abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17239847
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:30 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Das ok
Ik hoop dat ie het niet erg vindt als ik een paar niet zal nemen, want ik moet ze toch op de een of andere manier uitproberen

Als jij vraagt ik wil deze, die, die en die uitproberen, mag je die, die, die, en die uitproberen. En vaak krijg je er ook een (overigens vrij goeie) kop koffie bij. Hij heeft nu volgens mij wel een paar leuke basgitaren staan, en veel gitaren van Stagg, ook een beetje een na-aap merk, ik weet niet waar je naar op zoek bent?
pi_17240021
Tja ik zou toch wel een paar Epiphone les pauls uit willen proberen. En die tremonti se van de neppe prs
Maar ja tis wel handig in ieder geval want hilversum is niet zo ver weg van utrecht
De meeste effectendozen heeft ie zeker ook wel lijkt me? ZOals de line6 producten.
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_17240324
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:39 schreef NB_TD het volgende:
Tja ik zou toch wel een paar Epiphone les pauls uit willen proberen. En die tremonti se van de neppe prs
Maar ja tis wel handig in ieder geval want hilversum is niet zo ver weg van utrecht
De meeste effectendozen heeft ie zeker ook wel lijkt me? ZOals de line6 producten.
...niet echt alle effectendozen. Eigelijk maar een paar van digitech. Zoals ik al zei, vrij klein assortiment, en ik dacht dat hij op het moment geen epiphones heeft. (wel goeie gitaren trouwens, de gitarist van m'n band en m'n broertje hebben er een, allebei een, dus niet samen een, en de gitarist van mijn band is niet mijn broertje, maar...laat maar )

En hij bestelt dus zoals ik al zei wel voor je, maar dan moet je wel weten waarnaar je op zoek bent. Bassconnection in Hilversum (Neuweg) heeft dacht ik wel een of twee Epiphones LP's.

pi_17240576
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:47 schreef Scylla het volgende:

[..]

...niet echt alle effectendozen. Eigelijk maar een paar van digitech. Zoals ik al zei, vrij klein assortiment, en ik dacht dat hij op het moment geen epiphones heeft. (wel goeie gitaren trouwens, de gitarist van m'n band en m'n broertje hebben er een, allebei een, dus niet samen een, en de gitarist van mijn band is niet mijn broertje, maar...laat maar )

En hij bestelt dus zoals ik al zei wel voor je, maar dan moet je wel weten waarnaar je op zoek bent. Bassconnection in Hilversum (Neuweg) heeft dacht ik wel een of twee Epiphones LP's.

Ik heb al goed nagedacht over mn keuze dus ik weet precies wat ik zou willen bestellen
Alleen die effectendoos ben ik nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant denk ik aan een guitarport, de andere kant een gewone versterker of een V-Amp. Maar ik denk dat de V-Amp gaat afvallen
Heeft ie ook kleine versterkertjes? Of is dat ook op bestelbasis

Op zich is deze winkel wel goed voor mij. Ik word tenminste niet afgeleid door iets duurders

pi_17240808
Vrij klein, maar hij heeft wel wat (kleine) gtaar versterkertjes staan. En effecten..sja, ik ben daar niet zo heel thuis in. Ik heb zelf voor mijn bas en digitech BP200 multi effect, alleen die vind ik niet zo heel erg geweldig klinken. Maar goed, ook daarover kan meneer van Kick je wel wat vertellen. Je moet maar gewoon even langs gaan, kan je ook even langs bassconnection als je dan toch in Hilversum bent, is bij elkaar in de buurt.
pi_17241043
Ok bedankt voor de tip!
Als hij best ervaren is met gitaren en accessoires, is dit denk ik de eerste winkel waar ik zal gaan kijken:) Ik weet toch al ongeveer wat ik wil. Maar liggen de prijzen bij hem zoveel lager? Want de meeste eenmanszaken zijn een stuk duurder heb ik gemerkt.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:24:40 #57
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_17243651
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:18 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Hebben zij daar verstand van zaken? En willen ze graag helpen??

but ofcourse...
pi_17257773
Ok....................ik heb al een paar mailtjes terug gehad van de door jullie opgegeven bedrijven. De meesten verkopen de Epi LP BB niet en de tremonti SE ook niet. Zij hebben het ook allemaal over bestelling doen enz enz. Dus ik denk dat ik dan beter binnenkort die zaak in Hilversum kan bellen om te zeggen dat ie die gitaren voor mij moet bestellen.
Opzich wel goeie optie, wordt ik tenminste neit afgeleid door de duurdere gitaren
pi_17257917
Ik denk niet dat ze die gitaren zullen bestellen zodat je ze nog op je gemak kunt proberen. Bestellen = kopen, bij de meeste winkels. Maar misschien zit ik er naast..
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_17258289
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Zander het volgende:
Ik denk niet dat ze die gitaren zullen bestellen zodat je ze nog op je gemak kunt proberen. Bestellen = kopen, bij de meeste winkels. Maar misschien zit ik er naast..
Tja, daarom. Het wordt hoe dan ook een van de twee. Als de LP lekkerder speelt, kies ik die natuurlijk
Ik zou sowieso niet van alles uitproberen, want dan raak ik heel erg in de war Dat had ik namelijk ook met de aanschaf van mn piano

Verder die effecten tja daar ben ik niet helemaal over uit. Ik denk nog steeds aan de guitarport aangezien mn pc toch de hele dag aanstaat.
En de V-Amp gaat denk ik afvallen, want daar hoor ik veel slechte dingen over; zoals losse knopjes en slecht effectgeluid ofzo iets

Maar net als een versterkertje: misschien dat ik zo'n kleine marshall koop. Is het alleen daarbij belangrijk dat je eerst je gitaar dr op aansluit om te luisteren hoe die klinkt voordat je hem koopt?

dinsdag 17 februari 2004 @ 16:45:38 #61
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17258686
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:04 schreef Scylla het volgende:
Dirk Witte in Amsterdam is nog niet genoemd, in de buurt van de Munt, Vrij ruim assortiment daar, ik weet niet hoe het met de service zit.
Ik heb daar gisteren nog een gitaar gekocht. Ontzettend aardige mensen die je bij alles behulpzaam zijn. Echte superservice...
pi_17258771
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Ik heb daar gisteren nog een gitaar gekocht. Ontzettend aardige mensen die je bij alles behulpzaam zijn. Echte superservice...

ja ik kreeg alleen net een mailtje van ze dat ze de gitaren die ik zoek, niet hebben

Echt als die feedback in utrecht goede service had .......................
Ik had daar trouwens helemaal geen geluidsdichte ruimtes gezien ?! Alleen mensen die gewoon in het gangpad zitten te spelen
En staffhorst is niet normaal duur..................

[Dit bericht is gewijzigd door NB_TD op 17-02-2004 16:54]

pi_17258958
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Zander het volgende:
Nee, je zit er echt niet naast
En aangezien er in Nederland geen (heel weinig) winkels zijn met een fatsoenlijk aanbod, is het wel eens noodzakelijk om wat te bestellen.

Het wordt tijd voor een Music Store in Nederland. Keulen is een beetje te ver

My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
pi_17259022
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:48 schreef NB_TD het volgende:

[..]

ja ik kreeg alleen net een mailtje van ze dat ze de gitaren die ik zoek, niet hebben

Echt als die feedback in utrecht goede service had .......................
Ik had daar trouwens helemaal geen geluidsdichte ruimtes gezien ?! Alleen mensen die gewoon in het gangpad zitten te spelen
En staffhorst is niet normaal duur..................

In Utrecht is er aan de rechterkant een gang met 1 of 2 geluidsdichte ruimtes.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
pi_17259039
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:56 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

Nee, je zit er echt niet naast
En aangezien er in Nederland geen (heel weinig) winkels zijn met een fatsoenlijk aanbod, is het wel eens noodzakelijk om wat te bestellen.

Het wordt tijd voor een Music Store in Nederland. Keulen is een beetje te ver

Aaah jammer ik was vorig jaar in Keulen! Best leuke stad trouwens
En inderdaad het aanbod in Nederland is niet om naar huis te schrijven
pi_17259105
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

In Utrecht is er aan de rechterkant een gang met 1 of 2 geluidsdichte ruimtes.

Ow, kijk dat verandert de zaak. Ik zag namelijk vorige keer een paar gasten in het gangpad spelen: lekker primitief
En aangezien ik liever niet heb dat iedereen mijn gejank kan horen en het personeel+ klanten neem ik aan ook niet , kunnen ze mij beter opsluiten in zo'n hokje
pi_17259349
Erg geluidsdicht zijn die hokjes bij Feedback Utrecht ook niet, trouwens (zitten direct rechts naast de ingang als je binnenloopt).

Maar goed, als die gitaren die je zoekt nergens in Nederland te proberen zijn, dan moet je misschien gewoon eens naar een grotere gitaarzaak gaan (bijv. Feedback in R'dam) en wat andere 'budget'-modellen proberen. Er is keuze zat, ik zou me zelf niet fixeren op 1 of 2 gitaren.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_17259445
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef NB_TD het volgende:

Aaah jammer ik was vorig jaar in Keulen! Best leuke stad trouwens
En inderdaad het aanbod in Nederland is niet om naar huis te schrijven

Ik moet er toch maar eens naar Keulen gaan
Het aanbod is daar echt goed!
quote:
Ow, kijk dat verandert de zaak. Ik zag namelijk vorige keer een paar gasten in het gangpad spelen: lekker primitief
En aangezien ik liever niet heb dat iedereen mijn gejank kan horen en het personeel+ klanten neem ik aan ook niet , kunnen ze mij beter opsluiten in zo'n hokje
Best wel handig idd
19" effecten moet je volgens mij nog wel in de zaak uitproberen. Maar dan krijg je wel een koptelefoon.

[edit]
De PRS Tremonti SE had ik laatst (3 weken geleden) nog in Feedback Rotterdam gezien. Die zullen ze waarschijnlijk nog wel hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Los_Bastardos op 17-02-2004 17:18]

pi_17259547
Ja daar heb je gelijk in.

Maar over die hokjes............tis altijd beter dan midden in het gangpad spelen! Misschien Rotterdam eens proberen. Wat vinden jullie van HUN service eigenlijk? Is die zaak leuker dan die van Utrecht?

pi_17259618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef Los_Bastardos het volgende:

Maar dan krijg je wel een koptelefoon.

Aahhh het gevaar is geweken! Koptelefoon!
pi_17259856
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef NB_TD het volgende:
Ja daar heb je gelijk in.

Maar over die hokjes............tis altijd beter dan midden in het gangpad spelen! Misschien Rotterdam eens proberen. Wat vinden jullie van HUN service eigenlijk? Is die zaak leuker dan die van Utrecht?

Ik vind Feedback Rotterdam beter dan die in Utrecht. Het aanbod is wat beter en de geluidsdichte ruimtes zijn ook wel wat beter.

De service is wel redelijk. Ik raad je alleen aan om niet in het weekend te gaan. Zaterdag is het vaak zo druk en dan willen ze je vaak niet goed helpen. Dan willen ze zoveel mogelijk starter-setjes verkopen en geen lastige vragen beantwoorden.

pi_17260029
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:24 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

Ik vind Feedback Rotterdam beter dan die in Utrecht. Het aanbod is wat beter en de geluidsdichte ruimtes zijn ook wel wat beter.

De service is wel redelijk. Ik raad je alleen aan om niet in het weekend te gaan. Zaterdag is het vaak zo druk en dan willen ze ja vaak niet goed helpen. Dan willen ze zoveel mogelijk starter setjes verkopen en geen lastige vragen ontvangen.

Ok bedankt voor de tip. Misschien dat ik een keer in de vakantie ga of zo.
Zijn zij trouwens prijsstandvastig? Of kun je makkelijk met de prijs zakken als je daar in een keer een grote uitgave doet?
pi_17266877
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:49 schreef Los_Bastardos het volgende:
Misschien is Bass Connection in Hilversum wel wat. Ook al is het vooral bedoeld voor bassisten, ze hebben ook wel wat (goede) gitaren. De eigenaar is erg relaxed en heeft ook wel veel verstand van gitaren.

[half off topic]
Weet er misschien iemand welke winkels in Nederland Parker, Music-Man en PRS gitaren verkopen? Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke PRS collectie, maar zijn er misschien nog anderen?

Ik heb een goeie site gevonden voor de PRS en de Music man
Hij is officieel aangeschreven op de PRSguitars.com site:
www.voerman.nl
pi_17267060
Is er trouwens hier iemand die ervaring heeft met het kopen van zijn gitaar op een internetsite. Want die bedragen verschillen echt soms 300 euro!
pi_17268135
Voor klassiek en akkoestisch Casa Benelly in Den Haag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')