Ik vind d'r ook leuk overkomen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ik blijf Jerney een ontzettend leuk mens vinden.
Het gaat welquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Ik blijf Jerney een ontzettend leuk mens vinden.
Fardoe?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat was de naam van dat kleine lieve meisje ook alweer? die helaas is afgevallen. Ze had een Groningse naam, en ik kan er maar niet op komen.
Jep! dat is haar inderdaad, tnx.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fardoe?
en dat is een groningse naamquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Fardoe?
Jup, althans dat zei ze.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:38 schreef cptmarco het volgende:
[..]
en dat is een groningse naam
Wel terecht. Mooi gezongen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud was dus een favoriet van de jury.
quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga verder op de bank kijken. Hier mis ik ook niet zoveel, geloof ik.
Dat komt nog wel.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef Toad het volgende:
ik heb niet echt het gevoel dat deze 10 echte Idols zijn.
niet echt bijzonder ofzo... of ben ik nou kieskeurig?
Echt nietquote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:46 schreef R_ON het volgende:
H&S hydrateert je haar *zucht*
Gevoel heb ik ook wel. Het zijn goede artiesten, maar Idols, dat betwijfel ik. Ik zie eigenlijk niet zo snel Jim-taferelen zich afspelen bij Robin & Co.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef Toad het volgende:
Boris schijnt het te gaan worden, maar om nou te zeggen dat ik die jongen echt een idol vind? Hij heeft een goede stem, maar verder vind ik het niet echt bijzonder qua uitstraling. (beetje duf)quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:45 schreef Toad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |