quote:Bedankt voor deze snelle en waardevole reactie!
Op zondag 15 februari 2004 01:30 schreef Tunerd het volgende:
Ja in de melkweg!
www.melkweg.nl
In tilburg dus ook!
quote:Ik ga fijn naar Tilburg, das tenminste een vrijdag, en dan krijg ik de Heidedoosjes er nog bij ook
Op maandag 16 februari 2004 09:22 schreef iroQuai het volgende:
Anti-Flag, Darkest Hour, Pipedown - 29 febr. Melkweg A'dam
Anti-Flag, Heideroosjes, Pipedown - 5 Maart, 013 TilburgIn tilburg dus ook!
quote:Wat vraag je ervoor? ik heb nog geen kaartje, en ik moet toch nog iemand vinden om mede te gaan
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef iroQuai het volgende:
Ik heb al 2 kaartjes voor tilburg, voor mn vriendin en ik, maar ze kan opeens niet. Ik ga of iemand anders zoeken of verkopen en naar amsterdam, want da's dichterbij voor mij
Ik heb Lagwagon binnen 3 dagen gezien. Op lowlands en toen in de Melkweg... de Melkweg was veruit de beste show.... op lowlands was het maar crap, ze zijn gewoon niet zo geschikt voor dat soort grootte prodia'squote:Op woensdag 3 maart 2004 10:08 schreef =HellFire= het volgende:
Tja ik had ook eens Pennywise twee keer binnen 4 dagen gezien. Was ook best een anti-climax. Heel vreemd.
Hoop wel dat AF op decotour komt...
Ik denk dat je het met de trein ook nog wel redt. Laatste trein vertrekt om 00.24u.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Gaat iemand na t concert in tilburg (a.s. vrijdag) in de richting van eindhoven? een vriend van me en ik hebben waarschijnlijk een lift nodig in de richting
op www.ahandfulofredemption.tk staan de setlists van alle concerten van Anti-Flag in NL, inmiddels ook die van de Melkweg. Staat er ook nog 1 van de heideroosjes van gister die zullen wel hetzelfde spelen vanavond met Anti-Flag. Heb er zin inquote:Hebben jullie misschien een preciese playlist? Ik heb namelijk niet alles kunnen onthouden
Een beetje late reactie, maargoed ... : ik heb toch echt niet op het balkon gehangen hoor!!quote:Op maandag 1 maart 2004 18:52 schreef fetcher het volgende:
Weer lekker met een paar goede vrienden als een stel oude lullen op het balkon gestaan (heerlijk dat oud worden).
Mijn nederige excuses!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef wizZa het volgende:
[..]
Een beetje late reactie, maargoed ... : ik heb toch echt niet op het balkon gehangen hoor!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |