quote:Ja.. daar vroeg ik mezelf ook af of ik niet paranoide reageer...
Op zaterdag 14 februari 2004 19:04 schreef Ludwig het volgende:
Al bij stilgestaan dat je je misschien druk maakt om niets? Waarschijnlijk klopt het verhaal.
Op dit moment ben ik ook nu gedachtenwijs geblokkeerd... zeg maar.
quote:2 maal overlaten gaan.. tot de piepjes..
Op zaterdag 14 februari 2004 19:04 schreef 303 het volgende:
Bel die man nog eens op, controleer of het nummer op het kaartje wel klopt.
quote:Waarom leen je hem meteen 50 euro?
Op zaterdag 14 februari 2004 19:09 schreef Omkron het volgende:[..]
2 maal overlaten gaan.. tot de piepjes..
Het gevoel van onveiligheid.. dat zit me niet lekker.
quote:Misschien sla je nu wel helemaal door.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:10 schreef ElisaB het volgende:
Misschien komt ie maandag wel op Opsporing Verzocht.
Ik heb me trouwens voorgenomen om meer met mijn gevoel te luisteren enzo.. eerste indruk..
Bel die gast op. Heb je al gekeken of het nummer wel klopt (voicemail ofzo). EN zeg hem dat je 2 geladen geweren thuis hebt, voor als ie langskomt. Denk nie dat ie dan langskomt. Als ie wel komt ben je de lul, dan neemt hij ook z'n pistolen mee
Succes iig. Hoop dat het een goeie gast is!
quote:Ik kijk wel uit! Ik vind het een erg originele manier om mensen geld afhandig te maken. Nu eens niet de babbeltruc bij bejaarden, maar bij mensen die net hun huis verkocht hebben via een makelaar.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:13 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Misschien sla je nu wel helemaal door.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Politie bellen. Zaak uitleggen en vragen wat jij (en zij) kan/kunnen doen.
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:58 schreef TazDevl het volgende:
Schuifpui blockeren met een eindje hout tussen het vaste deel en schuif deel. Gaat ie echt niet meer open
quote:Voila. Niet veel moeite en dan voel je je waarschijnlijk stukken veiliger.
Op zaterdag 14 februari 2004 18:55 schreef Nouk het volgende:
Kan je niet ff iemand bellen ofzo dat die naar je toekomt..ben je tenminste niet alleen..
dat zou ik doen
quote:Geraffineerd is het wel ja.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:14 schreef ElisaB het volgende:[..]
Ik kijk wel uit! Ik vind het een erg originele manier om mensen geld afhandig te maken. Nu eens niet de babbeltruc bij bejaarden, maar bij mensen die net hun huis verkocht hebben via een makelaar.
quote:Zeker weten! Ergens ben je toch even van je stuk als iemand zegt dat ie een collega is van iemand die dus net je huis heeft verkocht. En als de man weer buiten staat, ben je mooi te laat
Op zaterdag 14 februari 2004 19:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Geraffineerd is het wel ja..
TS; ik zou er ook ingetrapt zijn hoor! Kan me overigens niet voorstellen dat ie vanavond nog ff terug komt. Houtje achter de deur en lekker slapen vannacht!
Aan de ene kant.. misschien klopt het inderdaad wel.. en wil ik er verder geen probleem van maken omdat er dan immers geen probleem is.
Ik bedoel waar gaat het heen als je niet eens meer geld durft uit te lenen..
Ik weet het niet meer...
Maandag maar even bellen en als het geen collega was -> ff naar de politie en de slotenmaker bellen.
quote:Geldbedragen aan onbekenden lenen is anders nooit erg veilig geweest.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:25 schreef Omkron het volgende:
Ik bedoel waar gaat het heen als je niet eens meer geld durft uit te lenen..
Lamp aanlaten, en jezelf sneaky verstoppen in de ijskast.
De filmpjes natuurlijk wel laten zien morgen .
quote:We hebben videobewaking in het pand.. er is slechts 1 uitgang/ingang niet bewaakt.. dus eigenlijk heeft dat hele videogebeuren weinig zin.
Op zaterdag 14 februari 2004 19:31 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Installeer je webcam / handycam / Hi8 cam bij de schuifpui..Lamp aanlaten, en jezelf sneaky verstoppen in de ijskast.
De filmpjes natuurlijk wel laten zien morgen
.
Maar aan de andere kant.. kun je het ergens niet maken om je zo met je klanten 'om te gaan..'. Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat het kantoor niet als gerenomeerd bekend staat.
Ik zou de volgende keer geen geld lenen aan dit soort mensen.
Want als hij heeft staan te posten en hij ziet dan de makelaar ... uit zijn (bedrijfs)auto stappen, dan heeft hij ook de naam.
Suc6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |