Leuke nieuwtjes kun je gewoon hier naartoe copy/pasten, gespam wordt hier verder niet op prijs gesteld (en al helemaal niet als het een link is naar een bericht over een film waar dit topic niet over gaat).quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:08 schreef filmxtra.nl het volgende:
Jah daar staat het toch? Moet ik dan een andere site gaan zoeken voor de mensen terwijl het daar gewoon staat...
niet spannend?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef victorinox het volgende:
En er is een trailer uit:
http://www.apple.com/trailers/wb/alexander/
De trailer vind ik niet echt spannend.
Ik weet bijna zeker van wel. Neem bijvoorbeeld dat stukje met Alexander op een paard met geheven speer en de camera erachter. Lijkt net alsof de camera ook op een paard zit (je ziet de camera mee hobbelen) wat een zeer realistisch effect geeft.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:43 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het ook een mooi filmpje, maar 't is meer een teaser dan een trailer. Inderdaad heel vet, dat slo-mo stukje met die olifant; ben benieuwd of er veel van dat soort camera kunsten in de film voorkomen... ik houd er persoonlijk wel van, maar ben benieuwd hoe dat in zo'n historisch verhaal uitpakt.
Colin blijft![]()
Zeer mooie poster zegquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:48 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Eerst de versie van Stone, met Colin Farell, en daarna komt de versie van Luhrmann., met Leo DiCaprio. Ik zie meer uit naar de Stone versie, maar het wordt wellicht interessant om de twee versies te vergelijken. Ben benieuwd...quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:41 schreef PDOA het volgende:
Dit lijkt wel een beetje op dat Valmont - Dangerous Liaisons (gaat ook over hetzelfde onderwerp) verhaal. Welke film sukkelt straks achter de andere aan?
Die versie van Luhrmann blijft toch maar vaag. Dan gaat hij door, dan weer niet, dan toch wel, dan twijfelt men weer,..... Ze hebben nog altijd geen titel (voor zover ik weet)quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eerst de versie van Stone, met Colin Farell, en daarna komt de versie van Luhrmann., met Leo DiCaprio. Ik zie meer uit naar de Stone versie, maar het wordt wellicht interessant om de twee versies te vergelijken. Ben benieuwd...
Geloof 't ook niet inderdaad. Ze zijn nog lang niet begonnen met productie, dus wie z'n film eerder af heeft is wel duidelijk. Ik vraag me ook af of ze er nog aan zullen beginnen, als Stone's film al lang is uitgekomen. Ze zweren van wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die versie van Luhrmann blijft toch maar vaag. Dan gaat hij door, dan weer niet, dan toch wel, dan twijfelt men weer,..... Ze hebben nog altijd geen titel (voor zover ik weet)
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:51 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |