abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17175983
Hoi iedereen,

ik ben van plan volgende maand een elektrisch gitaar te kopen.
Mijn akoustische heb ik bij de Feedback Utrecht gekocht. De Feedback is wel lekker goedkoop, maar ik vind de service bij het kiezen nogal
Kent iemand hier een goeie zaak in de buurt van Utrecht (mag ook verder weg zijn) waar WEL goeie service gegeven wordt?

Ik vind dat bij een elektrisch gitaar nogal belangrijk.

Pluk de dag voordat anderen van je plukken
pi_17176009
In Utrecht heb je ook nog Staffhorst, vind dat persoonlijk maar een flutzaak met een flut-assortiment (alleen maar Samick en B.C. Rich, zo 'n beetje), maar daar zou je het ook kunnen proberen. De Stand-By is ook wel een leuk winkeltje, heeft niet enorm veel maar wel aardige mensen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:27:14 #3
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17176126
conijn muziek in eindhoven is een hele goede, heb ik sinds dat ik de zaak 'ontdekt' heb al mijn gear gekocht. Ze hebben laagste prijsgarantie (als je ergens anders goedkoper vindt krijg je het daar ook voor die prijs) en de service is echt perfect! Ook hebben ze een enorm assortiment varierend van gitaren van 50-7500 euro en alle (ook semi- )bekende merken, dus keuze voor iedereen!
pi_17176142
Rock Palace in Den Haag
pi_17176162
staffhorst inderdaad wilde ik ook gaan kijken.
Die heeft wel veel keus, maar niet alles wat ik wil uitproberen, (zoals de prs tremonti).
Ik vind het namelijk wel handig als ik in 1 zaak alles kan uitproberen. Anders moet ik eerst naar de een dan weer naar de ander, en vervolgens ben ik de sound van de gitaar alweer vergeten.

Maar het mag ook buiten Utrecht, zolang het maar niet helemaal in Limburg of Groningen ligt !

pi_17176210
Die Feedback in Utrecht zuigt inderdaad vierkant
Maar Feedback in Rotterdam is wel erg goed, ze hebben er superveel en je kan gewoon op je gemak rondkijken en goeie service

[Dit bericht is gewijzigd door BillyTalent op 14-02-2004 18:33]

God's gonna set this world on fire, one of these days....
pi_17176231
WaveWorld in Rijswijk en Culemborg, daar leveren ze erg goede service. Ik koop daar zowat alles.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_17176442
tja die feedback in utrecht is een lekker rommelig zaakje. Opzich hebben ze best veel keus, maar soms weten ze zelf ook niet waar alles staat
Misschien zijn ze daarom wel zo goedkoop
Alhoewel ik net hoor dat rotterdam beter is.
pi_17176557
Rock Palace in Den Haag is top
Die zaak sponsort ook vanalles.. en ze hebben dr echt super vette
electrische gitaren!
Hatseflats
  zaterdag 14 februari 2004 @ 18:43:45 #10
84716 Boll
Infinity ends here
pi_17176572
Vrieze in winterswijk, gelderland
You know you're addicted to CS when you try to defuse your alarm clock in the morning
pi_17176737
pi_17176928
Ja klotepersoneel daar, het lijkt wel net of ze je niks willen verkopen.
Rotterdam is echt veel beter
pi_17176990
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:55 schreef BillyTalent het volgende:
Ja klotepersoneel daar, het lijkt wel net of ze je niks willen verkopen.
Rotterdam is echt veel beter
hhmmmmmmm........misschien moet ik daar maar eens naartoe. Want bij de Feedback utreg leek het soms wel of de verkoper evenveel van gitaren afwist als ik ( praktisch niks dus )
pi_17177270
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?

Maar goed, de spullen die ze verkopen zijn wel ok.

zaterdag 14 februari 2004 @ 19:12:06 #15
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_17177358
Kees Dee in Amersfoort is een leuke zaak, aardige vent alleen is hij wel iets duurder dan Feedback.
pi_17177481
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:
Ja, ik moest bij Feedback Utrecht zo'n ezel achter de balie ook uitleggen wat een 'capo' voor een gitaar was.. "Oh, zo'n ding..." En dan mag je nog van geluk spreken dat ze je uberhaupt aandacht geven, meestal hebben de heren het te druk met ouwehoeren en koffie slurpen. Hallo, sta je daar om wat te verkopen of wat?

We lopen ze hier behoorlijk af te zeiken, maar ja......tis de waarheid
Goeie spullen, maar crap personeel. Ze mogen wel eens een cursus communicatieve vaardigheden doen met zn allen, want aandacht daar moet je inderdaad niet op rekenen. Met een duur instrument is dat wel heel belangrijk, vooral als je dr geen moer vanaf weet
Maar als zij dr ook geen moer vanaf weten.............dan ben je uitgepraat

Ik zal daar waarschijnlijk alleen de versterker vandaan gaan halen; kost hun niet zoveel communicatieve kracht Inpakken en wegwezu

pi_17177561
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:12 schreef CurlZ het volgende:
Kees Dee in Amersfoort is een leuke zaak, aardige vent alleen is hij wel iets duurder dan Feedback.
Hebben zij daar verstand van zaken? En willen ze graag helpen??
pi_17178329
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:27 schreef NRK het volgende:
Rock Palace in Den Haag
pi_17178341
ik heb al een paar mailtjes rondgestuurd naar de door jullie opgegeven zaken, om te vragen of zij de gitaren hebben die ik wil uitproberen.
Bedankt@!@!!!!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:48:51 #20
42555 Tomek
Take on the world!
pi_17178516
Wat is dat toch met die site van Conijn

Dat menu wil maar niet werken bij mij, meer mensen die daar last van hebben?

pi_17178726
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Tomek het volgende:

ow..........bij mij werkt ie wel. Zal wel met een programma te maken hebben, die geinstalleerd moet zijn. Je krijgt nl. wel een introfilmpje te zien van macromedia flash player. Misschien is dat het wel
pi_17179221
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:08 schreef Zander het volgende:

Precies, ik wilde daar een keer een 2e hands gitaar voor mn kleine neefje kopen voor zn verjaardag, die gast die ik moest hebben stond gewoon minstens 10 minuten aan de telefoon met zn vrouw of zo te lullen voor ie mij hielp En me gewoon aankijken he terwijl ie aan de telefoon zit...
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:41:33 #23
58475 Satanix
Want Some Candy?
pi_17179912
dan was ik daar na 2 minuten al weg
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:56:54 #24
84469 Emmy88
Fungus Amongus
pi_17180324
tvp, ik zoek zelf ook een goede gitarenwinkel. Ik ben van plan electrische basgitaar te gaan spelen, en ik wil toch wel goed advies. Vooral omdat ik waarschijnlijk een linkshandige gitaar neem, en die zijn wat zeldzamer.

Feedback in Utrecht is opzich wel een goede winkel, je kunt gewoon alle gitaren uitproberen die je wilt, zolang er niet: "niet aankomen opstaat. Het is wel vervelend dat die hokjes niet geluidsdicht zijn
Het personeel is inderdaad nogal in zichzelf gekeerd, en dat is zacht uitgedrukt .

I believe that the unconscious mind can take in much more information than we can take in consciously.
Besides that I am basically a lazy person and I don't want to think about it.
pi_17183970
Opzich komt die Rock palace via de site wel goed over.
En de meesten hier hebben het ook al een paar genoemd.
Ik hoop alleen dat zij de gitaren hebben die ik wil proberen! Effe wachten op een re:
pi_17184518
Dirk Witte in Amsterdam is nog niet genoemd, in de buurt van de Munt, Vrij ruim assortiment daar, ik weet niet hoe het met de service zit.
pi_17185891
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 23:04 schreef Scylla het volgende:
Dirk Witte in Amsterdam is nog niet genoemd, in de buurt van de Munt, Vrij ruim assortiment daar, ik weet niet hoe het met de service zit.
Ziet dr best goed uit op zijn site! En in Amsterdam ben ik sowieso wat meer bekend
pi_17203864
quote:
Ben ik ook een aantal keer geweest, maar ik heb altijd het idee dat je daar de winkel uit wordt gekeken, erg irritant! Ze hebben wel een groot assortiment gitaren (erg mooi om een aantal rijen gitaren zo te zien!
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_17205915
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:18 schreef Gitarist het volgende:

[..]

Ben ik ook een aantal keer geweest, maar ik heb altijd het idee dat je daar de winkel uit wordt gekeken, erg irritant! Ze hebben wel een groot assortiment gitaren (erg mooi om een aantal rijen gitaren zo te zien!

dus.....................bedoel je dat ze liever geen mensen in de winkel zien? Lijkt me sterk Of dat er zo op je handen gekeken wordt? Want dat laatste is in principe niet erg omdat ik behoorlijk wat hulp nodig zal hebben
  zondag 15 februari 2004 @ 21:25:14 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17205988
Robberts Guitars in Hilversum (drie minuten van het station).

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 15 februari 2004 @ 21:27:13 #31
71115 Rnej
I walk the line
pi_17206067
waarom vinden de mensen de rockpalace zo goed?

rockpalace is echt kut.. ze hebben me boomer strings geadviseerd.. wat een kleretroep zeg...

(ze zijn niet duur, dat iig..)
feedback = nog goedkoper maar kloteservice..

als je echt HELE goeie service wil... Den Dekker in kapelle (Zeeland)
geniale zaak

pi_17206349
Musik Prodictiv in Ibbenburen net over de grens bij Enschede.Het is alleen nog al verweg. Als je een keer een hele dag alles, maar dan ook alles wil proberen! (t is een enorme shop) Als je een paar mede gitaristen mee kan krijgen is het leuk, goed te doen en zeker de moeite waard.
pi_17206530
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:25 schreef Verbal het volgende:
Robberts Guitars in Hilversum (drie minuten van het station).

V.

eindelijk eentje in de buurt, bedankt!
pi_17206632
Alleen nu ik zo op die Robberts site kijk............................hebben zij naast hun eigen modellen ook een groot assortiment aan bekende merken?
  zondag 15 februari 2004 @ 22:16:33 #35
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_17207695
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:44 schreef NB_TD het volgende:
Alleen nu ik zo op die Robberts site kijk............................hebben zij naast hun eigen modellen ook een groot assortiment aan bekende merken?
Ik zou ze even bellen, morgen...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_17209341
Dirk Witte is goed!
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_17210631
wij krijgen altijd korting bij feedback in utrecht
vind de service oké al is het waar dat ze niet altijd even vlot communiceren, ik vroeg om ZildjIAN stokken voor onze drummer en hij wist niet wat ik bedoelde, oh spreek je het uit als ZILdjian.... lekker verschil maar ok. Aardige gasten en aanbod en prijs prima voor zo'n kleine zaak. Ik koop daar het meeste. Jammer dat ze geen groot/vast aanbod hebben van bassnaren....
pi_17210637
Misschien is Bass Connection in Hilversum wel wat. Ook al is het vooral bedoeld voor bassisten, ze hebben ook wel wat (goede) gitaren. De eigenaar is erg relaxed en heeft ook wel veel verstand van gitaren.

[half off topic]
Weet er misschien iemand welke winkels in Nederland Parker, Music-Man en PRS gitaren verkopen? Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke PRS collectie, maar zijn er misschien nog anderen?

My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  zondag 15 februari 2004 @ 23:50:40 #39
71115 Rnej
I walk the line
pi_17210686
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:48 schreef gewoon-jan het volgende:
wij krijgen altijd korting bij feedback in utrecht
vind de service oké al is het waar dat ze niet altijd even vlot communiceren, ik vroeg om ZildjIAN stokken voor onze drummer en hij wist niet wat ik bedoelde, oh spreek je het uit als ZILdjian.... lekker verschil maar ok. Aardige gasten en aanbod en prijs prima voor zo'n kleine zaak. Ik koop daar het meeste. Jammer dat ze geen groot/vast aanbod hebben van bassnaren....
prijs prima voor een kleine zaak?
feedback is een keten or.. feedback rotterdam is allejezus groot
pi_17211093
quote:
Op zondag 15 februari 2004 23:49 schreef Los_Bastardos het volgende:
Misschien is Bass Connection in Hilversum wel wat. Ook al is het vooral bedoeld voor bassisten, ze hebben ook wel wat (goede) gitaren. De eigenaar is erg relaxed en heeft ook wel veel verstand van gitaren.

[half off topic]
Weet er misschien iemand welke winkels in Nederland Parker, Music-Man en PRS gitaren verkopen? Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke PRS collectie, maar zijn er misschien nog anderen?

Over de PRS, ja in Scheveningen schijnt een grote zaak te zitten de purpleguitars. Ze hebben ook een site: www.purpleguitars.com
Jammer dat ze zo ontiechelijk duur zijn
  maandag 16 februari 2004 @ 00:09:08 #41
30934 nielspan
TravellingtheOneAfter909
pi_17211229
Ik vond Dirk Witte ook een erg goede zaak. Bij mij waren er wel echt enthousiaste mensen, die duidelijk echt wat met gitaren hebben, en me van alles begonnen uit te leggen. Ik kwam toen alleen even plectrums en snaren kopen .
What is live without a little problem?
pi_17211403
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:03 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Over de PRS, ja in Scheveningen schijnt een grote zaak te zitten de purpleguitars. Ze hebben ook een site: www.purpleguitars.com
Jammer dat ze zo ontiechelijk duur zijn

Bedankt!
Idd jammer dat ze zo duur zijn.
My love for you is like a truck. Berserker! Would you like some making fuck? Berserker.
  maandag 16 februari 2004 @ 00:18:27 #43
21166 Mayhem
Fulltime Kansloos.
pi_17211500
Huub Boel in Zutphen.

www.huubboel.nl

Is een kleine zaak, maar de service is echt 1000%

Mijn schijtlijst : FritsvanEgters
Xbox Live GT : Dutch Mayhem // PSN ID : Dutch_Mayhem
pi_17220337
Ik woon zelf in Hilversum, en kom regelmatig bij Robberts en Bassconnection. Robberts vind ik persoonlijk vrij duur, en ze hebben er niet het allerbeste materiaal (afgezien van een paar Fenders en eigen merk allemaal Vintage en Squier achtige meuk) en Bassconnection heeft prima service, en is helemaal top voor basgitaar, alleen hebben die juist weer ongeveer geen betaalbare gitaren. Alles boven de 1000 euries, het ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vind.
Ook is er nog een leuke muziekwinkel op de Gijsbrecht van Amstel straat (als je bekend bent met Hilversum) genaamd Kick Music, hebben niet echt veel, maar die man bestelt alles voor je, zet koffie voor je, en zijn richtprijzen zijn onder die van Feedback.
pi_17220396
quote:

[half off topic]

Bassconnection die jij noemde heeft wel Musicman (EvH) gitaren af en toe.
pi_17221755
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:48 schreef Tomek het volgende:

Bij mij ook niet, als ik op acoustische gitaren klink, dan komt er helemaal niks... (of is die gewoon leeg?)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_17221834
quote:
Op zondag 15 februari 2004 21:35 schreef Jimbaka het volgende:
Musik Prodictiv in Ibbenburen net over de grens bij Enschede.Het is alleen nog al verweg. Als je een keer een hele dag alles, maar dan ook alles wil proberen! (t is een enorme shop) Als je een paar mede gitaristen mee kan krijgen is het leuk, goed te doen en zeker de moeite waard.
Maar de service bij MP is dan wel weer heel erg triest...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_17237087
quote:
Op maandag 16 februari 2004 13:03 schreef Scylla het volgende:
Ik woon zelf in Hilversum, en kom regelmatig bij Robberts en Bassconnection. Robberts vind ik persoonlijk vrij duur, en ze hebben er niet het allerbeste materiaal (afgezien van een paar Fenders en eigen merk allemaal Vintage en Squier achtige meuk) en Bassconnection heeft prima service, en is helemaal top voor basgitaar, alleen hebben die juist weer ongeveer geen betaalbare gitaren. Alles boven de 1000 euries, het ligt er een beetje aan wat je betaalbaar vind.
Ook is er nog een leuke muziekwinkel op de Gijsbrecht van Amstel straat (als je bekend bent met Hilversum) genaamd Kick Music, hebben niet echt veel, maar die man bestelt alles voor je, zet koffie voor je, en zijn richtprijzen zijn onder die van Feedback.
Die Kick music klinkt goed
Maar verkopen zij ook en bestellen zij ook gitaren, want ik zie alleen audioapparaten op de site staan
pi_17239626
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:33 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Die Kick music klinkt goed
Maar verkopen zij ook en bestellen zij ook gitaren, want ik zie alleen audioapparaten op de site staan

Ja, die site is sowieso een beetje gedateerd, volgens mij word er aan een nieuwe gewerkt, maar die site die je waarschijnlijk hebt geopend (op a2000.nl server?) is al 2 jaar niet meer ge update. Hij heeft wat goedkope gitaren in z'n winkel staan, af en toe iets leuks, en inderdaad ook wel een hoop audio apparatuur. Hij wil wel voor je bestellen, en heeft soms echt leuke (2dehands) aanbiedingen. Zo heb ik mijn nieuwe OLP Stingray5 (bij Feedback 475) ervandaan voor 275,-, en heb ik er een hele mooie Fender Bassman Ten versterker voor 500 euries op de kop weten te tikken. Prima service verder, aardige vent die er ook echt iets vanaf weet, alleen heeft hij niet veel dingen op voorraad. Hij bestelt wel gitaren voor je.
pi_17239733
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:28 schreef Scylla het volgende:

[..]

Ja, die site is sowieso een beetje gedateerd, volgens mij word er aan een nieuwe gewerkt, maar die site die je waarschijnlijk hebt geopend (op a2000.nl server?) is al 2 jaar niet meer ge update. Hij heeft wat goedkope gitaren in z'n winkel staan, af en toe iets leuks, en inderdaad ook wel een hoop audio apparatuur. Hij wil wel voor je bestellen, en heeft soms echt leuke (2dehands) aanbiedingen. Zo heb ik mijn nieuwe OLP Stingray5 (bij Feedback 475) ervandaan voor 275,-, en heb ik er een hele mooie Fender Bassman Ten versterker voor 500 euries op de kop weten te tikken. Prima service verder, aardige vent die er ook echt iets vanaf weet, alleen heeft hij niet veel dingen op voorraad. Hij bestelt wel gitaren voor je.

Das ok
Ik hoop dat ie het niet erg vindt als ik een paar niet zal nemen, want ik moet ze toch op de een of andere manier uitproberen
pi_17239847
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:30 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Das ok
Ik hoop dat ie het niet erg vindt als ik een paar niet zal nemen, want ik moet ze toch op de een of andere manier uitproberen

Als jij vraagt ik wil deze, die, die en die uitproberen, mag je die, die, die, en die uitproberen. En vaak krijg je er ook een (overigens vrij goeie) kop koffie bij. Hij heeft nu volgens mij wel een paar leuke basgitaren staan, en veel gitaren van Stagg, ook een beetje een na-aap merk, ik weet niet waar je naar op zoek bent?
pi_17240021
Tja ik zou toch wel een paar Epiphone les pauls uit willen proberen. En die tremonti se van de neppe prs
Maar ja tis wel handig in ieder geval want hilversum is niet zo ver weg van utrecht
De meeste effectendozen heeft ie zeker ook wel lijkt me? ZOals de line6 producten.
pi_17240324
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:39 schreef NB_TD het volgende:
Tja ik zou toch wel een paar Epiphone les pauls uit willen proberen. En die tremonti se van de neppe prs
Maar ja tis wel handig in ieder geval want hilversum is niet zo ver weg van utrecht
De meeste effectendozen heeft ie zeker ook wel lijkt me? ZOals de line6 producten.
...niet echt alle effectendozen. Eigelijk maar een paar van digitech. Zoals ik al zei, vrij klein assortiment, en ik dacht dat hij op het moment geen epiphones heeft. (wel goeie gitaren trouwens, de gitarist van m'n band en m'n broertje hebben er een, allebei een, dus niet samen een, en de gitarist van mijn band is niet mijn broertje, maar...laat maar )

En hij bestelt dus zoals ik al zei wel voor je, maar dan moet je wel weten waarnaar je op zoek bent. Bassconnection in Hilversum (Neuweg) heeft dacht ik wel een of twee Epiphones LP's.

pi_17240576
quote:
Op maandag 16 februari 2004 22:47 schreef Scylla het volgende:

[..]

...niet echt alle effectendozen. Eigelijk maar een paar van digitech. Zoals ik al zei, vrij klein assortiment, en ik dacht dat hij op het moment geen epiphones heeft. (wel goeie gitaren trouwens, de gitarist van m'n band en m'n broertje hebben er een, allebei een, dus niet samen een, en de gitarist van mijn band is niet mijn broertje, maar...laat maar )

En hij bestelt dus zoals ik al zei wel voor je, maar dan moet je wel weten waarnaar je op zoek bent. Bassconnection in Hilversum (Neuweg) heeft dacht ik wel een of twee Epiphones LP's.

Ik heb al goed nagedacht over mn keuze dus ik weet precies wat ik zou willen bestellen
Alleen die effectendoos ben ik nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant denk ik aan een guitarport, de andere kant een gewone versterker of een V-Amp. Maar ik denk dat de V-Amp gaat afvallen
Heeft ie ook kleine versterkertjes? Of is dat ook op bestelbasis

Op zich is deze winkel wel goed voor mij. Ik word tenminste niet afgeleid door iets duurders

pi_17240808
Vrij klein, maar hij heeft wel wat (kleine) gtaar versterkertjes staan. En effecten..sja, ik ben daar niet zo heel thuis in. Ik heb zelf voor mijn bas en digitech BP200 multi effect, alleen die vind ik niet zo heel erg geweldig klinken. Maar goed, ook daarover kan meneer van Kick je wel wat vertellen. Je moet maar gewoon even langs gaan, kan je ook even langs bassconnection als je dan toch in Hilversum bent, is bij elkaar in de buurt.
pi_17241043
Ok bedankt voor de tip!
Als hij best ervaren is met gitaren en accessoires, is dit denk ik de eerste winkel waar ik zal gaan kijken:) Ik weet toch al ongeveer wat ik wil. Maar liggen de prijzen bij hem zoveel lager? Want de meeste eenmanszaken zijn een stuk duurder heb ik gemerkt.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 00:24:40 #57
81649 CurlZ
Yeah sure...
pi_17243651
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:18 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Hebben zij daar verstand van zaken? En willen ze graag helpen??

but ofcourse...
pi_17257773
Ok....................ik heb al een paar mailtjes terug gehad van de door jullie opgegeven bedrijven. De meesten verkopen de Epi LP BB niet en de tremonti SE ook niet. Zij hebben het ook allemaal over bestelling doen enz enz. Dus ik denk dat ik dan beter binnenkort die zaak in Hilversum kan bellen om te zeggen dat ie die gitaren voor mij moet bestellen.
Opzich wel goeie optie, wordt ik tenminste neit afgeleid door de duurdere gitaren
pi_17257917
Ik denk niet dat ze die gitaren zullen bestellen zodat je ze nog op je gemak kunt proberen. Bestellen = kopen, bij de meeste winkels. Maar misschien zit ik er naast..
pi_17258289
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Zander het volgende:
Ik denk niet dat ze die gitaren zullen bestellen zodat je ze nog op je gemak kunt proberen. Bestellen = kopen, bij de meeste winkels. Maar misschien zit ik er naast..
Tja, daarom. Het wordt hoe dan ook een van de twee. Als de LP lekkerder speelt, kies ik die natuurlijk
Ik zou sowieso niet van alles uitproberen, want dan raak ik heel erg in de war Dat had ik namelijk ook met de aanschaf van mn piano

Verder die effecten tja daar ben ik niet helemaal over uit. Ik denk nog steeds aan de guitarport aangezien mn pc toch de hele dag aanstaat.
En de V-Amp gaat denk ik afvallen, want daar hoor ik veel slechte dingen over; zoals losse knopjes en slecht effectgeluid ofzo iets

Maar net als een versterkertje: misschien dat ik zo'n kleine marshall koop. Is het alleen daarbij belangrijk dat je eerst je gitaar dr op aansluit om te luisteren hoe die klinkt voordat je hem koopt?

dinsdag 17 februari 2004 @ 16:45:38 #61
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_17258686
quote:
Ik heb daar gisteren nog een gitaar gekocht. Ontzettend aardige mensen die je bij alles behulpzaam zijn. Echte superservice...
pi_17258771
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:45 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Ik heb daar gisteren nog een gitaar gekocht. Ontzettend aardige mensen die je bij alles behulpzaam zijn. Echte superservice...

ja ik kreeg alleen net een mailtje van ze dat ze de gitaren die ik zoek, niet hebben

Echt als die feedback in utrecht goede service had .......................
Ik had daar trouwens helemaal geen geluidsdichte ruimtes gezien ?! Alleen mensen die gewoon in het gangpad zitten te spelen
En staffhorst is niet normaal duur..................

[Dit bericht is gewijzigd door NB_TD op 17-02-2004 16:54]

pi_17258958
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:21 schreef Zander het volgende:
Nee, je zit er echt niet naast
En aangezien er in Nederland geen (heel weinig) winkels zijn met een fatsoenlijk aanbod, is het wel eens noodzakelijk om wat te bestellen.

Het wordt tijd voor een Music Store in Nederland. Keulen is een beetje te ver

pi_17259022
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:48 schreef NB_TD het volgende:

[..]

ja ik kreeg alleen net een mailtje van ze dat ze de gitaren die ik zoek, niet hebben

Echt als die feedback in utrecht goede service had .......................
Ik had daar trouwens helemaal geen geluidsdichte ruimtes gezien ?! Alleen mensen die gewoon in het gangpad zitten te spelen
En staffhorst is niet normaal duur..................

In Utrecht is er aan de rechterkant een gang met 1 of 2 geluidsdichte ruimtes.
pi_17259039
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:56 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

Nee, je zit er echt niet naast
En aangezien er in Nederland geen (heel weinig) winkels zijn met een fatsoenlijk aanbod, is het wel eens noodzakelijk om wat te bestellen.

Het wordt tijd voor een Music Store in Nederland. Keulen is een beetje te ver

Aaah jammer ik was vorig jaar in Keulen! Best leuke stad trouwens
En inderdaad het aanbod in Nederland is niet om naar huis te schrijven
pi_17259105
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:58 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

In Utrecht is er aan de rechterkant een gang met 1 of 2 geluidsdichte ruimtes.

Ow, kijk dat verandert de zaak. Ik zag namelijk vorige keer een paar gasten in het gangpad spelen: lekker primitief
En aangezien ik liever niet heb dat iedereen mijn gejank kan horen en het personeel+ klanten neem ik aan ook niet , kunnen ze mij beter opsluiten in zo'n hokje
pi_17259349
Erg geluidsdicht zijn die hokjes bij Feedback Utrecht ook niet, trouwens (zitten direct rechts naast de ingang als je binnenloopt).

Maar goed, als die gitaren die je zoekt nergens in Nederland te proberen zijn, dan moet je misschien gewoon eens naar een grotere gitaarzaak gaan (bijv. Feedback in R'dam) en wat andere 'budget'-modellen proberen. Er is keuze zat, ik zou me zelf niet fixeren op 1 of 2 gitaren.

pi_17259445
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:59 schreef NB_TD het volgende:

Aaah jammer ik was vorig jaar in Keulen! Best leuke stad trouwens
En inderdaad het aanbod in Nederland is niet om naar huis te schrijven

Ik moet er toch maar eens naar Keulen gaan
Het aanbod is daar echt goed!
quote:
Ow, kijk dat verandert de zaak. Ik zag namelijk vorige keer een paar gasten in het gangpad spelen: lekker primitief
En aangezien ik liever niet heb dat iedereen mijn gejank kan horen en het personeel+ klanten neem ik aan ook niet , kunnen ze mij beter opsluiten in zo'n hokje
Best wel handig idd
19" effecten moet je volgens mij nog wel in de zaak uitproberen. Maar dan krijg je wel een koptelefoon.

[edit]
De PRS Tremonti SE had ik laatst (3 weken geleden) nog in Feedback Rotterdam gezien. Die zullen ze waarschijnlijk nog wel hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Los_Bastardos op 17-02-2004 17:18]

pi_17259547
Ja daar heb je gelijk in.

Maar over die hokjes............tis altijd beter dan midden in het gangpad spelen! Misschien Rotterdam eens proberen. Wat vinden jullie van HUN service eigenlijk? Is die zaak leuker dan die van Utrecht?

pi_17259618
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:12 schreef Los_Bastardos het volgende:

Maar dan krijg je wel een koptelefoon.

Aahhh het gevaar is geweken! Koptelefoon!
pi_17259856
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:14 schreef NB_TD het volgende:
Ja daar heb je gelijk in.

Maar over die hokjes............tis altijd beter dan midden in het gangpad spelen! Misschien Rotterdam eens proberen. Wat vinden jullie van HUN service eigenlijk? Is die zaak leuker dan die van Utrecht?

Ik vind Feedback Rotterdam beter dan die in Utrecht. Het aanbod is wat beter en de geluidsdichte ruimtes zijn ook wel wat beter.

De service is wel redelijk. Ik raad je alleen aan om niet in het weekend te gaan. Zaterdag is het vaak zo druk en dan willen ze je vaak niet goed helpen. Dan willen ze zoveel mogelijk starter-setjes verkopen en geen lastige vragen beantwoorden.

pi_17260029
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:24 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]

Ik vind Feedback Rotterdam beter dan die in Utrecht. Het aanbod is wat beter en de geluidsdichte ruimtes zijn ook wel wat beter.

De service is wel redelijk. Ik raad je alleen aan om niet in het weekend te gaan. Zaterdag is het vaak zo druk en dan willen ze ja vaak niet goed helpen. Dan willen ze zoveel mogelijk starter setjes verkopen en geen lastige vragen ontvangen.

Ok bedankt voor de tip. Misschien dat ik een keer in de vakantie ga of zo.
Zijn zij trouwens prijsstandvastig? Of kun je makkelijk met de prijs zakken als je daar in een keer een grote uitgave doet?
pi_17266877
quote:

[half off topic]

Ik heb een goeie site gevonden voor de PRS en de Music man
Hij is officieel aangeschreven op de PRSguitars.com site:
www.voerman.nl
pi_17267060
Is er trouwens hier iemand die ervaring heeft met het kopen van zijn gitaar op een internetsite. Want die bedragen verschillen echt soms 300 euro!
pi_17268135
Voor klassiek en akkoestisch Casa Benelly in Den Haag
pi_17268312
Ik lees nu een paar keer iets over de Woodwind & Brasswind. Iemand hier ervaring mee? De prijzen liggen voor de tremonti se 300 euro lager. Ik ben alleen bang dat zo''n internationale vervoering niet goed gaat
pi_17269900
Ik zou iets als een gitaar nooit via internet kopen, je moet zo'n ding toch echt eerst in je handen gehad hebben, en er op gespeeld hebben, of het geluid je bevalt. Gitaren zijn niet als computerspelletjes of boeken, elk exemplaar van hetzelfde model kan anders aanvoelen of spelen.
pi_17269958
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:28 schreef NB_TD het volgende:

[..]

Ok bedankt voor de tip. Misschien dat ik een keer in de vakantie ga of zo.
Zijn zij trouwens prijsstandvastig? Of kun je makkelijk met de prijs zakken als je daar in een keer een grote uitgave doet?

Ik heb maar één keer een grote uitgave bij hun gedaan, maar ik heb toen niet geprobeerd de prijs te laten zakken. Je kan het altijd proberen.
quote:
Ik heb een goeie site gevonden voor de PRS en de Music man
Hij is officieel aangeschreven op de PRSguitars.com site:
www.voerman.nl
Bedankt
Ik had hem al gevonden, maar ik wist niet dat ze ook Music-Man's verkochten. En ze hebben zelfs Parkers
quote:
Ik lees nu een paar keer iets over de Woodwind & Brasswind. Iemand hier ervaring mee? De prijzen liggen voor de tremonti se 300 euro lager. Ik ben alleen bang dat zo''n internationale vervoering niet goed gaat
Damn, da's wel goedkoop. Maar ik vind het toch riskant. Straks is er iets mis, en dan kan je hem weer terugsturen. Dat gaat weer een hoop geld kosten. En je kan hem niet een jaar later weer gratis laten afstellen. Wil je dan niet liever 300 euro meer betalen?
pi_17270147
Tis heeeel verleidelijk, maar je hebt gelijk...............

Ik ga gewoon een keer naar rotterdam effe rondneuzen, want Utrecht is crap!
je zou trouwens niet zeggen dat een elektrisch gitaar kiezen hetzelfde is als met een piano of viool, aangezien dit elektrisch is. En van de solid bodies al helemaal niet; je zou toch zeggen dat al die planken dezelfde sound hebben

woensdag 18 februari 2004 @ 09:00:40 #80
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_17277451
Ik zoek een klein kadootje voor iemand. Hij speelt beginnend gitaar, dus ik dacht aan een of ander accessoire. Heb er weinig kijk op, iemand een idee? Bestaan er bijv. plectrums die extra mooi vormgegeven zijn of zoiets? Iets anders leuks?
pi_17282586
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:00 schreef Mjam het volgende:
Ik zoek een klein kadootje voor iemand. Hij speelt beginnend gitaar, dus ik dacht aan een of ander accessoire. Heb er weinig kijk op, iemand een idee? Bestaan er bijv. plectrums die extra mooi vormgegeven zijn of zoiets? Iets anders leuks?
Hoeveel wil je uitgeven?
Je zou bv. een capo of een slide kunnen geven. Of misschien een stem apparaat?
pi_17282627
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:00 schreef Mjam het volgende:
Ik zat net nog naar guitarstraps te kijken! Die heb je in verschillende printjes
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:20:12 #83
3287 Deuf
Begin de dag met een dansje
pi_17282741
Fender speciaalzaak, en nog veel meer hele mooie dingen.

Zuid-Scharwoude Noord Holland.

www.gitaar.nl

Imagine
pi_17283164
Ben vorige week vrijdag nog in Feedback Rotterdam geweest . Echt een topzaak, je mag overal aanzitten, men laat je ongestoord je gang gaan, en als je er om vraagt krijg je geduldig uitleg over van alles. Prima service, vond ik .

Al moet ik wel zeggen dat ik niet voor een gitaar kwam kijken, dus misschien dat er op die afdeling nou net weer een lul werkt, je weet het niet .

Mijn gitaar heb ik overigens gekocht bij Rock Palace in Den Haag. Dat is helemaal een wereldzaak. De gitaardude die me daar hielp wist er echt veel vanaf, wederom mag je alles uitproberen en ze doen zelfs niet moeilijk als je steeds maar weer komt binnenwippen om jezelf in een (semi-)geluidsdicht hokje op te sluiten, om pas na maanden eindelijk iets te kopen. En ze hebben een heel behoorlijk assortiment. Bijna zeker dat ze Epiphone Les Pauls hebben, en nog genoeg andere midprice electrische gitaren.

Ze zijn trouwens exclusief dealer van tanglewood gitaren, die zijn voor de prijsklasse behoorlijk goed!

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')