quote:Ik heb maar één keer een grote uitgave bij hun gedaan, maar ik heb toen niet geprobeerd de prijs te laten zakken. Je kan het altijd proberen.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:28 schreef NB_TD het volgende:[..]
Ok bedankt voor de tip. Misschien dat ik een keer in de vakantie ga of zo.
![]()
Zijn zij trouwens prijsstandvastig? Of kun je makkelijk met de prijs zakken als je daar in een keer een grote uitgave doet?
quote:Bedankt
Ik heb een goeie site gevonden voor de PRS en de Music man
Hij is officieel aangeschreven op de PRSguitars.com site:
www.voerman.nl
quote:Damn, da's wel goedkoop. Maar ik vind het toch riskant. Straks is er iets mis, en dan kan je hem weer terugsturen. Dat gaat weer een hoop geld kosten. En je kan hem niet een jaar later weer gratis laten afstellen. Wil je dan niet liever 300 euro meer betalen?
Ik lees nu een paar keer iets over de Woodwind & Brasswind. Iemand hier ervaring mee? De prijzen liggen voor de tremonti se 300 euro lager. Ik ben alleen bang dat zo''n internationale vervoering niet goed gaat
Ik ga gewoon een keer naar rotterdam effe rondneuzen, want Utrecht is crap!
je zou trouwens niet zeggen dat een elektrisch gitaar kiezen hetzelfde is als met een piano of viool, aangezien dit elektrisch is. En van de solid bodies al helemaal niet; je zou toch zeggen dat al die planken dezelfde sound hebben
quote:Hoeveel wil je uitgeven?
Op woensdag 18 februari 2004 09:00 schreef Mjam het volgende:
Ik zoek een klein kadootje voor iemand. Hij speelt beginnend gitaar, dus ik dacht aan een of ander accessoire. Heb er weinig kijk op, iemand een idee? Bestaan er bijv. plectrums die extra mooi vormgegeven zijn of zoiets? Iets anders leuks?
quote:Ik zat net nog naar guitarstraps te kijken! Die heb je in verschillende printjes
Op woensdag 18 februari 2004 09:00 schreef Mjam het volgende:
Ik zoek een klein kadootje voor iemand. Hij speelt beginnend gitaar, dus ik dacht aan een of ander accessoire. Heb er weinig kijk op, iemand een idee? Bestaan er bijv. plectrums die extra mooi vormgegeven zijn of zoiets? Iets anders leuks?
Al moet ik wel zeggen dat ik niet voor een gitaar kwam kijken, dus misschien dat er op die afdeling nou net weer een lul werkt, je weet het niet .
Mijn gitaar heb ik overigens gekocht bij Rock Palace in Den Haag. Dat is helemaal een wereldzaak. De gitaardude die me daar hielp wist er echt veel vanaf, wederom mag je alles uitproberen en ze doen zelfs niet moeilijk als je steeds maar weer komt binnenwippen om jezelf in een (semi-)geluidsdicht hokje op te sluiten, om pas na maanden eindelijk iets te kopen. En ze hebben een heel behoorlijk assortiment. Bijna zeker dat ze Epiphone Les Pauls hebben, en nog genoeg andere midprice electrische gitaren.
Ze zijn trouwens exclusief dealer van tanglewood gitaren, die zijn voor de prijsklasse behoorlijk goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |