abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17198299
Wie eet hier ook wel eens Turks lekkers? 's Avonds na het eten, misschien 's nachts, of als je thuiskomt van het uitgaan, gewoon even lekker met je tong door dat sappige Turkse vruchtvlees? Hmmmmm jammie!!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_17270686
vies jongetje
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Wij duiven eten ook chocola hoor, maar als je geld geeft is het ook goed. Rroekoe
pi_17270733
je bedoelt turks fruit
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_17274036
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:37 schreef MTH het volgende:
vies jongetje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_17274042
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:37 schreef MTH het volgende:
vies jongetje
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17289062
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop