abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17175983
Hoi iedereen,

ik ben van plan volgende maand een elektrisch gitaar te kopen.
Mijn akoustische heb ik bij de Feedback Utrecht gekocht. De Feedback is wel lekker goedkoop, maar ik vind de service bij het kiezen nogal
Kent iemand hier een goeie zaak in de buurt van Utrecht (mag ook verder weg zijn) waar WEL goeie service gegeven wordt?

Ik vind dat bij een elektrisch gitaar nogal belangrijk.

Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_17176009
In Utrecht heb je ook nog Staffhorst, vind dat persoonlijk maar een flutzaak met een flut-assortiment (alleen maar Samick en B.C. Rich, zo 'n beetje), maar daar zou je het ook kunnen proberen. De Stand-By is ook wel een leuk winkeltje, heeft niet enorm veel maar wel aardige mensen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:27:14 #3
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17176126
conijn muziek in eindhoven is een hele goede, heb ik sinds dat ik de zaak 'ontdekt' heb al mijn gear gekocht. Ze hebben laagste prijsgarantie (als je ergens anders goedkoper vindt krijg je het daar ook voor die prijs) en de service is echt perfect! Ook hebben ze een enorm assortiment varierend van gitaren van 50-7500 euro en alle (ook semi- )bekende merken, dus keuze voor iedereen!
pi_17176142
Rock Palace in Den Haag
pi_17176162
staffhorst inderdaad wilde ik ook gaan kijken.
Die heeft wel veel keus, maar niet alles wat ik wil uitproberen, (zoals de prs tremonti).
Ik vind het namelijk wel handig als ik in 1 zaak alles kan uitproberen. Anders moet ik eerst naar de een dan weer naar de ander, en vervolgens ben ik de sound van de gitaar alweer vergeten.

Maar het mag ook buiten Utrecht, zolang het maar niet helemaal in Limburg of Groningen ligt !

pi_17176210
Die Feedback in Utrecht zuigt inderdaad vierkant
Maar Feedback in Rotterdam is wel erg goed, ze hebben er superveel en je kan gewoon op je gemak rondkijken en goeie service

[Dit bericht is gewijzigd door BillyTalent op 14-02-2004 18:33]

God's gonna set this world on fire, one of these days....
pi_17176231
WaveWorld in Rijswijk en Culemborg, daar leveren ze erg goede service. Ik koop daar zowat alles.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_17176442
tja die feedback in utrecht is een lekker rommelig zaakje. Opzich hebben ze best veel keus, maar soms weten ze zelf ook niet waar alles staat
Misschien zijn ze daarom wel zo goedkoop
Alhoewel ik net hoor dat rotterdam beter is.
pi_17176557
Rock Palace in Den Haag is top
Die zaak sponsort ook vanalles.. en ze hebben dr echt super vette
electrische gitaren!
Hatseflats
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:43:45 #10
84716 Boll
Infinity ends here
pi_17176572
Vrieze in winterswijk, gelderland
You know you're addicted to CS when you try to defuse your alarm clock in the morning
pi_17176737
pi_17176928
Ja klotepersoneel daar, het lijkt wel net of ze je niks willen verkopen.
Rotterdam is echt veel beter
pi_17176990
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:55 schreef BillyTalent het volgende:
Ja klotepersoneel daar, het lijkt wel net of ze je niks willen verkopen.
Rotterdam is echt veel beter
hhmmmmmmm........misschien moet ik daar maar eens naartoe. Want bij de Feedback utreg leek het soms wel of de verkoper evenveel van gitaren afwist als ik ( praktisch niks dus )
pi_17177270
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?

Maar goed, de spullen die ze verkopen zijn wel ok.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:12:06 #15
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_17177358
Kees Dee in Amersfoort is een leuke zaak, aardige vent alleen is hij wel iets duurder dan Feedback.
pi_17177481
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?

We lopen ze hier behoorlijk af te zeiken, maar ja......tis de waarheid
Goeie spullen, maar crap personeel. Ze mogen wel eens een cursus communicatieve vaardigheden doen met zn allen, want aandacht daar moet je inderdaad niet op rekenen. Met een duur instrument is dat wel heel belangrijk, vooral als je dr geen moer vanaf weet
Maar als zij dr ook geen moer vanaf weten.............dan ben je uitgepraat

Ik zal daar waarschijnlijk alleen de versterker vandaan gaan halen; kost hun niet zoveel communicatieve kracht Inpakken en wegwezu

pi_17177561
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:12 schreef CurlZ het volgende:
Kees Dee in Amersfoort is een leuke zaak, aardige vent alleen is hij wel iets duurder dan Feedback.
Hebben zij daar verstand van zaken? En willen ze graag helpen??
pi_17178329
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:27 schreef NRK het volgende:
Rock Palace in Den Haag
pi_17178341
ik heb al een paar mailtjes rondgestuurd naar de door jullie opgegeven zaken, om te vragen of zij de gitaren hebben die ik wil uitproberen.
Bedankt@!@!!!!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:48:51 #20
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17178516
Wat is dat toch met die site van Conijn

Dat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?

pi_17178726
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Tomek het volgende:
Wat is dat toch met die site van Conijn

Dat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?

ow..........bij mij werkt ie wel. Zal wel met een programma te maken hebben, die geinstalleerd moet zijn. Je krijgt nl. wel een introfilmpje te zien van macromedia flash player. Misschien is dat het wel
pi_17179221
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:

Precies, ik wilde daar een keer een 2e hands gitaar voor mn kleine neefje kopen voor zn verjaardag, die gast die ik moest hebben stond gewoon minstens 10 minuten aan de telefoon met zn vrouw of zo te lullen voor ie mij hielp En me gewoon aankijken he terwijl ie aan de telefoon zit...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:41:33 #23
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17179912
dan was ik daar na 2 minuten al weg
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:56:54 #24
84469 Emmy88
Fungus Amongus
pi_17180324
tvp, ik zoek zelf ook een goede gitarenwinkel. Ik ben van plan electrische basgitaar te gaan spelen, en ik wil toch wel goed advies. Vooral omdat ik waarschijnlijk een linkshandige gitaar neem, en die zijn wat zeldzamer.

Feedback in Utrecht is opzich wel een goede winkel, je kunt gewoon alle gitaren uitproberen die je wilt, zolang er niet: "niet aankomen opstaat. Het is wel vervelend dat die hokjes niet geluidsdicht zijn
Het personeel is inderdaad nogal in zichzelf gekeerd, en dat is zacht uitgedrukt .

I believe that the unconscious mind can take in much more information than we can take in consciously.
Besides that I am basically a lazy person and I don't want to think about it.
pi_17183970
Opzich komt die Rock palace via de site wel goed over.
En de meesten hier hebben het ook al een paar genoemd.
Ik hoop alleen dat zij de gitaren hebben die ik wil proberen! Effe wachten op een re:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')