ik ben van plan volgende maand een elektrisch gitaar te kopen.
Mijn akoustische heb ik bij de Feedback Utrecht gekocht. De Feedback is wel lekker goedkoop, maar ik vind de service bij het kiezen nogal
Kent iemand hier een goeie zaak in de buurt van Utrecht (mag ook verder weg zijn) waar WEL goeie service gegeven wordt?
Ik vind dat bij een elektrisch gitaar nogal belangrijk.
Maar het mag ook buiten Utrecht, zolang het maar niet helemaal in Limburg of Groningen ligt !
[Dit bericht is gewijzigd door BillyTalent op 14-02-2004 18:33]
quote:hhmmmmmmm........misschien moet ik daar maar eens naartoe. Want bij de Feedback utreg leek het soms wel of de verkoper evenveel van gitaren afwist als ik ( praktisch niks dus
Op zaterdag 14 februari 2004 18:55 schreef BillyTalent het volgende:
Ja klotepersoneel daar, het lijkt wel net of ze je niks willen verkopen.
Rotterdam is echt veel beter
Maar goed, de spullen die ze verkopen zijn wel ok.
quote:We lopen ze hier behoorlijk af te zeiken, maar ja......tis de waarheid
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?Maar goed, de spullen die ze verkopen zijn wel ok.
Ik zal daar waarschijnlijk alleen de versterker vandaan gaan halen; kost hun niet zoveel communicatieve kracht Inpakken en wegwezu
quote:Hebben zij daar verstand van zaken? En willen ze graag helpen??
Op zaterdag 14 februari 2004 19:12 schreef CurlZ het volgende:
Kees Dee in Amersfoort is een leuke zaak, aardige vent alleen is hij wel iets duurder dan Feedback.
Dat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?
quote:ow..........bij mij werkt ie wel. Zal wel met een programma te maken hebben, die geinstalleerd moet zijn. Je krijgt nl. wel een introfilmpje te zien van macromedia flash player. Misschien is dat het wel
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Tomek het volgende:
Wat is dat toch met die site van ConijnDat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?
quote:Precies, ik wilde daar een keer een 2e hands gitaar voor mn kleine neefje kopen voor zn verjaardag, die gast die ik moest hebben stond gewoon minstens 10 minuten aan de telefoon met zn vrouw of zo te lullen voor ie mij hielp
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?Maar goed, de spullen die ze verkopen zijn wel ok.
Feedback in Utrecht is opzich wel een goede winkel, je kunt gewoon alle gitaren uitproberen die je wilt, zolang er niet: "niet aankomen opstaat. Het is wel vervelend dat die hokjes niet geluidsdicht zijn
Het personeel is inderdaad nogal in zichzelf gekeerd, en dat is zacht uitgedrukt .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |