abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17187969
Ik heb gehoord dat Anti-Flag over een paar maanden naar Nederland komt. Klopt dit? Wanneer is dit? Waar kan ik meer info krijgen?
pi_17187971
Ja in de melkweg!
www.melkweg.nl
pi_17187981
quote:
Op zondag 15 februari 2004 01:30 schreef Tunerd het volgende:
Ja in de melkweg!
www.melkweg.nl
Bedankt voor deze snelle en waardevole reactie!
pi_17187993
lol!!

Daar was ik ff snel bij he

pi_17188006
29 feb:
20.00 hrs / doors: 19.30 hrs ¤ 10,00 + memb
Anti-Flag / Darkest Hour / Pipedown
pi_17188013
Als je zoiets moet weten, kan je ook op ticketservice.nl zoeken
pi_17188322
Of als het over punk in nederland gaat op punx.nl , ik heb verder nix met die site te maken maar ze hebben wel een zeer bruikbare agenda
pi_17307381
quote:
Op maandag 16 februari 2004 09:22 schreef iroQuai het volgende:
Anti-Flag, Darkest Hour, Pipedown - 29 febr. Melkweg A'dam
Anti-Flag, Heideroosjes, Pipedown - 5 Maart, 013 Tilburg

In tilburg dus ook!

Ik ga fijn naar Tilburg, das tenminste een vrijdag, en dan krijg ik de Heidedoosjes er nog bij ook Kmoet alleen nog iemand overtuigen om mee te gaan
pi_17307479
ik ga ook naar Tilburg, Adam is me te ver.
That's The Way Things Go
pi_17313765
Ik heb al 2 kaartjes voor tilburg, voor mn vriendin en ik, maar ze kan opeens niet. Ik ga of iemand anders zoeken of verkopen en naar amsterdam, want da's dichterbij voor mij
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_17319309
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 14:48 schreef iroQuai het volgende:
Ik heb al 2 kaartjes voor tilburg, voor mn vriendin en ik, maar ze kan opeens niet. Ik ga of iemand anders zoeken of verkopen en naar amsterdam, want da's dichterbij voor mij
Wat vraag je ervoor? ik heb nog geen kaartje, en ik moet toch nog iemand vinden om mede te gaan
pi_17442079
Zo, wát een vette avond in de melkweg
Bij pipedown en darkesthour stond ik lekker tegen het podium, met uitzondering van een keertje pitten bij pipedown... bij darkesthour ging het mij net iets té ruig
De rest van de avond lekker staan beuken op deze vette band, ze hebben zeker weten de beste nummers gespeeld. ik miste alleen "You Can't Kill The Protester" maar mijn andere favoriete nummers heb ik allemaal voorbij horen komen
Heb trouwens de handtekening van de drummer (kzie die kop nog voor me trouwens, hoe hij aan het drummen was ) Ik sta trouwens ook nog met 'm op de foto met m'n maten net als met de zanger. Super trouwens dat ze na het spelen gewoon ff op het podium bleven zitten om met de fans te praten!
Ik ken dus iemand die een stel foto's heeft gemaakt, dus als ik die heb horen jullie het ook wel, als er belangstelling naar is

Hebben jullie misschien een preciese playlist? Ik heb namelijk niet alles kunnen onthouden
21-06: METALLiCA,KoRN,SLiPKNOT A'DAM ARENA >> i'LL BE THERE!!!!!
pi_17444243
Wat gemist dus.. hm. Kut.
pi_17444559
klinkt als een zeer geslaagde avond, cool. Hopelijk maken ze er in Tilburg ook wat leuks van
That's The Way Things Go
pi_17447220
Weer lekker met een paar goede vrienden als een stel oude lullen op het balkon gestaan (heerlijk dat oud worden ).

Was weer genieten.... Pipedown was gaaf, heb ik meteen een cd van gekocht.

Van Darkest Hour kreeg ik het niet echt warm, ik houd wel van een potje metal op z'n tijd maar dit was echt naar mijn smaak, moet kunnen !

Anti-flag speelde gewoon een lekkere set weg met alle krakers die je mag verwachten.
En als je een handje wilde schudden of wilde discussiëren over wereld-vrede met de band-leden kon dat ook achteraf

Verder was het gewoon weer gezellig, weer nieuwe contacten opgedaan, zo'n ritje Rotterdam-Amsterdam is dan ineens minder erg
All for nothing - Hardcore/Punkrock uit Rotterdam - http://www.afn.nu
pi_17470566
Gaat iemand na t concert in tilburg (a.s. vrijdag) in de richting van eindhoven? een vriend van me en ik hebben waarschijnlijk een lift nodig in de richting
pi_17476280
Ik zie ze waarschijnlijk ook wel weer op de Deconstruction tour 2004 en 3x anti-flag in een jaar vind ik wel genoeg
pi_17476573
Tja ik had ook eens Pennywise twee keer binnen 4 dagen gezien. Was ook best een anti-climax. Heel vreemd.

Hoop wel dat AF op decotour komt...
pi_17476618
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:08 schreef =HellFire= het volgende:
Tja ik had ook eens Pennywise twee keer binnen 4 dagen gezien. Was ook best een anti-climax. Heel vreemd.

Hoop wel dat AF op decotour komt...
Ik heb Lagwagon binnen 3 dagen gezien. Op lowlands en toen in de Melkweg... de Melkweg was veruit de beste show.... op lowlands was het maar crap, ze zijn gewoon niet zo geschikt voor dat soort grootte prodia's

volgens mij was anti-flag al bevestigd op de deco tour.
pi_17476867
Mja. Ik zag Lagwagon op Pukkelpop dus. Zwaar onder de jetlag en ze waren chagerijnijg, niet normaal.... echt een tegenvaller, had een nare nasmaak achtergelaten. Toen @ de melkweg kon ik helaas niet, volgens mij is het ook een kleinere venue-band.

En als AF bevestigt is, ben ik weer blij voor vandaag.
  woensdag 3 maart 2004 @ 16:15:32 #22
41234 Flaw
Only the strong
pi_17483000
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 22:02 schreef Mtijn het volgende:
Gaat iemand na t concert in tilburg (a.s. vrijdag) in de richting van eindhoven? een vriend van me en ik hebben waarschijnlijk een lift nodig in de richting
Ik denk dat je het met de trein ook nog wel redt. Laatste trein vertrekt om 00.24u.
pi_17516294
quote:
Hebben jullie misschien een preciese playlist? Ik heb namelijk niet alles kunnen onthouden
op www.ahandfulofredemption.tk staan de setlists van alle concerten van Anti-Flag in NL, inmiddels ook die van de Melkweg. Staat er ook nog 1 van de heideroosjes van gister die zullen wel hetzelfde spelen vanavond met Anti-Flag. Heb er zin in
pi_17586553
quote:
Op maandag 1 maart 2004 18:52 schreef fetcher het volgende:
Weer lekker met een paar goede vrienden als een stel oude lullen op het balkon gestaan (heerlijk dat oud worden ).
Een beetje late reactie, maargoed ... : ik heb toch echt niet op het balkon gehangen hoor!!
If the facts dont fit the theory, change the facts ~ Albert Einstein.
pi_17647435
quote:
Op maandag 8 maart 2004 22:34 schreef wizZa het volgende:

[..]

Een beetje late reactie, maargoed ... : ik heb toch echt niet op het balkon gehangen hoor!!
Mijn nederige excuses!!!!

Wizza heeft inderdaad als enige van het groepje "bekenden" gebeukt in de pit
pi_17939135
Die pits waren koel
pi_17940874
ik blijf et een schijt band vinden met te veel politiek gelul..... als ze nou eens leuke muziek maakte maar das bij hun ook niet et geval...
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_17942521
Kletz, je kan ze wel op hun bek rammen na afloop van hun concerten, ze schijnen altijd met de fans te praten.

Verder vind ik een aantal nrs wel cool van ze, maar ook zeker niet alles...
pi_17943790
Anti-Flag pwns.
pi_17949342
http://www.rockminded.com/interview_0002.htm
nog een leuk interview met Anti-Flag
That's The Way Things Go
pi_18049609
inmiddels staat er ook een antiflag interview op www.rockworst.nl
pi_18054384
is dat toevallig dezelfde?
That's The Way Things Go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo