Ik heb gelezen : De sprong der paarden en de zoete zee.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat had ik ook met De Ontdekking Van de Hemel, dat filosofische gewauwel komt af en toe je neus uit zetten, maar na 2 minuten is het weer zo briljant gewoon.
Het mooie aan Mulisch is dat 60 procent van het boek interessant, wetenschappelijk en soms filosofisch gezeik is, maar niet broodnodig om het boek te snappen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 01:30 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer aan mulisch te beginnen.
ben net wezen kijken in mijn boekenkastquote:Op maandag 29 maart 2004 23:21 schreef Wolfjesfan het volgende:
De beproeving van Stephen King.
Ik ben dyslecties dus ik zag alles voor me, echt een beproeving.
Weet ik niet maar het was wel 1100 blz. Toen ik later de film zag viel die ontzettent tegen.quote:Op maandag 29 maart 2004 23:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ben net wezen kijken in mijn boekenkast
de helft staat op een andere kamer,
zoonlief slaapt er
is dat dat filmscript?
........
wat is de engelse titel ?
ik kan t niet opzoeken,,,,,,,,,iets met de mist?quote:Op maandag 29 maart 2004 23:47 schreef Wolfjesfan het volgende:
[..]
Weet ik niet maar het was wel 1100 blz. Toen ik later de film zag viel die ontzettent tegen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:52 schreef AgentOrange het volgende:
The dark tower? Nee hoor, da's duidelijk "The Stand".
klopt,sorry, was nog al laatquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:52 schreef AgentOrange het volgende:
The dark tower? Nee hoor, da's duidelijk "The Stand".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |