quote:*samen onder dekentje kruipt*
Op zondag 15 februari 2004 22:05 schreef Xiance het volgende:[..]
saampjes onder de dekendjes kruipen?
* Xiance heeft ut koud en zn vent is weg
quote:"Ik wil ook wel eens wankel wonen," zei de egel, "en gevaar lopen. Ik loop nooit gevaar, eekhoorn, nooit."
Op zondag 15 februari 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:Als jij dan je klerenkast weer eens uitmest he, wil je dat dan niet naar het Leger des Heils doen maar naar mij?
En woont Ajuu dan wel in de Millinx-buurt, Dordtselaan ofzoiets? Met veel geschiet en geschreeuw? Ik heb altijd zo keurig en degelijk gewoond, ik wil actie!!
quote:ja naja als je in de Kalverstraat woont.....
Op zondag 15 februari 2004 22:06 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En denk je dat die "perfecte" kinderen gelukkiger zijn dan jij?
Bovendien zijn perfecte mensen saai
Nee hoor, zo kortzichtig ben ik niet Ik ben liever verstrooid dan dat ik altijd maar op jacht ben naar status en dingen bereiken. Ik wil iig wel minder verstrooid worden en stukken gestructureerder, want ik ben echt een enorm warhoofd nu en dan, als ik druk ben bijv.
quote:Echt nooit wat van gemerkt
Op zondag 15 februari 2004 22:09 schreef Waxxer het volgende:[..]
want ik ben echt een enorm warhoofd nu en dan, als ik druk ben bijv.
quote:Nou dit beertje wil ook wel eens de bossen uit en dan naar de stad waar mensen denken dat melk alleen maar in poedervorm bestaat voor in de koffie
Op zondag 15 februari 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:[..]
"Ik wil ook wel eens wankel wonen," zei de egel, "en gevaar lopen. Ik loop nooit gevaar, eekhoorn, nooit."
Misschien moet ik mnaar gewoon oorlogscorrespondent worden, dat zal me ook een stuk minder materialistisch maken
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Echt nooit wat van gemerkt
Ja en dat is dus hier he, moet je je eens voorstellen hoe ik irl dan wel niet ben
quote:Mjah, ik ken ze. Van de kinderen die bij het studentencorps zitten, bestuur-dit, jaarclub-dat, stage bij Grote Multinational, bwah-bwah. "Neee, wij hebben maar een flatje voor ze gekocht want anders is het niet te doen hè." Moeilijke studie afgerond & oooh, wat waren Pappie & Mammie trots bij de promotie tot Doctor. Maar intussen zit het oogappeltje wel al bijna anderhalf jaar werkeloos thuis. 31 jaar oud inmiddels, zonder werkervaring.
Op zondag 15 februari 2004 22:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ik kreeg een enorm minderwaardigheidscomplex. Die kinderen wonen perfect, doen moeilijke studies, zoon een vriendin en dochter een vriend, werk gaat lekker....
En ik, ik ben nu zesdejaars journalistiek, ook nog homo, niet gestructureerd, draag geen Lacoste shirtjes... die kinderen zijn gevormd, ik heb mezelf ontwikkeld. Maarja, wat is er nu van mij terechtgekomen? Een internettende meerderejaars student van 24 en mijn zusje is in juli drs en twee jaar jonger
.
quote:Straks ga je nog vertellen dat melk niet uit de fabriek komt
Op zondag 15 februari 2004 22:12 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou dit beertje wil ook wel eens de bossen uit en dan naar de stad waar mensen denken dat melk alleen maar in poedervorm bestaat voor in de koffie
quote:Waxje in the desert
Misschien moet ik mnaar gewoon oorlogscorrespondent worden, dat zal me ook een stuk minder materialistisch maken
quote:Ja ik vind het echt grappig dat ik bij jou echt een duidelijke voorstelling hebt hoe je in het echt bent terwijl ik dat bij de meeste fokkers totaal niet heb...
Op zondag 15 februari 2004 22:13 schreef Waxxer het volgende:[..]
Ja en dat is dus hier he, moet je je eens voorstellen hoe ik irl dan wel niet ben
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:[..]
"Ik wil ook wel eens wankel wonen," zei de egel, "en gevaar lopen. Ik loop nooit gevaar, eekhoorn, nooit."
quote:Mijn pup is soms ook best ruwharig hoor
Op zondag 15 februari 2004 21:49 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee een echte
Aan dat soort puppy''s doe ik niet
Een ruwharige tekkel vier maanden oud en volgens mij met ADHD
Maar wel ongelofelijk lief
quote:hij kijkt alleen zo vaak stoicijns op fotos
Op zondag 15 februari 2004 22:15 schreef Ang3l het volgende:[..]
Mijn pup is soms ook best ruwharig hoor
ADHD is wat verder te zoeken
quote:Moet ik de sintbernard met de alcohol roepen?
Op zondag 15 februari 2004 22:08 schreef Jerruh het volgende:
ik voel me ondergesneeuwd.
quote:Okee. Dit moet ik even goed inprenten. Als ik deze jongen tegenkom bij de Albert Heijn XL, dan moet ik snel achter de het schap met de amandelpaaseitjes wegduiken.
quote:Mijn zusje gaat zelfs nog een studie doen en die jongen studeert geneeskunde, dus dat zit wel goed. En ik leer stukjes schrijven
Op zondag 15 februari 2004 22:13 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mjah, ik ken ze. Van de kinderen die bij het studentencorps zitten, bestuur-dit, jaarclub-dat, stage bij Grote Multinational, bwah-bwah. "Neee, wij hebben maar een flatje voor ze gekocht want anders is het niet te doen hè." Moeilijke studie afgerond & oooh, wat waren Pappie & Mammie trots bij de promotie tot Doctor. Maar intussen zit het oogappeltje wel al bijna anderhalf jaar werkeloos thuis. 31 jaar oud inmiddels, zonder werkervaring.
.
Volgens mij moet ik in een ver, diep, donker bos wonen en boeken gaan schrijven wat loop ik weer te ijlen
quote:wanneer is Pup ruwharig dan?
En hij heeft zeker alleen last van ADHD als ie wat te veel cola opheeft?
quote:doe dan tim, dan smelt de sneeuw als sneeuw voor de zon
Op zondag 15 februari 2004 22:16 schreef Ang3l het volgende:[..]
Moet ik de sintbernard met de alcohol roepen?
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:14 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
This message was sponsored by Great_Expectations.
quote:Industriële vormgeving = Hogeschool.
Op zondag 15 februari 2004 22:16 schreef Waxxer het volgende:industriele vormgeving ontwerpen
Industrieel Ontwerpen = TU Delft.
quote:Hij IS ook stoïcijns
Op zondag 15 februari 2004 22:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
hij kijkt alleen zo vaak stoicijns op fotos
.
rustige gozers zijn cool.
quote:Uuuuhm, welke tim?
Op zondag 15 februari 2004 22:17 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe dan tim, dan smelt de sneeuw als sneeuw voor de zon
.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 22:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
Hij IS ook stoïcijns
![]()
Tenminste, meestal af en toe bijna vaak
tim is echt zo'n iemand die zoals een hond op zijn rug gaat liggen als je m benadert, soort van overgave .
je kan m zooo lief knuffelen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |