaat
Een homo die nog maagd is anaalfabeet noemen
Tegen een Lilliputter zeggen: Ik hou je op de hoogte
Aan een schaap dat aan de bar zit vragen of hij lam is
Een restaurant voor het gerecht slepen
Een blinde die te diep in het glaasje heeft gekeken
Voor een dichte deur staan van de open dag van een gesloten inrichting
Een blondje in een SMART
Even iets kortsluiten met een elektricien
Aan de vleugels van een kraanvogel draaien en wachten tot er warm water uitkomt
Hutu's die geen GSM gebruiken omdat er te veel toetsies opzitten
quote:Aan alle studenten: wordt bokser, meer kans op slagen.
Als een computer "Ram disk" vraagt, is dat geen werkwoord.
Waar gaan filmrolletjes heen..?
: naar ontwikkelingslanden..
Haha lang geleden een keer gehoord maar weer vergeten.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:07 schreef edje34 het volgende:
Te lange penis
Een man komt bij de dokter en zegt: "Mijn penis is 50 centimeter en dat vind ik eigenlijk te lang, kunt u daar wat aan doen?"
"Nee," zegt de dokter, "maar ik weet wel iemand die er wel wat aan kan doen."
"Wie dan en wat moet ik doen?" vraagt de man.
"Nou, je moet naar het bos gaan en de kabouter opzoeken en als je de kabouter vindt, moet je vragen of hij met je wil trouwen. Hij zegt waarschijnlijk nee en dan is je penis 10 centimeter korter."
Dus de man gaat naar het bos, vindt de kabouter en zegt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter kijkt de man verbaast aan en zegt: "Nee!"
En inderdaad, zijn penis wordt maar zo 10 centimeter korter. Maar 40 centimeter vindt de man nog steeds te lang. En hij denkt: "Ik zoek die kabouter gewoon nog een keer op, dan is hij perfect." En hup, weer naar het bos en de kabouter zoeken. De man vraagt weer of de kabouter met hem wil trouwen.
De kabouter, ondertussen boos geworden, zegt weer: "Nee!"
En dus wordt de penis van de man weer 10 centimeter korter. Maar na wat uitproberen vindt de man hem toch nog te lang en rent snel weer naar het bos, zoekt de kabouter op en vraagt: "Wil je met me trouwen?"
De kabouter is ondertussen witheet van woede en schreeuwt: "Nee, nee en nog eens nee!"
![]()
![]()
![]()
nouquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:54 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Wat is de naam van een pissige rivier ??
zeker gisteren 3fm geluisterd?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe maak je uit twee halve kippen een Kip?
Met een kippeboutje...
fokerwtjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:26 schreef mcDavid het volgende:
het is groen, gezellig en zit op fok
Een dopherwtjequote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is groen en heeft een gewei
Domste Mop van heel deze topicquote:Op vrijdag 21 mei 2004 11:22 schreef Murray het volgende:
[..]
Een dopherwtje![]()
De Chagrijnquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:54 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Wat is de naam van een pissige rivier ??
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef Nulkoud het volgende:
Komen een Belg, Nederlander en een Duitser een café binnen,
Vraagt de barman: "is dit een grap ofzo?"
Harharharharhar!!!quote:Op zondag 13 juni 2004 22:52 schreef mcDavid het volgende:
2 belgen zitten in een auto en staan stil voor een rood stoplicht
zegt de bijrijder "het is groen"
zegt de bestruuder " euhm.... een kikker"
_O -_O-quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:57 schreef edje34 het volgende:
Ik kan mij nog heel goed voor de geest halen dat ik voor de eerste keer met mijn meisje naar de bioscoop ging. Ze was 15 jaar, had een leuk truitje aan en een kort rokje. In haar handtasje had ze de gebruikelijke vrouwendingetjes zoals lippenstift, sigaretten en een aansteker.
We gingen achterin zitten en zoenden wat met elkaar. we waren verder nog erg bleu en onervaren. Plotseling beet ze me in mijn oor en fluisterde "ik heb geen slipje aan"
Ik fluisterde terug "als dat zo is, mag ik dan je kutje eens zien" Ze antwoorde niet maar deed wel haar benen wijd. De boodschap was duidelijk. Ik gluurde tussen haar benen, maar omdat het het zo donker was (bioscoop weet je nog wel) zag ik niets.
Ik vroeg daarom aan haar "mag ik je aansteker even hebben, ik zie helemaal niks" Ze pakte haar aansteker en gaf hem aan mij.
Ik weer met de brandende aansteker voorzichtig tussen haar benen.
Even later, "wat een prachtig mooi kutje heb jij zeg, maar kun je er ook mee plassen"
Mijn meisje : "ja natuurlijk, wat een domme vraag"
Ik tegen haar : "dan zou ik daar maar heel snel mee beginnen, je poes staat namelijk in brand"![]()
en een opgegeten komkommer dan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:58 schreef Hanneke1983 het volgende:
Hoe noem je een vlieg die niet meer vliegen kan?
Een vloog!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef edje34 het volgende:
--mop--
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:moppie....
>>"Bedankt, je was geweldig, we zullen je nooit vergeten. Namens de
>>jongens van de brandweer".
>
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef Williampie het volgende:
Bedankt, je was geweldig, we zullen je nooit vergeten. Namens de jongens van de brandweer".
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 01:20 schreef ilona-scuderia het volgende:![]()
Zürückfindpost
Het is rood en grappig...............roodgrapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |