abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:16:17 #1
42719 Lovinho
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_17177473
Ik lees zo op een afstand het nieuws over wat er in Nederland aan de hand is, en als out-sider ben ik hier diep triest over.

De rechtspraak deugt van geen kant, het allochtonen vraagstuk wordt steeds meer een probleem, en de samenleving verhard.
Dit zijn zaken die ik op het internet lees.

Voor mij is het gemakkelijk oordelen op afstand, want ik zit in Brazilie, waar we geen problemen hebben met allochtonen oid, maar met criminaliteit (en de regen).

Wat ik me steeds afvraag is waarom de autochtonen maar als makke schapen toekijken en dus over zich laten lopen.
Veel gelul, maar geen aanpak van het werkelijke probleem.
Men is in Nederland teveel doorgeschoten en men heeft een dubbele moraal.

Bv:
De "alles moet kunnen" mentaliteit. Totdat er wat tegen hen gebeurd want dan is men klein en zielig en vindt men dat er onrecht is aangedaan.

Dit heeft dus geresulteerd in jarenlang slap beleid vanuit de regering.
Nu is er een regering die strictheid in acht wilt nemen maar velen hebben daar vraagtekens bij.
terwijl juist deze regering met een meerderheid is gekozen, op basis van meer veiligheid op straat, meer respect voor elkaar etc etc, gebeurd het tegenovergestelde.
Maar als iemand een idee opperd om nog harder op te treden dan komen de mensen in opstand en zeggen dat iets inhumaan is (denkend aan de alles moet kunnen mentaliteit)

Gevangenis straffen waarbij 8 maanden geëist is vanwege aanranding, beroving, intimidatie etc, dat is te gek voor woorden. (laat staan wat de veroordeling zal worden, zal wel iets van 2 maanden onvoorwaardelijk zijn, plus boete)

En frapant vind ik wel dat steeds ook weer allochtonen hier de meeste schuld aan hebben.
Het moet maar eens gezegd worden.

Ik mag hopen dat er snel iets zal veranderen, voordat nederland een land word waar de autochtonen in de minderheid zijn qua rechten en aantal.

Ik voorzie voor nederland dat het alleen maar slechter zal gaan worden,helaas, maar dat is mijn gedachte.

Whatever happens, stick together !!!
pi_17177493
Haal een potje prozac.
  Milf zaterdag 14 februari 2004 @ 19:17:15 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17177498
pol
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:17:43 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_17177520
Goed topic

ik ga vast aftellen

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_17177539
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:17 schreef ElisaB het volgende:
Goed topic

ik ga vast aftellen

321 tis wel goed geweest hier mee
pi_17177565
Wat een onzin.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 februari 2004 @ 19:19:43 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_17177590
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:16 schreef Lovinho het volgende:
maar dat is mijn gedachte.
Dat dacht ik al.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17177615
*genoteerd.

We kijken over 10 jaar wel of je gelijk had.

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_17177688
Hee, hij stond toch in POL?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')