abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2004 @ 09:16:26 #101
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23322874
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 12:53 schreef fratsman het volgende:
[afbeelding]

Mijn mening, Maar ik vind Angelina er toch wel VERDOMDE goed uitzien op deze foto!

deze film staat zeker op mijn verlanglijstje
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 15 november 2004 @ 09:21:43 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23322939
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 13:07 schreef Steeven het volgende:
Er is ook een andere historische film in de maak: "300". Gaat over 300 Spartanen die 250.000 Perzen twee dagen lang blokkeerden tot ze verraden werden en in de rug werden overmeesterd. De slag bij Thermopylae.
Ik wacht wel tot ze "Gates of fire" gaan verfilmen, dat boek is meesterlijk (Thermopylae duurde trouwens wel wat langer dan 2 dagen, het waren er zes).

En wat deze betreft, misschien toch maar wachten op Luhrman's versie dan, die heeft in ieder geval nog de trilogie van Manfredi om op terug te vallen voor het script.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_23329368
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik wacht wel tot ze "Gates of fire" gaan verfilmen, dat boek is meesterlijk (Thermopylae duurde trouwens wel wat langer dan 2 dagen, het waren er zes).

En wat deze betreft, misschien toch maar wachten op Luhrman's versie dan, die heeft in ieder geval nog de trilogie van Manfredi om op terug te vallen voor het script.
Jij mag maximaal 1 film over Alexander bekijken?
  maandag 15 november 2004 @ 15:16:02 #104
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23329466
quote:
Op maandag 15 november 2004 15:10 schreef HiZ het volgende:

[..]

Jij mag maximaal 1 film over Alexander bekijken?
Neuh, maar ik heb geen zin om weer voor zo'n teleurstelling te komen staan als bij het walgelijke misbaksel Troy, ik ben allang blij dat Wolfgang Petersen zich hier niet mee bemoeit, dan was Alexander vast op hoogbejaarde leeftijd gestorven als heerser van Kaapstad tot Moermansk
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_23329888
Agree @ Dagonet . Troy was vreselijk. Vooral als je van de mythologie erachter houdt en om je heen hoort dat mensen denken dat het ook zo in het boek is gegaan. Zucht.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 15 november 2004 @ 16:15:41 #106
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23330647
quote:
Op maandag 15 november 2004 09:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel wat, ook al lijkt me het onderwerp wat klein voor een film. Ik moet hier weer eens wat over bij lezen.
pi_23331682
Was nog niet op de hoogte van dit project. De amusementswaarde zal wel in orde zijn, maar een realistisch beeld proberen te geven van de oudheid blijft moeilijk (helemaal als je t verhaal aanpast). En dan ook nog Farrell in een hoofdrol, dacht toch dat Alexander een man met wat meer charisma was
Where facts are few, experts are many.
  maandag 15 november 2004 @ 16:59:15 #108
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23331749
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:57 schreef Atreidez het volgende:
En dan ook nog Farrell in een hoofdrol, dacht toch dat Alexander een man met wat meer charisma was
Mjah, dat was eigenlijk zijn enige sterke punt.
pi_23437455
Op imdb krijgt ie een 5.0

Veel mensen hebben of een 10 of een 1 gestemd.
Buikpijn van het lachen!
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:18:15 #110
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23437694
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:15 schreef Djaser het volgende:

[..]

Lijkt me toch wel wat, ook al lijkt me het onderwerp wat klein voor een film. Ik moet hier weer eens wat over bij lezen.
Ik kan je dat boek van harte aanbevelen (steven pressfield) evenals de Alexander trilogie van Valerio Massimo Manfredi.
  vrijdag 19 november 2004 @ 23:19:40 #111
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_23437751
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:09 schreef patty het volgende:
Op imdb krijgt ie een 5.0

Veel mensen hebben of een 10 of een 1 gestemd.
Het stemmen op IMDB is onevenredig vaak een 10 of een 1, je kan beter de user reviews lezen (de langere)
  zaterdag 20 november 2004 @ 19:14:38 #112
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23452036
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:18 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ik kan je dat boek van harte aanbevelen (steven pressfield) evenals de Alexander trilogie van Valerio Massimo Manfredi.
Ik zal eens kijken maar ik zit nu midden in de examen lees drukte.
pi_23465383
lol, preutse Grieken :
quote:
Alexander Bisexual? Not True, Say Greeks

Friday Nov 19, 2004 1:55pm EST
By Marla Lehner
CREDIT: WARNER BROS.

Alexander the Great was not gay – so says a group of Greek lawyers who are threatening to sue Warner Bros. and director Oliver Stone for suggesting in his new film Alexander that the warrior was bisexual.

"We are not saying that we are against gays, but we are saying that the production company should make it clear to the audience that this film is pure fiction and not a true depiction of the life of Alexander," Yannis Varnakos, spokesman for the 25 lawyers, tells Reuters.

The group has sent an extrajudicial note insisting that the studio include a reference in the credits saying the movie is fictional.

While Varnakos and his group of Greek attorneys haven't actually seen the epic, starring Colin Farrell and Angelina Jolie, they say they have gathered enough evidence to know there are "inappropriate references" to Alexander's sexuality.

Alexander's sexual behavior is a sensitive subject among some Greeks. Two years ago, hundreds of northern Greeks from the province of Macedonia, where Alexander was born, stormed an archaeological symposium because a paper was presented discussing the homosexuality of Alexander. At the time, police were called in to evacuate the participants.

Varnakaos says that Stone has the right to freely express himself – but the audience has the right to know the director is tampering with history.

"We cannot come out and say that (former U.S.) President John F. Kennedy was a shooting guard for the Los Angeles Lakers basketball team and so Warner cannot come out and say Alexander was gay," Varnakos said.

Alexander opens Nov. 24.
Bron: People Magazine
Buikpijn van het lachen!
  zondag 21 november 2004 @ 14:19:25 #114
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23466782
Als er één land gay is (/was), dan is het wel Griekenland!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 21 november 2004 @ 15:50:15 #115
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23468979
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:19 schreef Zhenar het volgende:
Als er één land gay is (/was), dan is het wel Griekenland!
Alexander was niet Grieks maar Macedonisch.
pi_23469112
quote:
Op zondag 21 november 2004 13:17 schreef patty het volgende:
lol, preutse Grieken :
[..]

Bron: People Magazine
Ik ben het wel eens met die gasten. Ik stel dat ook voor dat voortaan elke Amerikaanse film begint met een vijf miniten durende tekst mededeling dat de film op geen enkele wijze gebaseerd is op geschiedenis of realiteit. Oh, en dat op de mededeling "waar gebeurd verhaal" de doodstraf voor de regisseur, schrijvers en producers komt te staan.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_23470129
Ik denk dat ik deze wel ga zien. Het schijnt een typische Oliver Stone film te zijn.
pi_23470173
quote:
Op maandag 15 november 2004 16:57 schreef Atreidez het volgende:
Was nog niet op de hoogte van dit project. De amusementswaarde zal wel in orde zijn, maar een realistisch beeld proberen te geven van de oudheid blijft moeilijk (helemaal als je t verhaal aanpast). En dan ook nog Farrell in een hoofdrol, dacht toch dat Alexander een man met wat meer charisma was
Juist de amusementswaarde schijnt erg laag te liggen. Vandaar dat blockbuster-Amerika (dat een Gladiotor of Troy-achtige film verwachtte) zo teleurgesteld is.
  zondag 21 november 2004 @ 16:44:09 #119
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23470387
quote:
Op vrijdag 19 november 2004 23:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het stemmen op IMDB is onevenredig vaak een 10 of een 1, je kan beter de user reviews lezen (de langere)
Zelfs als je de bewuste haat- en adoratievotes meetelt, komt het uiteindelijke cijfer wel in de buurt van wat ongeveer juist is, kijk maar naar Fahrenheit 9/11 of The Passion of the Christ. En als je verder nog iets kunt zeggen over waardering op IMDb, dan is het dat ze soms te hoog zijn, maar bijna nooit te laag. Dus ik verwacht dat de film niet al te best is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 21 november 2004 @ 17:24:18 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23471262
quote:
Op zondag 21 november 2004 15:50 schreef Djaser het volgende:

[..]

Alexander was niet Grieks maar Macedonisch.
I know, ik had het ook over de Grieken uit de voorgaande post, die eisten dat er een disclaimer bij de film kwam dat het fictie was.
  zondag 21 november 2004 @ 20:43:02 #121
22273 Dizer
Save the beard!
pi_23475998
Ok, ik ben uit mijn steen gekropen. Waarom weet ik pas sinds gisteren dat deze film in "maak" is?
Maar goed, ik heb de trailers gezien en ik denk dat het een vermakende film gaat worden. Ik ben benieuwd tot hoever ze gaan afwijken van het echt everhaal maar bovenal ben ik benieuwd naar de acteerprestaties van Angelina Jolie. Het zag er naar uit in de trailers dat ze iets totaal nieuws aan het doen was.. ik bedoel... een andere kijk van haar.
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 6 december 2004 @ 01:22:04 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23791172
quote:
Op zondag 21 november 2004 20:43 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik ben uit mijn steen gekropen. Waarom weet ik pas sinds gisteren dat deze film in "maak" is?
Maar goed, ik heb de trailers gezien en ik denk dat het een vermakende film gaat worden. Ik ben benieuwd tot hoever ze gaan afwijken van het echt everhaal maar bovenal ben ik benieuwd naar de acteerprestaties van Angelina Jolie. Het zag er naar uit in de trailers dat ze iets totaal nieuws aan het doen was.. ik bedoel... een andere kijk van haar.

Ik hoop nog steeds dat dit een mooie film wordt, heb inmiddels gelukkig ook een aantal positieve reviews gezien, dus wie weet... Misschien is dit er zo eentje voor de liefhebbers?
  Redactie Frontpage maandag 6 december 2004 @ 01:24:18 #123
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23791219
Ik ga hem morgenmiddag bekijken in de bios
pi_23791285
quote:
Ik ben benieuwd tot hoever ze gaan afwijken van het echt everhaal maar bovenal ben ik benieuwd naar de acteerprestaties van Angelina Jolie.
Jolie overacteerd, maar dat was al duidelijk na het zien van de trailer. Het verhaal is op zich niet op z'n kop gezet, maar er zijn wel een hele hoop dingen weggelaten, helaas. Het schijnt dat Alexander bij de leken nu de geschiedenis ingaat als "die bisexueel" ipv een van de grootste wereldveroveraars ooit en toch wel de verspreider van de Griekse (dus westerse) cultuur. Ik moet hem nog zien, maar heb het gevoel dat het geen topfilm is.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 6 december 2004 @ 01:42:54 #125
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23791542
quote:
Op maandag 6 december 2004 01:28 schreef Steeven het volgende:

[..]

Jolie overacteerd, maar dat was al duidelijk na het zien van de trailer. Het verhaal is op zich niet op z'n kop gezet, maar er zijn wel een hele hoop dingen weggelaten, helaas. Het schijnt dat Alexander bij de leken nu de geschiedenis ingaat als "die bisexueel" ipv een van de grootste wereldveroveraars ooit en toch wel de verspreider van de Griekse (dus westerse) cultuur. Ik moet hem nog zien, maar heb het gevoel dat het geen topfilm is.
Ik heb juist gehoord dat het bisexuele aspect niet echt naar de voorgrond treedt, afgezien van enkele zwoele blikken.

Geen man op man actie dus, zeg maar.
pi_23791595
Geen man op man actie nee, maar ze hoeven niet per se in bed te liggen om te laten zien dat hij bi is. Stone heeft de film gefocused op zijn sexualiteit en niet op zijn prestaties waar het om hoort te gaan imo. Hij overbelicht het verkeerde aspect .

En voorlopig wordt het er niet beter op. Als het goed is komt er nog een Alexander film en een Hannibal film met Vin Diesel. Wtf :x.
  maandag 6 december 2004 @ 01:51:24 #127
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23791660
Vin Diesel?! Inderdaad WTF
  Redactie Frontpage maandag 6 december 2004 @ 09:31:34 #128
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23793496
Maar Hannibal, komt die er ook in voor?
pi_23794432
Ik heb heel wisselende recensies gezien van deze film. Formeel is het trouwens een Franse film.
  maandag 6 december 2004 @ 11:08:29 #130
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_23794995
quote:
Op maandag 6 december 2004 10:37 schreef HiZ het volgende:
Formeel is het trouwens een Franse film.
Nee hoor, gewoon voor het grootste deel Amerikaans en gedeeltelijk Brits en Duits. IMDb vermeldt ook nog Nederland, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet.

Empire geeft er 4 sterren aan. Dat wakkert mijn belangstelling tog weer aan, misschien ga ik er nog wel heen.
  maandag 6 december 2004 @ 11:18:20 #131
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_23795163
quote:
Which of these statements seems least likely to be true?

An "American" movie, made in France, about France, with French actors, is being shown in America in French with English subtitles. The film, Un Long Dimanche de Fiançailles (A Very Long Engagement) is wowing American critics and audiences.

A "French" blockbuster epic film, Alexander, filmed in English with mostly English-speaking actors, made in North Africa by the well-known "French" director, Olivier Caillou (better known as Oliver Stone), will open in Britain this month.

Both statements are true - if you accept the Byzantine logic of the French law on film subsidies, as interpreted by a recent French court judgment. The French culture minister, Renaud Donnedieu de Vabres, last week called on all sections of the French film industry to come together to untangle their spools of jealousy, greed and politics and edit some kind of common sense back into the system.

The first film - the so-called "American" movie - is an epic of love and war, made by the director of and leading performer in the film Amélie, which triumphed all round the world in 2001. Un Long Dimanche de Fiançailles, which has already attracted nearly four million cinema-goers in France, is a love story about the First World War and its aftermath.

It comes to Britain in January and stars Audrey Tautou (star of Amélie) as Mathilde, a young woman who refuses to believe the official story that her fiancé was killed "on the field of honour" in January 1917. For the first time in French cinematic history, the film tackles the subject of desertion and deliberate self-mutilation among soldiers of the Great War - the subject of a 1957 Stanley Kubrick film, Paths of Glory, which was banned in France until 1975.

Fiançailles has received rave reviews in the US. Despite the fact that it is being shown with subtitles - a rarity across the Atlantic - early box-office returns suggest that it may yet oust Amélie as the most successful French film ever in America. Except that it is officially "not French".

The film was made in France with French actors and technicians and a French director, Jean-Pierre Jeunet (Delicatessen, Alien: Resurrection, Amélie). Nonetheless, it has been declared "American" by a French court because it was partly funded by a French company, 32 per cent of which is owned by the Hollywood studio Warner Brothers. Under the terms of the French film subsidy law, all production companies eligible for state aid must be European.

The ruling follows a complaint by a handful of French movie production companies, which did not like Warners moving into their territory and creating a French subsidiary.

One of those production companies - Pathé - is a co-producer of the Oliver Stone movie Alexander, which opens in Britain shortly, starring Angelina Jolie (American), Colin Farrell (Irish) and Val Kilmer (American). The movie was made in English, mostly in Tunisia, but was edited in France, backed by French money and directed by a man with a French passport. Oliver Stone's mother was French.

As a result, the movie has been cleared to receive a subsidy from the public funds created in France to subsidise the domestic film industry (partly from a tax on the box office). As a further result, Jeunet has publicly renamed Oliver Stone "Olivier Caillou". A caillou is a pebble or stone in French.

The vast majority of people working in the French movie industry support Jeunet and Warner Brothers. They say that it is absurd that a subsidy should be denied to a film which is so utterly French and which employed so many French technicians and actors.

The dog-in-a-manger French production companies say that Hollywood has been trying for years to have the French cinema subsidies banned. It cannot now expect to share in them.

The argument goes on ...
Olivier Caillou
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 6 december 2004 @ 11:36:35 #132
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23795443
quote:
Op maandag 6 december 2004 11:08 schreef Gorro het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon voor het grootste deel Amerikaans en gedeeltelijk Brits en Duits. IMDb vermeldt ook nog Nederland, maar dat geloof ik eerlijk gezegd niet.

Empire geeft er 4 sterren aan. Dat wakkert mijn belangstelling tog weer aan, misschien ga ik er nog wel heen.
Ik heb in meerdere bronnen gelezen dat Nederland heeft meebetaald (15 miljoen euro of dollar geloof ik). Weet niet meer welke maatschappij...

4 sterren van Empire?! Dat klinkt alweer beter!
pi_23796367
er is toch ook een andere film over alexander in de maak? met leonardo di caprio?.Hopen dat die beter is, maar ik denk het niet
  maandag 6 december 2004 @ 12:21:15 #134
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23796419
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:18 schreef Chillmeister het volgende:
er is toch ook een andere film over alexander in de maak? met leonardo di caprio?.Hopen dat die beter is, maar ik denk het niet
Ik had gehoord dat die niet meer doorging. Daar ben ik overigens niet rouwig om. Leo
pi_23796610
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:21 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Leo

je zou denken dat na gladiator tenminste 1 goede film kunnen maken van de geschiedenis rondom de middellandse zee.
  maandag 6 december 2004 @ 12:50:05 #136
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23797037
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

je zou denken dat na gladiator tenminste 1 goede film kunnen maken van de geschiedenis rondom de middellandse zee.
Er komt weer een Odyssee aan geloof ik. Dát verhaal kan je toch niet verneuken lijkt mij?
pi_23798982
quote:
Op maandag 6 december 2004 12:29 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

Idd, de Gladiator was echt een topfilm. Maar ook omdat er voor een fictief verhaal nog veel dingen aan klopten, zoals de uitrusting van Romeinse soldaten enzo . En de muziek .

Maar ja, Vin Diesel als Hannibal...Di Caprio als Alexander #2, ze zijn weer lekker bezig daar in Hollywood..Not. En wanneer gaan ze weer eens werken aan goede, massale gevechtsscenes? Na Braveheart en The Last Samurai heb ik er geen gezien meer nl.
pi_23799613
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef Steeven het volgende:

[..]

Idd, de Gladiator was echt een topfilm. Maar ook omdat er voor een fictief verhaal nog veel dingen aan klopten, zoals de uitrusting van Romeinse soldaten enzo . En de muziek .

Maar ja, Vin Diesel als Hannibal...Di Caprio als Alexander #2, ze zijn weer lekker bezig daar in Hollywood..Not. En wanneer gaan ze weer eens werken aan goede, massale gevechtsscenes? Na Braveheart en The Last Samurai heb ik er geen gezien meer nl.
Hannibal. ik hoop echt dat meneertje diesel ons allemaal kan verbazen, al moet hij wel zijn accent wegwerken. Denk dat ik Alexander dan maar misloop in de bios na al die recensies, maar ga hem vast wel bekijken op divx
  maandag 6 december 2004 @ 20:37:31 #139
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23806035
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:24 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik betwijfel of de soldaten uit de tijd van Marcus Aurelius nog zo goed bewapend waren maar ok ik weet het niet 100% zeker. De enige Romeinse film waar het leger er wel realistisch uitzag was Spartacus. Ook klopt er weinig van hoe Marcus en Commodus worden neergezet maar ok als je het als een fictieve film ziet kan ik verder weinig op aan merken.
pi_23807427
Dat klopt Djaser. Toen de Romeinen de Germanen in het Noorden van Italïe nog aan het wegpoetsen waren, bestonden er nog geen legioenen. Maar dan nog, ik weet zeker dat 99/100 regisseurs het evengoed zou vergeten.
  maandag 6 december 2004 @ 22:59:36 #141
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23809290
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:32 schreef Steeven het volgende:
Dat klopt Djaser. Toen de Romeinen de Germanen in het Noorden van Italïe nog aan het wegpoetsen waren, bestonden er nog geen legioenen. Maar dan nog, ik weet zeker dat 99/100 regisseurs het evengoed zou vergeten.
Kan wel zijn maar als ik naar een film over Atilla of over Hannibal zie dan wil ik geen over de top Romeinse soldaten zien met prachtige harnassen en Europeaanse Hunnen. Grappig dat Asterix zo om de historische correctheid word geprezen terwijl ook Uderzo hetzelfde verkeerde beeld van het uiterlijk van het Romeinse leger schetst. Dat het te veel voor komt wil niet zeggen het maar acceptabel is, ik erger me er iig aan.
pi_23811531
Vanmiddag gezien en hij viel redelijk tegen. 3 uur lang, en echt spectaculair was het niet, het acteren was ook niet bijzonder...alles heel middelmatig...en dat kan natuurlijk niet met Alexander de Grote...
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
  Redactie Frontpage dinsdag 7 december 2004 @ 00:34:52 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23811769
Heb m ook gezien (in Pathe Arena) en wat was die film saai zeg, slaapverwekkend. Crappy dialogen, slome film, niet boeiende karakters.
pi_23811846
Ja, ik ook in de arena (wel logisch want volgens mij was er maar 1 persvoorstelling voor ie uitkomt). Vond ik Finding Neverland dat er voor zat wel ff wat beter...
"We're all pretty small in the grand scheme of things. The most we can hope for is to make a difference."
  Redactie Frontpage dinsdag 7 december 2004 @ 00:38:54 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23811901
Yep. Erg mooi. Heb je Polar Expres ook gezien om half elf, of zat je bij Blade 3? Finding Neverland is erg mooi, einde was wel weer jammer.
pi_23811947
Nee, ik heb vandaag uitgeslapen
Had ff geen zin om er om half 11 al te zitten.
Ja, er zaten wel wat meer stukjes in FN die "jammer" waren, maar vond het uiteindelijk niet overheersend, had er wel een beetje een zwak voor. Was polar ok? Hoorde van een vriend die er wel zat vanmorgen dat het vrij triest was...
  Redactie Frontpage dinsdag 7 december 2004 @ 00:42:29 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23811993
Actie was prima in Polar, verhaal was om te huilen, en de animaties van de karakters waren om te janken zo slecht, holle ogen en geen expressie. Leukste was om verwijzingen te zoeken naar eerdere films van Zemeckis.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 december 2004 @ 00:42:43 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23811998
Waar schrijf jij voor eigenlijk?
pi_23812054
Mja, zag dat ie uit al zijn films iets in de film had gestopt. Grappig, maar ik laat hem maar aan me voorbij gaan
Ik schrijf voor NL20 en Amsterdam Weekly, maar ga inmiddels ook naar pv's voor een filmprogramma dat vanaf februari gaat lopen op at5.
jij?
  Redactie Frontpage dinsdag 7 december 2004 @ 00:46:06 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_23812089
Ik schrijf voor fok Mijn recensies staan op de FP

Morgenavond premiere Amazones trouwens. Voor foktv Fulltime baan voor jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')