Heb zelf ook niet veel info over hem...
Daarom dit topic, mischien dat er mensen zijn die wat meer info hebben!
Vind het een goeie dj!
Check hier wat mp3'tjes ... remixes... o.a SHOKK remixes... check die maar!
3 platen zijn er uitgekomen:
Folie a deux
Isn't it all a little strange?
My madness says what I must do relieve the pain with eating you
en een heleboel remixen, alle tracks zijn voor stuks het neusje van de zalm wat hardtrance betreft.
Helaas heeft Reverb vorige zomer besloten geen tranceplaten meer te produceren, dus het is op dit moment rustig rond Flutlicht en S.H.O.K.K., maar wellicht gaan deze projecten nog verder.
In ieder geval nieuw is Woodshokk - Tulips & Chocolate, een productie van DJ Giotto samen met Marcel Woods (de zwitserse chocola en de Nederlanse tulpen), maar dat nummer is naar mijn idee lang niet zo goed als de S.H.O.K.K.-producties waren.
Ik heb trouwens alle S.H.O.K.K.-releases op vinyl, de laatste komt binnenkort. Check die discogs url voor de discografie.
[Dit bericht is gewijzigd door Jape op 15-02-2004 18:47]
quote:Ah vet! Heb je nog meer links hey? Dit is wel handy
Op zondag 15 februari 2004 13:27 schreef ill_Bill het volgende:
jammer dat er weinig mensen zijn die zijn muziek kennenCheck hier wat mp3'tjes ... remixes... o.a SHOKK remixes... check die maar!
maar in de trance en hardtrance scene zijn S.H.O.K.K. en Flutlicht heel bekend hoor.. en ze (Giotto en Natron) draaien op In Qontrol, 10 april in de RAI trouwens
quote:waar ik uiteraard bij zal zijn
Op zondag 15 februari 2004 18:55 schreef Jape het volgende:
En dat weinig mensen de muziek zouden kennen, dat valt wel mee.. Misschien bij het top40-publiek niet, logisch.maar in de trance en hardtrance scene zijn S.H.O.K.K. en Flutlicht heel bekend hoor.. en ze (Giotto en Natron) draaien op In Qontrol, 10 april in de RAI trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |