abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17195183
kijk het is gewoon een plek waar je inderdaad de mening van onbekende mensen krijgt. Dat heeft zij voordelen en nadelen. Het grootste voordeel is dat de reaties meestal zeer eerlijk zijn. Ikzelf heb dit account als normaal account waar iedereen het van mag weten.
Maar heb ook een clone waar ik de wat meer persoonlijke dingen mee online zet. Meestal veranderen een paar dingen in mijn zodat de situatie niet hetzelde is als in het echt maar wel op hetzelfde neerkomt. Denk dan aan leeftijd, datum, plek en natuurlijk namen.
En de enige manier om mij te linken aan mijn cloon is mijn IP adress. Maar dat is wel veilig bij fok denk ik zo.
x
pi_17195778
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:47 schreef dfr0st het volgende:
kijk het is gewoon een plek waar je inderdaad de mening van onbekende mensen krijgt. Dat heeft zij voordelen en nadelen. Het grootste voordeel is dat de reaties meestal zeer eerlijk zijn. Ikzelf heb dit account als normaal account waar iedereen het van mag weten.
Maar heb ook een clone waar ik de wat meer persoonlijke dingen mee online zet. Meestal veranderen een paar dingen in mijn zodat de situatie niet hetzelde is als in het echt maar wel op hetzelfde neerkomt. Denk dan aan leeftijd, datum, plek en natuurlijk namen.
En de enige manier om mij te linken aan mijn cloon is mijn IP adress. Maar dat is wel veilig bij fok denk ik zo.
Dat heb ik dus eerder uitgelegd in een paar zinnen...
  zondag 15 februari 2004 @ 16:49:01 #28
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_17198113
quote:
Op zondag 15 februari 2004 09:41 schreef simonsvision het volgende:
Hoe komt het dat mensen hun problemen zo makkelijk en gedetailleerd op internet zetten?
Newbie

Het is heel simpel: omdat de kans dat je de mensen aan wie je het op internet verteld in het echte leven tegen komt, niet zo groot is.

Internet heeft daarom een dagboekfunctie.

-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_17214579
quote:
Op zondag 15 februari 2004 16:49 schreef hace_x het volgende:

[..]

Newbie

Het is heel simpel: omdat de kans dat je de mensen aan wie je het op internet verteld in het echte leven tegen komt, niet zo groot is.

Internet heeft daarom een dagboekfunctie.

newbie? gaan we schelden, ben hier ruim een jaar langer dan jij, en dit is me 2e username.

ik vind het gewoon een normale vraag. Ik kom alles wel tegen, maar vroeg me af wat de beweegreden was.

overigens heb ik antwoord op mijn vraag...

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  maandag 16 februari 2004 @ 16:21:03 #30
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_17226277
quote:
Op maandag 16 februari 2004 08:21 schreef simonsvision het volgende:

[..]

newbie? gaan we schelden, ben hier ruim een jaar langer dan jij, en dit is me 2e username.

Och als je newbie al als schelden ziet
Kijk, je vraag betreft niet het fokforum, maar Internet in het algemeen. En chatrooms waarin mensen hun hart luchten bestaan al wat langer dan een jaar.
quote:
ik vind het gewoon een normale vraag. Ik kom alles wel tegen, maar vroeg me af wat de beweegreden was.
overigens heb ik antwoord op mijn vraag...
Ok.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
pi_17299052
Omdat ik liever schrijf dan dat ik praat. En op een forum komen er dan ook nog (handige) reacties op.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')