abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17184518
Dirk Witte in Amsterdam is nog niet genoemd, in de buurt van de Munt, Vrij ruim assortiment daar, ik weet niet hoe het met de service zit.
pi_17185891
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:04 schreef Scylla het volgende:
Dirk Witte in Amsterdam is nog niet genoemd, in de buurt van de Munt, Vrij ruim assortiment daar, ik weet niet hoe het met de service zit.
Ziet dr best goed uit op zijn site! En in Amsterdam ben ik sowieso wat meer bekend
Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_17203864
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:04 schreef Scylla het volgende:
Ben ik ook een aantal keer geweest, maar ik heb altijd het idee dat je daar de winkel uit wordt gekeken, erg irritant! Ze hebben wel een groot assortiment gitaren (erg mooi om een aantal rijen gitaren zo te zien!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_17205915
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:18 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ben ik ook een aantal keer geweest, maar ik heb altijd het idee dat je daar de winkel uit wordt gekeken, erg irritant! Ze hebben wel een groot assortiment gitaren (erg mooi om een aantal rijen gitaren zo te zien!

dus.....................bedoel je dat ze liever geen mensen in de winkel zien? Lijkt me sterk Of dat er zo op je handen gekeken wordt? Want dat laatste is in principe niet erg omdat ik behoorlijk wat hulp nodig zal hebben
  zondag 15 februari 2004 @ 21:25:14 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17205988
Robberts Guitars in Hilversum (drie minuten van het station).

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 15 februari 2004 @ 21:27:13 #31
71115 Rnej
I walk the line
pi_17206067
waarom vinden de mensen de rockpalace zo goed?

rockpalace is echt kut.. ze hebben me boomer strings geadviseerd.. wat een kleretroep zeg...

(ze zijn niet duur, dat iig..)
feedback = nog goedkoper maar kloteservice..

als je echt HELE goeie service wil... Den Dekker in kapelle (Zeeland)
geniale zaak

pi_17206349
Musik Prodictiv in Ibbenburen net over de grens bij Enschede.Het is alleen nog al verweg. Als je een keer een hele dag alles, maar dan ook alles wil proberen! (t is een enorme shop) Als je een paar mede gitaristen mee kan krijgen is het leuk, goed te doen en zeker de moeite waard.
pi_17206530
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:25 schreef Verbal het volgende:
Robberts Guitars in Hilversum (drie minuten van het station).

V.

eindelijk eentje in de buurt, bedankt!
pi_17206632
Alleen nu ik zo op die Robberts site kijk............................hebben zij naast hun eigen modellen ook een groot assortiment aan bekende merken?
  zondag 15 februari 2004 @ 22:16:33 #35
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17207695
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:44 schreef NB_TD het volgende:
Alleen nu ik zo op die Robberts site kijk............................hebben zij naast hun eigen modellen ook een groot assortiment aan bekende merken?
Ik zou ze even bellen, morgen...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_17209341
Dirk Witte is goed!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_17210631
wij krijgen altijd korting bij feedback in utrecht
vind de service oké al is het waar dat ze niet altijd even vlot communiceren, ik vroeg om ZildjIAN stokken voor onze drummer en hij wist niet wat ik bedoelde, oh spreek je het uit als ZILdjian.... lekker verschil maar ok. Aardige gasten en aanbod en prijs prima voor zo'n kleine zaak. Ik koop daar het meeste. Jammer dat ze geen groot/vast aanbod hebben van bassnaren....
pi_17210637
Misschien is Bass Connection in Hilversum wel wat. Ook al is het vooral bedoeld voor bassisten, ze hebben ook wel wat (goede) gitaren. De eigenaar is erg relaxed en heeft ook wel veel verstand van gitaren.

[half off topic]
Weet er misschien iemand welke winkels in Nederland Parker, Music-Man en PRS gitaren verkopen? Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke PRS collectie, maar zijn er misschien nog anderen?

My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:50:40 #39
71115 Rnej
I walk the line
pi_17210686
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:48 schreef gewoon-jan het volgende:
wij krijgen altijd korting bij feedback in utrecht
vind de service oké al is het waar dat ze niet altijd even vlot communiceren, ik vroeg om ZildjIAN stokken voor onze drummer en hij wist niet wat ik bedoelde, oh spreek je het uit als ZILdjian.... lekker verschil maar ok. Aardige gasten en aanbod en prijs prima voor zo'n kleine zaak. Ik koop daar het meeste. Jammer dat ze geen groot/vast aanbod hebben van bassnaren....
prijs prima voor een kleine zaak?
feedback is een keten or.. feedback rotterdam is allejezus groot
pi_17211093
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:49 schreef Los_Bastardos het volgende:
Misschien is Bass Connection in Hilversum wel wat. Ook al is het vooral bedoeld voor bassisten, ze hebben ook wel wat (goede) gitaren. De eigenaar is erg relaxed en heeft ook wel veel verstand van gitaren.

[half off topic]
Weet er misschien iemand welke winkels in Nederland Parker, Music-Man en PRS gitaren verkopen? Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke PRS collectie, maar zijn er misschien nog anderen?

Over de PRS, ja in Scheveningen schijnt een grote zaak te zitten de purpleguitars. Ze hebben ook een site: www.purpleguitars.com
Jammer dat ze zo ontiechelijk duur zijn
  maandag 16 februari 2004 @ 00:09:08 #41
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_17211229
Ik vond Dirk Witte ook een erg goede zaak. Bij mij waren er wel echt enthousiaste mensen, die duidelijk echt wat met gitaren hebben, en me van alles begonnen uit te leggen. Ik kwam toen alleen even plectrums en snaren kopen .
What is live without a little problem?
pi_17211403
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Over de PRS, ja in Scheveningen schijnt een grote zaak te zitten de purpleguitars. Ze hebben ook een site: www.purpleguitars.com
Jammer dat ze zo ontiechelijk duur zijn

Bedankt!
Idd jammer dat ze zo duur zijn.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:18:27 #43
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17211500
Huub Boel in Zutphen.

www.huubboel.nl

Is een kleine zaak, maar de service is echt 1000%

Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_17220337
Ik woon zelf in Hilversum, en kom regelmatig bij Robberts en Bassconnection. Robberts vind ik persoonlijk vrij duur, en ze hebben er niet het allerbeste materiaal (afgezien van een paar Fenders en eigen merk allemaal Vintage en Squier achtige meuk) en Bassconnection heeft prima service, en is helemaal top voor basgitaar, alleen hebben die juist weer ongeveer geen betaalbare gitaren. Alles boven de 1000 euries, het ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vind.
Ook is er nog een leuke muziekwinkel op de Gijsbrecht van Amstel straat (als je bekend bent met Hilversum) genaamd Kick Music, hebben niet echt veel, maar die man bestelt alles voor je, zet koffie voor je, en zijn richtprijzen zijn onder die van Feedback.
pi_17220396
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:49 schreef Los_Bastardos het volgende:

[half off topic]

Bassconnection die jij noemde heeft wel Musicman (EvH) gitaren af en toe.
pi_17221755
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Tomek het volgende:
Wat is dat toch met die site van Conijn

Dat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?

Bij mij ook niet, als ik op acoustische gitaren klink, dan komt er helemaal niks... (of is die gewoon leeg?)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_17221834
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:35 schreef Jimbaka het volgende:
Musik Prodictiv in Ibbenburen net over de grens bij Enschede.Het is alleen nog al verweg. Als je een keer een hele dag alles, maar dan ook alles wil proberen! (t is een enorme shop) Als je een paar mede gitaristen mee kan krijgen is het leuk, goed te doen en zeker de moeite waard.
Maar de service bij MP is dan wel weer heel erg triest...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_17237087
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:03 schreef Scylla het volgende:
Ik woon zelf in Hilversum, en kom regelmatig bij Robberts en Bassconnection. Robberts vind ik persoonlijk vrij duur, en ze hebben er niet het allerbeste materiaal (afgezien van een paar Fenders en eigen merk allemaal Vintage en Squier achtige meuk) en Bassconnection heeft prima service, en is helemaal top voor basgitaar, alleen hebben die juist weer ongeveer geen betaalbare gitaren. Alles boven de 1000 euries, het ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vind.
Ook is er nog een leuke muziekwinkel op de Gijsbrecht van Amstel straat (als je bekend bent met Hilversum) genaamd Kick Music, hebben niet echt veel, maar die man bestelt alles voor je, zet koffie voor je, en zijn richtprijzen zijn onder die van Feedback.
Die Kick music klinkt goed
Maar verkopen zij ook en bestellen zij ook gitaren, want ik zie alleen audioapparaten op de site staan
pi_17239626
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:33 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Die Kick music klinkt goed
Maar verkopen zij ook en bestellen zij ook gitaren, want ik zie alleen audioapparaten op de site staan

Ja, die site is sowieso een beetje gedateerd, volgens mij word er aan een nieuwe gewerkt, maar die site die je waarschijnlijk hebt geopend (op a2000.nl server?) is al 2 jaar niet meer ge update. Hij heeft wat goedkope gitaren in z'n winkel staan, af en toe iets leuks, en inderdaad ook wel een hoop audio apparatuur. Hij wil wel voor je bestellen, en heeft soms echt leuke (2dehands) aanbiedingen. Zo heb ik mijn nieuwe OLP Stingray5 (bij Feedback 475) ervandaan voor 275,-, en heb ik er een hele mooie Fender Bassman Ten versterker voor 500 euries op de kop weten te tikken. Prima service verder, aardige vent die er ook echt iets vanaf weet, alleen heeft hij niet veel dingen op voorraad. Hij bestelt wel gitaren voor je.
pi_17239733
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:28 schreef Scylla het volgende:

[..]

Ja, die site is sowieso een beetje gedateerd, volgens mij word er aan een nieuwe gewerkt, maar die site die je waarschijnlijk hebt geopend (op a2000.nl server?) is al 2 jaar niet meer ge update. Hij heeft wat goedkope gitaren in z'n winkel staan, af en toe iets leuks, en inderdaad ook wel een hoop audio apparatuur. Hij wil wel voor je bestellen, en heeft soms echt leuke (2dehands) aanbiedingen. Zo heb ik mijn nieuwe OLP Stingray5 (bij Feedback 475) ervandaan voor 275,-, en heb ik er een hele mooie Fender Bassman Ten versterker voor 500 euries op de kop weten te tikken. Prima service verder, aardige vent die er ook echt iets vanaf weet, alleen heeft hij niet veel dingen op voorraad. Hij bestelt wel gitaren voor je.

Das ok
Ik hoop dat ie het niet erg vindt als ik een paar niet zal nemen, want ik moet ze toch op de een of andere manier uitproberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')