...bespreek hier alles over de vele soorten koelkastlampjes...
quote:
Op zondag 15 februari 2004 00:13 schreef Honingdropje het volgende:
Het Honingdropjesforum,
alleen voor lieve mensen met zelfvertrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik vind honingdropjes helemaal niet zo lekker eik
Het Honingdropjesforum,
alleen voor lieve mensen met zelfvertrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:anders mag ik er niet in...
Het Honingdropjesforum,
ik accepteer de cookies.
quote:Of natuurlijk het Xlarge-forum,
Op zondag 15 februari 2004 00:14 schreef Xlarge het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:nee! ik ben tegen.
Op zondag 15 februari 2004 00:14 schreef Tiemie het volgende:
er komt een binnenlands fruit forumom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:mwah......dat klinkt al beter.....
Op zondag 15 februari 2004 00:15 schreef Honingdropje het volgende:[..]
Of natuurlijk het Xlarge-forum,
voor mensen die jaloers zijn op lieve mensen met zelfvertrouwenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Fijn dat je het zelf toegeeft
Op zondag 15 februari 2004 00:17 schreef Xlarge het volgende:[..]
mwah......dat klinkt al beter.....
dat hebben we nog niet genoeg hier,,
nog een forom voor onzekere aandachtstrekkende pubertjes
quote:Wie belt hem ff...
Op zondag 15 februari 2004 00:20 schreef Toad het volgende:
Danny is niet online.
Of hij moet zijn onlinestatus onzichtbaar hebben gemaakt.
quote:buitenlands fruit is saai
Op zondag 15 februari 2004 00:25 schreef Toad het volgende:[..]
Wie belt hem ff...
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil een ander forum!
quote:inderdaad, de hilariteit droop er niet echt van af.
Op zondag 15 februari 2004 00:35 schreef capibar het volgende:[..]
buitenlands fruit is saai
ik accepteer de cookies.
ik hoop dat we nu iets leuks krijgen...
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 11:47 schreef Sidekick het volgende:[..]
En users html-rechten geven is het domste wat je kan doen. Misschien iets voor het nieuwe subforum "Iedereen heeft HTML-rechten".
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop