quote:Merel is beter dan Nick.
Op maandag 16 februari 2004 14:45 schreef The_M het volgende:[..]
Merel beter dan Nick????? Dan heb je echt geen verstand van muziek, sorry dat ik het zeg........
quote:Ben ik het mee eens. Ik vind die Nick sowieso niks. Word doodmoe van al die palingen
Op maandag 16 februari 2004 14:53 schreef FierceDeity het volgende:[..]
Merel is beter dan Nick.
quote:ook mee eens !!
Op maandag 16 februari 2004 15:00 schreef BVO het volgende:[..]
Ben ik het mee eens. Ik vind die Nick sowieso niks. Word doodmoe van al die palingen
.
quote:Hind een groter bereik dan Irma? Ik heb Hind nooit echt mooie uithalen zien maken, ze heeft een prettige mooie stem maar ze neemt altijd gas terug als het op echt hoog en hard zingen aankomt.
Op zondag 15 februari 2004 16:17 schreef JohnDDD het volgende:
Hind had echt een heel erg mooie stem. Vind ik van Irma ook overigens, heel diep en sterk, maar die van Hind vind ik net iets mooier. Volgens mij heeft ze ook een groter bereik dan Irma?
quote:Dit heeft dus niets met zangkwaliteiten te maken, maar gewoon of je die jongen leuk vindt of niet. Dat zegt dus niet dat hij slechter zingt dan Merel, want dat is echt niet zo, beter zelfs
Op maandag 16 februari 2004 15:00 schreef BVO het volgende:[..]
Ben ik het mee eens. Ik vind die Nick sowieso niks. Word doodmoe van al die palingen
.
Zei ik niet al een tijd terug dat Maud & Frank goed bij elkaar pasten!? En nu wordt er druk gespeculeerd over een relatie tussen die 2
Misschien dat je Meike nu ook beter vindt?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Van mij hoeft het ook niet nee.
Maar ik wil idd alle audities van de finalisten nog wel eens zien. Marlies vond ik tijdens d'r auditie heel kut, misschien vind ik dat nu niet meer.
Oh, en wat is Patricia Paay een doos. Nu bij Andre van Duin..
Irritante Postbank reclamequote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, hier dus.
Gelukkig is Andre weer voorbij.
Goeie grap!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:58 schreef LeBeau het volgende:
Misschien dat je Meike nu ook beter vindt?![]()
![]()
![]()
Hij heeft bij mij op school gezeten.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
Stomme Mark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |